Test MV Agusta Turismo Veloce Lusso 800 SCS: Skvělá automatická spojka v luxusní...
08.02.2021
20.07.2022
27.06.2021
15.04.2021
04.11.2019
05.11.2018
12.06.2018
05.11.2014
04.11.2013
01.11.2013
23.10.2013
08.12.2011
2014 | 2015 | 2016 | 2017 | 2019 | 2020 | |
---|---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||||||
Objem | 798 cm3 | |||||
Výkon | 92 kW | 81 kW | 80.3 kW | 81 kW | ||
Výkon při otáčkách | 11600 ot/min | 10000 ot/min | 10150 ot/min | |||
Točivý moment | 84 Nm | 83 Nm | 80 Nm | |||
Otáčky při max toč.mom. | 8600 ot/min | 8000 ot/min | 7100 ot/min | |||
Druh motoru | Spalovací | |||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |||||
Chlazení | Kapalina | Vzduch a Olej | Kapalina | |||
Uspořádání válců | Řadový | |||||
Počet válců | 3 | |||||
Rozvod | DOHC | |||||
Ventilů na válec | 4 | |||||
Vrtání | 79 mm | |||||
Zdvih | 54.3 mm | |||||
Kompresní poměr | 13.3 : 1 | 12.2 : 1 | - | 12.3 : 1 | ||
Příprava paliva | Vstřikování | |||||
Startér | - | Elektrický | ||||
Počet rychlostí | 6 | |||||
Sekundární převod | Řetěz | |||||
Typ rámu | Příhradový | - | Příhradový | |||
Materiál rámu | ocel | - | ocel/lehká slitina | |||
Zdvih předního odpr. | 160 mm | - | 160 mm | |||
Zdvih zadního odpr. | 160 mm | 165 mm | - | 165 mm | ||
Brzdy vpředu | 2 kotouč | |||||
Rozměr předního kotouče | 320 mm | |||||
Přední třmen | čtyřpístkový | - | čtyřpístkový | |||
Brzdy vzadu | kotouč | |||||
Přední kolo | 17 " | - | 17 " | |||
Zadní kolo | 17 " | - | 17 " | |||
Rozměr přední pneu | 120/70 - ZR 17 M/C (58 W) | 120/70-ZR17 | 120/70ZR17 | |||
Rozměr zadní pneu | 190/55 - ZR 17 M/C (75 W) | 190/55-ZR17 | 190/55ZR17 | |||
Rozvor | 1420 mm | 1445 mm | ||||
Úhel hlavy řízení | - | 26 ° | ||||
Závlek předního kola | - | 108 mm | - | 108 mm | ||
Světlá výška | - | 140 mm | ||||
Výška sedla | 870 mm | 850 mm | ||||
Suchá hmotnost | 207 kg | 191 kg | 192 kg | 199 kg | ||
Objem nádrže | 20 l | 22 l | - | 21.5 l | ||
Spotřeba | - | 5.8 l/100 km | ||||
Maximální rychlost | 240 km/h | 230 km/h | ||||
První cena | - | 391230 Kč | - | 425000 Kč | 399000 Kč | |
Cena testovaného stroje (včetně příplatků) | - | 556000 Kč | ||||
Poznámka | - | cena přepočtena podle aktuálního kurzu z 14 490 EUR | - | Verze Lusso se semiaktivním podvozkem a kufry 489 000 Kč, Lusso SCS navíc s automatickou spojkou za 529 000 K | - |
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Italské | Budoucnost MV Agusty | 41 | 16.3.2024 19:26 | ||
Italské | Talianska motorka dvoch tvari :) | 69 | 28.9.2022 09:30 | ||
Silniční cestovní | spolahlive pneu na rychlu jazdu | 11 | 20.5.2020 17:20 | ||
Silniční cestovní | Doplňky na Turismo Veloce 800 | 4 | 31.3.2020 13:34 | ||
Silniční cestovní | MV Agusta Turismo Veloce | 17 | 22.6.2016 02:37 |
Italská kráska, která má i své dny a potřeby.
Lehká cestovní motorka, vlastně takový cestovní motard. Skvělý tříválec.
je to MV agusta -krásná,italská - prostě ,Ferrari mezi motorkami, legenda motocyklového světa
Jeden z nejhezčích sportovně cestovních motocyklů na trhu.
jede jede mašinka ...proste talianka
Lehká, snadno ovladatelná, pohodlná, svižná, pěkná, na zvuku bude chtít ještě zamakat, holt euro 5, ...
