
Šestnáctiventil: Suzuki GSX 750
18.02.2024
1980 | 1998 | 1999 | |
---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|||
Objem | 747 cm3 | 750 cm3 | |
Výkon | 58.4 kW (79.4 koní) | 62.8 kW (85.4 koní) | 63 kW (85.7 koní) |
Výkon při otáčkách | 9200 ot/min | 9500 ot/min | |
Točivý moment | - | 67 Nm | |
Otáčky při max toč.mom. | - | 8500 ot/min | |
Druh motoru | Spalovací | ||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | ||
Chlazení | Vzduch | Vzduch a Olej | |
Uspořádání válců | Řadový | ||
Počet válců | 4 | ||
Rozvod | DOHC | - | DOHC |
Ventilů na válec | 4 | ||
Vrtání | 67 mm | - | 70 mm |
Zdvih | 53 mm | - | 48.7 mm |
Kompresní poměr | 9.4 : 1 | - | 10.7 : 1 |
Příprava paliva | - | Karburátor | |
Startér | - | Elektrický | |
Počet rychlostí | 5 | 6 | |
Sekundární převod | Řetěz | ||
Typ rámu | - | Dvojitý kolébkový | |
Materiál rámu | - | ocel | |
Zdvih předního odpr. | - | 130 mm | |
Zdvih zadního odpr. | - | 120 mm | |
Brzdy vpředu | 2 kotouč | ||
Rozměr předního kotouče | - | 300 mm | |
Brzdy vzadu | kotouč | ||
Přední kolo | - | 17 " | |
Zadní kolo | - | 17 " | |
Rozměr přední pneu | 3.25-19 | - | 120/70 ZR 17 |
Rozměr zadní pneu | 4.00-18 | - | 170/60 ZR 17 |
Rozvor | - | 1470 mm | |
Úhel hlavy řízení | - | 64.5 ° | |
Závlek předního kola | - | 101 mm | |
Výška sedla | - | 795 mm | |
Suchá hmotnost | - | 201 kg | - |
Pohotovostní hmotnost | 254 kg | - | 222 kg |
Objem nádrže | 21 l | - | 18 l |
Spotřeba | - | 6.8 l/100 km | |
Zrychlení | - | 3.9 0-100 km/h | |
Maximální rychlost | 201 km/h | 200 km/h | 212 km/h |
První cena | - | 235000 Kč |
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Naked bike | Suzuki Inazuma 750 - boční protektory nádrže | 15 | 26.7.2024 12:41 | ||
Veteráni | Gsxr 750 srad karburator | 2 | 5.5.2024 16:59 | ||
Naked bike | Hlučné ložisko | 27 | 13.4.2024 18:00 | ||
Naked bike | Převodní tabulka zapalovacích svíček NGK | 17 | 23.1.2024 08:47 | ||
Výběr moto | Inazuma 750, Zephyr 550, nebo Breva 750 | 16 | 16.1.2024 10:39 | ||
Naked bike | 0 | 13.1.2024 22:59 | |||
Naked bike | Suzuki Inazuma 750-zapojení kabeláže svíček | 11 | 13.1.2024 19:37 | ||
Naked bike | Údržba čtyřválce Keihin - českobudějovicko | 24 | 7.1.2024 17:00 | ||
Opravy a údržba | Suzuki GSX750 Inazuma - seřízení volnoběžné trysky | 5 | 28.7.2023 13:40 | ||
Naked bike | GSX 750 Inazuma - střílí do výfuku | 16 | 26.7.2023 14:27 | ||
Naked bike | Suzuki Inazuma 750 - spojka | 3 | 23.7.2023 12:33 | ||
Naked bike | Progresívne pružiny - hladina oleja | 13 | 2.4.2023 13:12 | ||
Silniční cestovní | Power Commander | 11 | 18.10.2022 13:42 | ||
Japonské | Ložisko vkrku řízení | 12 | 26.7.2022 19:44 | ||
Naked bike | membrány | 13 | 26.7.2022 14:23 | ||
Naked bike | Inazuma - benzin v airboxu | 18 | 25.7.2022 13:16 | ||
Japonské | Inazuma stále vynechává | 18 | 15.6.2022 04:36 | ||
Japonské | Inazuma 750, 2000; zadní tlumiče | 3 | 28.5.2022 10:12 | ||
Opravy a údržba | Jaké pneu na Suzuki GSX 750 Inazuma | 16 | 16.2.2022 19:27 | ||
Silniční cestovní | Dobrá motorka | 0 | 27.7.2021 23:12 |
Když řeknu mladšímu synkovi, aby nakreslil motorku, namaluje dvě kola, nádrž, sedlo, řídítka a velké...
GSX 750 E nezničitelná 16-ti ventilová klasika.
Suzuki GSX 750 Inazuma je krásnej naháč. Tahle motorka se po všech stránkách povedla.
