
Mz Clubb
Zbesilí Motorkář i Mz...Přid ejte se na pokec...
1981 | 1982 | 1983 | 1984 | 1985 | 1986 | 1987 | 1988 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||||||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||||||||
Objem | 243 cm3 | |||||||
Výkon | 15.5 kW (21.1 koní) | 12.4 kW (16.9 koní) | ||||||
Výkon při otáčkách | 5500 ot/min | 5200 ot/min | ||||||
Druh motoru | Spalovací | |||||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 2 | |||||||
Chlazení | Vzduch | |||||||
Uspořádání válců | Stojatý | |||||||
Počet válců | 1 | |||||||
Vrtání | 69 mm | |||||||
Zdvih | 65 mm | |||||||
Kompresní poměr | 10 : 1 | |||||||
Počet rychlostí | 5 | |||||||
Sekundární převod | Řetěz | |||||||
Brzdy vpředu | kotouč | |||||||
Brzdy vzadu | buben | |||||||
Rozměr přední pneu | 2.75-18 | |||||||
Rozměr zadní pneu | 3.50-18 | |||||||
Pohotovostní hmotnost | 154 kg | |||||||
Objem nádrže | 17.5 l | 11.5 l | 17.5 l | |||||
Maximální rychlost | 130 km/h |
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Německé, rakouské | MZ | 48 | 22.5.2024 19:37 | ||
Silniční cestovní | Servisní interval+ pohodlí pro spolujezdce | 32 | 23.9.2023 16:43 | ||
Veteráni | Baterie | 25 | 5.9.2023 08:47 | ||
Veteráni | Prosím o podporu - kniha O motoveteránech - | 7 | 17.10.2022 07:41 | ||
Opravy a údržba | Valvoline vs mogul | 77 | 16.7.2019 05:34 | ||
Hledám, potřebuji | Mz etz 250 | 0 | 15.5.2019 22:15 | ||
Veteráni | ., | 2 | 19.9.2017 21:12 | ||
Hledám, potřebuji | MZ ETZ 150 enduro pneumatiky | 1 | 25.2.2017 17:57 | ||
Enduro & funbike | ,,,, | 24 | 11.10.2016 19:04 | ||
Opravy a údržba | MZ jake lamely spojky | 7 | 4.10.2015 21:53 | ||
Vybavení | jakou šířku | 8 | 14.9.2015 22:00 | ||
Opravy a údržba | nechce se jí | 8 | 25.8.2015 20:41 | ||
Opravy a údržba | nechce se tomu | 0 | 20.8.2015 18:54 | ||
Opravy a údržba | co je to za zvuk | 6 | 20.8.2015 16:54 | ||
Hledám, potřebuji | svíčka MZ 250ETZ | 2 | 29.7.2015 23:55 | ||
Opravy a údržba | staré PALky | 8 | 22.6.2015 16:05 | ||
Opravy a údržba | rada kde sehnat | 1 | 21.3.2015 08:05 | ||
Opravy a údržba | elektrické schéma | 4 | 4.9.2014 19:48 | ||
Opravy a údržba | Rozměry ojnice | 3 | 19.7.2014 23:01 | ||
Německé, rakouské | MZ 250 ETZ | 8 | 7.6.2012 08:01 |
Je to moje stavba z motocyklovýho pravěku z let 1989-92. Byla nádherná a vzbuzovala obrovské pozdvi...
Kamoš sa rozhodol predať túto mašinku a mne to nedalo, musel som ju mať.
Mz 250 předělaná na cros - rám jawa,
Moje první větší motorka. Láska na první pohled to úplně nebyla. Když jsem ji viděl u prodávajícího,...
Fajnovej stroj mám ho již pár let...
Dravá na svuj věk a jde už od spodu.Pár škrábancu od předchozího majitele.
všechny zdravim dal jsem se do stavění vlastního rámu na sprinty na 200m z mz 250 takže když bude ně...