Nejhezci cestovni motorka na trhu..
je to MV agusta -krásná,italská - prostě ,Ferrari mezi motorkami, legenda motocyklového světa
Lehká, snadno ovladatelná, pohodlná, svižná, pěkná, na zvuku bude chtít ještě zamakat, holt euro 5, ...
Italská kráska, která má i své dny a potřeby.
jede jede mašinka ...proste talianka
Jeden z nejhezčích sportovně cestovních motocyklů na trhu.
Lehká cestovní motorka, vlastně takový cestovní motard. Skvělý tříválec.
Nejhezci cestovni motorka na trhu..
Polovina jara za náma přesto že aktuální teploty jsou spíše zimní zatím jsem toho nenajel tolik koli...
Tak první jarní svezení s MV , taková kontrolní jízda zda po servisu vše funguje , nastavení zádního...
tak došlo na "nejhorší " stará baterie definitivně mrtvá .Po několika dobrých zkušenostech zvolena M...
Relativně větší servis před letošní sezonou Po nedobrých zkušenostech se značkovým servisem i při ba...
Takové shrnutí letošní sezony -vyšla naprosto parádně jako už dlouho ne .Začala ještě na Kawasaki Ve...
Motor | |
---|---|
Spojka | 7.0/10 |
Průběh výkonu | 9.0/10 |
Vibrace | 9.0/10 |
Převodovka | 8.0/10 |
Mechanická hlučnost | 9.0/10 |
Zvuk | 7.0/10 |
Spolehlivost | 6.0/10 |
Brzdy | 10.0/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 9.0/10 |
Těsnost tlumičů | 10.0/10 |
Tuhost rámu | 10.0/10 |
Jízda | |
Sport | 10.0/10 |
Město | 8.0/10 |
Cestování | 10.0/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 5.0/10 |
Ceny servisu | 8.0/10 |
Servisní síť | 1.0/10 |
Dostupnost dílů | 1.0/10 |
Nabídka doplňků | 3.0/10 |
Servisní intervaly | 8.0/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 10.0/10 |
Pohodlí spolujezdce | 1.0/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 10.0/10 |
Ochrana jezdce cestování | 9.0/10 |
Ochrana spolujezdce | 1.0/10 |
Světla | 9.0/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Ducati Multistrada 1260S | Ducati je dražší, silnější, vybavenější, ještě si chvilku počkám, ať mám vzestupnou tendenci |
Yamaha Tracer 9 / 900 | Koncipovaná i pro spolujezdce a následně s kuframa už je moc tlustá, design, slabší brzdy, méně stabilní podvozek. |
Ducati Multistrada 950 | 19 přední kolo méně obratná a hravá, horší quickshifter, nemá letmo uložené kolo, méně stabilní podvozek. S 19 předním kolem jí na silniční jízdu zabili (Něco jako dát dobrému fotbalistovi o číslo větší kopačky a divit se, že je najednou neohrabanej) |
Ducati Multistrada 950 | u ducati podstatne nizsia stabilita vo vysokych rychlostiach nad 150, pomer kolies 19 17 mi nesadol |
BMW R 1250 GS | Bohužel ta motorka dělá až moc za bikera. Je to bez emocí. Pro někoho výhoda, pro mě nevýhoda. |
Ducati Multistrada 950 S | Byl to můj velký favorit, ale nesedla mi. |
MV Agusta Stradale 800 | Pro dva mala, male kufry |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Ducati Multistrada 1260S | Špatné renomé z pohledu spolehlivosti |
KTM 1290 Super Duke GT | Menší objem, menší výkon, dražší |
Moto Guzzi Audace | Vzhled neskutečně sexy. Motor, snad polovina motoru V6 ze starší formule F1, super zvuk. Ale motor touží po otáčkách skoro jako prezident po pochvale z Číny. Když jsem motoru otáčky dopřál, jelo to jako z praku. Asi stárnu... |
BMW S 1000 R | zaváhal jsem a někdo mě ji vyfoukl |
MV Agusta Brutale 800 | Drahá, nepotřebuju zatím cestovat. |
Ducati Multistrada 1200S | Byla hodně silným lákadlem, úžasné svezení. Lehce mi chyběl výkon / pružnost motoru. |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2016 | Sujál | turismo_veloce_800_c.pdf | 7.9 MB |
2020 | Kentucky | 14.02.2021 | Stáhnout mp4 |
Staženo:60x HP Corse - fantastiský zvuk, samozřejmě naživo. |
|
Vložit vlastní zvuk |