Říká se o ní, že je hodná a přívětivá. Snad bude i ke mně.Tož má 22 let. Vzhledem k tomu jí budu řík...
Zástupce designové "moderny" začátku 80. let, která znamenala odklon od klasických oblých křivek, vy...
Krásná,černá inazuma s perleťovou modří.Spolehlivá klasika pro vybouřené motorkáře,která dokáže drže...
Motorka, do které jsem se zamiloval na první pohled. Klasický naháč se spolehlivým motorem.
Klasická, šarmantní, relativně silná a k tomu spolehlivá...
Poctivá Japonská práce. Podle mě by se takto měly dělat motorky. Po technické i designové stránce do...
Za málo peněz hodně železa v úpravě Café Latté :-)
Koupená na podzim, takže najeto jen asi 500 km. V názvu má Inazuma, což je Japonsky Blesk.
Klasický naháč v pěkném designu
Inazuma - japonská klasika bez asistentů.
Motorka klasickych tvaru a overene koncepce
Krásná, stará a poctivá klasika:)
Suzuki GSX 750 jak má být pokud tacháč nelže tak najeto jen 31tis. a to rozhodlo, chci to na ní už d...
Staré dobré železo. Klasický japonský naháč, moc se mi líbí ten chladič a stavba motorky.
Klasický naháč s nádherným designem a dravým zvukem.
Dojmy z Inazumy, které jsou spíše dojmy z jízdy na motorkách jako takových.
Moje druhá Inazuma. Potřeboval jsem motorku pro dva a na delší výlety. Používám už přestavěnou dvaná...
Bylo potřeba vyměnit olej a vzhledem k nádhému počasí, které svádělo k poletu jsme se s Babušou rozh...
Namontoval jsem nové klaksony na Suzuki. Je to trošku alchymie. Chtěl jsem nechat původní držáky na ...
Dneska jsem si vyzvedl Babušu ze servisu, kde se mládenci z K&K mrkli Babuše pod šaty. Plán byl zko...
Další položkou na seznamu údržby je repas předních brzdových třmenů. Na wemoto jsem koupil sadu na ...
Na stávajících kotoucich se už začaly projevovat vůle v bytech, které se mi vůbec nelíbily. Jediným ...
Motor | |
---|---|
Průběh výkonu | 8.0/10 |
Spojka | 8.1/10 |
Vibrace | 7.2/10 |
Převodovka | 8.1/10 |
Mechanická hlučnost | 7.3/10 |
Zvuk | 7.9/10 |
Spolehlivost | 9.3/10 |
Brzdy | 7.1/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 5.8/10 |
Těsnost tlumičů | 8.8/10 |
Tuhost rámu | 7.1/10 |
Jízda | |
Sport | 6.3/10 |
Město | 7.4/10 |
Cestování | 8.5/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 6.2/10 |
Ceny servisu | 6.7/10 |
Servisní síť | 6.5/10 |
Dostupnost dílů | 7.2/10 |
Nabídka doplňků | 6.3/10 |
Servisní intervaly | 6.9/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 8.3/10 |
Pohodlí spolujezdce | 7.8/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 8.0/10 |
Ochrana jezdce cestování | 4.9/10 |
Ochrana spolujezdce | 5.6/10 |
Světla | 7.3/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Kawasaki Zephyr 750 | |
Honda CBR 900RR Fireblade | Pokukoval jsem po prvnich modelech ale na me je to i tak preci jen prilis radikalni |
Suzuki SV 650 | Mala motorka |
Honda CB 750 | Suzuki se mi líbila trošku víc, Honda byla dražší a Ina má palivoměr (taková maličkost) |
Kawasaki Zephyr 750 | To byl horký kandidát, ale nebylo moc z čeho vybírat |
Kawasaki ZR 7 | Prodali mi ji skoro před nosem |
Suzuki GSF 650 Bandit | Inazuma se mi ve finále zamlouvala víc |
Honda CB 750 | Nebyla v dosahu žádná co by za to stála |
Suzuki GSF 650 Bandit | Inazuma je \"klasictesi\" a to se mi libi |
Honda CB 750 | Suzina ma 6 kvaltu |
Suzuki GSF 600 Bandit | Inazuma se mi líbí mnohem víc. Klasika, dva tlumiče vzadu. |
Moto Guzzi California Stone | Cena a menší univerzálnost. Stále po ní ale bažím, je to zase jiný typ svezení a dvouválec by chtěl v garáži každý. |
Suzuki GSX 1200 | |
Honda CB 1300 | |
Yamaha XJR 1300 | |