Když nepočítám fichtly a jiné stroje byla tahle moje první motorka. Nebyla špatná ale měla své roky....
Myšlenka na pořízení motocyklu ke Stuntridingu vznikla již v roce 2010 tak jsem si pořídil MZ 250
Moje první větší motorka. Láska na první pohled to úplně nebyla. Když jsem ji viděl u prodávajícího,...
Je to moje stavba z motocyklovýho pravěku z let 1989-92. Byla nádherná a vzbuzovala obrovské pozdvi...
Kamoš sa rozhodol predať túto mašinku a mne to nedalo, musel som ju mať.
Mz 250 předělaná na cros - rám jawa,
Když nepočítám fichtly a jiné stroje byla tahle moje první motorka. Nebyla špatná ale měla své roky....
Fajnovej stroj mám ho již pár let...
Myšlenka na pořízení motocyklu ke Stuntridingu vznikla již v roce 2010 tak jsem si pořídil MZ 250
všechny zdravim dal jsem se do stavění vlastního rámu na sprinty na 200m z mz 250 takže když bude ně...
Dravá na svuj věk a jde už od spodu.Pár škrábancu od předchozího majitele.
Motor | |
---|---|
Průběh výkonu | - |
Spojka | 5.0/10 |
Vibrace | 3.0/10 |
Převodovka | 10.0/10 |
Mechanická hlučnost | 4.0/10 |
Zvuk | 5.0/10 |
Spolehlivost | 10.0/10 |
Brzdy | 7.0/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 1.0/10 |
Těsnost tlumičů | 9.0/10 |
Tuhost rámu | 8.0/10 |
Jízda | |
Sport | 10.0/10 |
Město | 6.0/10 |
Cestování | 4.0/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 6.0/10 |
Ceny servisu | 10.0/10 |
Servisní síť | - |
Dostupnost dílů | 10.0/10 |
Nabídka doplňků | 10.0/10 |
Servisní intervaly | 6.0/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 7.0/10 |
Pohodlí spolujezdce | 7.0/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 8.0/10 |
Ochrana jezdce cestování | 3.0/10 |
Ochrana spolujezdce | 6.0/10 |
Světla | 10.0/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Jawa 350/639 | V té době jako nová byla nesehnatelná a také jsem já bloud věřil, že dva válce jsou lepší než jeden. |
MZ ETZ 150 | Poměrně časté problémy s elektronikou. |
Jawa 350/638 | Nebyly peníze |
MZ ETZ 150 | nepůvodní STAV, mnoho majitelů. |
MZ ETZ 150 | protože za ní chtěl 20 a to je zlodějna |
Jawa 350/640 | Nedostatek financí |
Suzuki GS 500E | |
Jawa 350/638 | Jawa je prostě Jawa |
MZ ETZ 150 | Proč jsem jí nevzal? Jednoduše proto, že jsem z moravi a v okolí 50 km se neobjevila žádná finančně přístupná motrka a když ano tak to byl v podstatě vrak. |
Jawa 350/638 | ani nevím |
MZ ETZ 150 | o dost vyssi cena, v porovnani s vykonem |
Jawa 350/639 | 1val. |
Jawa 350/640 | Jawa je srdcovka :-) |
MZ ETZ 150 | |
Jawa 250/353 Kývačka | V cenové relaci se mi nevešla |
Jawa 350/638 | Jawa měla kufr - za stejnou cenu silnější stroj. |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
1988 | lapinj | mz-etz-251-katalog-d.pdf | 9.1 MB | Katalóg ND MZ ETZ 251/301 (niečo môže sedieť aj na 250) |
1981 | srsenmaik | mz-etz-manual-1981-ocr.pdf | 7.6 MB | manual je anglický ale krásně rozkreslenej |
1980 | lapinj | mz.rar | 183 MB | príručka pre motorky MZ ES, ETS, ETZ... |
1980 | lapinj | emzeta.rar | 48 MB | jedna ďalšia knižka k MZ ETZ |