Suzuki GSF 1200 Bandit | V okolí nebylo nic rozumného, co by mi padlo do oka, ale za to se vyskytla tato Inazuma, která byla jako magnet |
BMW F 650 | |
Honda CB 750 | |
Kawasaki Z650 | |
Honda CB 650 |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Aprilia RSV 1000 | Prostě Ital vyhrál ?? |
Suzuki GS 500E | Inazuma, 4 hrnky, parádní svezení a klasický vzhled, ale na mě prostě těžká kráva. |
Honda CB 750 | Předražené a Honda je Honda |
Suzuki GSF 1200 Bandit | Hledal jsem nějakého pohodového naháče na občasné projetí kolem komína a lehkou dovču, Iny nebyly v zrovna dobrém stavu, takže vyhrál stroj, co měl historii i stav nejlepší |
Kawasaki Z 750 | |
Ducati Monster 821 | Mám rád Transformers, ale asi jen ve filmu. Moc futuristický vzhled |
MV Agusta F3 800 | Aktualna ponuka a exkluzivita MV |
Suzuki GSX 1200 | Vlažný prejav motora v nízkych otáčkach.Dobúchaná a drahá... |
Honda CB 750 | |
Yamaha FZS 600 Fazer | Dlouhá, těžká a žravá. |
Kawasaki ZR 7 | Buď byla daleko nebo mimo mé finanční možnosti |
Kawasaki ZR 7 | |
Kawasaki Zephyr 750 | stejný důvod |
Yamaha TDM 900 | |
Ducati Monster 750 | Nebyl pěkný kus. |
Kawasaki ZR 7 | |
Kawasaki ZR 7 | Starší design tolik se mi nelíbila a dražší |
Honda VFR 800 | Měl jsem možnost slyšet zvuk V4 a bylo po rozhodování :-) |
Kawasaki Z 750S | |
Kawasaki ZR 7 | Nějak se žádná nevyskytla |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2002 | seitown | suzgsx750-czech-manual.doc | 273 KB | |
2002 | seitown | el_schema.jpg | 2.4 MB | |
2001 | deskal_PMR505 | suzgsx750-czech-manual.doc | 273 KB | |
1999 | klofi | suzgsx750-czech-manual.doc | 273 KB | |
1999 | klofi | gsx750_man_de.pdf | 11 MB | |
1999 | Leňas | suzgsx750-czech-manual.doc | 326 KB | |
1999 | kopačák. | 24_suzgsx750-czech-manual.doc | 273 KB | Je to opravdu doslovně přeložené, takže občas sou tam pěkný pitomosti. |
1999 | deep | gsx750_man_de.pdf | 11 MB | Sice je v nemcine ale na nejake veci se mi dost hodil |
1999 | petr-gsx | suzgsx750-czech-manual.doc | 273 KB | Uživatelský manuál ve Wordu CZ |
1999 | petr-gsx | gsx-750-inazuma-schema.rar | 1.2 MB | Řezy s jednotlivými díly po šroubkách a schéma zapojení el. Rokem si nejsem jist. |
1999 | Jura81 | u_man_gsx750.zip | 60 KB | |
1998 | lachout | suzgsx750-czech-manual.doc | 273 KB | |
1998 | psenda | suzgsx750-czech-manual.doc | 273 KB | |
1998 | lachout | gsx750-manual-part1.pdf | 21 MB | |
1998 | lachout | gsx750-manual-part2.pdf | 22 MB | |
1998 | lachout | gsx750-manual-part3.pdf | 21 MB | |
1998 | MD316 | suzgsx750-czech-manual.doc | 273 KB | Suzuki GSX 750 Inazuma 1998 |
1998 | xhuty | utahovaci_momenty_gs.jpg | 478 KB | utahovací momenty GSX 750 od roku výroby 1998 |
1998 | xhuty | gsx750_gsx750f_gsx60.pdf | 65 MB | servnisní manuál pro suzkuki GSX750/GSX750F/GSX600F od roku výroby 1998 |
1998 | PlusOne | gsx750_owners_manual.pdf | 9.7 MB | Mizerně oscanováno, ale obrázky se dají použít v kombinaci s českým překladem |
1998 | PlusOne | gsx750_owners_manual.pdf | 7.3 MB | |
1984 | aifel202 | suzuki-gsx750es...vice-manual.pdf | 19 MB | |
1983 | Pedros1 | suzuki-gsx750es...manual-1983.pdf | 19 MB | |
1983 | NXram | nastaveni-karburator.docx | 101 KB | Nastavení karburátorů |
1982 | Fuky1 | gb-gsxs.pdf | 49 MB |
Název pneumatiky | Průměr | Použito na | Známka | Popis | Hodnoceno |
---|---|---|---|---|---|
Vložit vlastní hodnocení | |||||
Continental ContiRoadAttack 2 | 17" | Zadek | 4 | držela nadherně, ale vydrž sem cekal aspoň trošku větší :(... | 13.09.2011 v 13:23 |
Bridgestone BT56 | 17" | Zadek | 4 | Hnus. V zatáčkách klouzala, při brždění šla rychle do smyku,... | 19.01.2009 v 22:21 |
Metzeler Sportec M3 | 17" | Zadek | 1 | 17.09.2008 v 21:36 |