Ostře řezaná polokapotáž Katany, v níž dominuje hranatý světlomet, se zdála být parádní a nadčasová už v roce 1981 při původním uvedení, a nejinak je tomu i dnes. Právě přední partie zůstala historickému předchůdci stoprocentně věrná včetně log, což novince prostě sluší. Zároveň je tu ale několik ryze novodobých prvků. Jmenovat lze třeba zadní blatník uchycený přímo na kyvce nebo fakt, že je veškeré osvětlení motorky realizováno LED diodami.

Ostře řezaná polokapotáž Katany, v níž dominuje hranatý světlomet, se zdála být parádní a nadčasová už v roce 1981 při původním uvedení, a nejinak je tomu i dnes. Právě přední partie zůstala historickému předchůdci stoprocentně věrná včetně log, což novince prostě sluší. Zároveň je tu ale několik ryze novodobých prvků. Jmenovat lze třeba zadní blatník uchycený přímo na kyvce nebo fakt, že je veškeré osvětlení motorky realizováno LED diodami.
-
Suzuki GSX-S1000 Katana – kyberpunk a hromada výkonu za hubičku
04.12.2023
-
Suzuki Katana GSX-S1000S vs. GSX1100S Katana: retro nebo futuro?
21.11.2022
-
První svezení na novinkách Suzuki: GSX-S1000GT v hlavní roli
26.05.2022
-
Suzuki Katana vs Honda CB1000R+: Rychlá a divoká
23.03.2020
-
Videotest: Suzuki Katana vs Honda CB1000R+: Rychlá a divoká
27.02.2020
-
Suzuki GSX-S1000S KATANA: Přiostřené osmdesátky
01.07.2019
2019 | 2022 | 2023 | |
---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|||
Objem | 999 cm3 | ||
Výkon | 110 kW (149.6 koní) | 112 kW (152.3 koní) | |
Výkon při otáčkách | 10000 ot/min | 11000 ot/min | |
Točivý moment | 108 Nm | 106 Nm | |
Otáčky při max toč.mom. | 9500 ot/min | 9250 ot/min | |
Druh motoru | Spalovací | ||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | ||
Chlazení | Kapalina | ||
Uspořádání válců | Řadový | ||
Počet válců | 4 | ||
Rozvod | DOHC | ||
Ventilů na válec | 4 | ||
Vrtání | 73.4 mm | ||
Zdvih | 59 mm | ||
Kompresní poměr | 12.2 : 1 | ||
Příprava paliva | Vstřikování | ||
Startér | Elektrický | ||
Počet rychlostí | 6 | ||
Sekundární převod | Řetěz | ||
Typ rámu | Dvojitý páteřový | ||
Materiál rámu | lehká slitina | ||
Zdvih předního odpr. | 120 mm | ||
Zdvih zadního odpr. | 130 mm | ||
Brzdy vpředu | 2 kotouč | ||
Rozměr předního kotouče | 310 mm | ||
Přední třmen | čtyřpístkový | ||
Brzdy vzadu | kotouč | ||
Přední kolo | 17 " | ||
Zadní kolo | 17 " | ||
Rozměr přední pneu | 120/70ZR17 | ||
Rozměr zadní pneu | 190/50ZR17 | ||
Rozvor | 1460 mm | ||
Úhel hlavy řízení | 25 ° | ||
Závlek předního kola | 100 mm | ||
Světlá výška | 140 mm | ||
Výška sedla | 825 mm | ||
Pohotovostní hmotnost | 215 kg | ||
Užitečná hmotnost | 185 kg | ||
Objem nádrže | 12 l | ||
Spotřeba | 5.3 l/100 km | 6.1 l/100 km | |
První cena | 309900 Kč |
-
Suzuki GSX-S1000 Katana – kyberpunk a hr...
-
Suzuki Katana GSX-S1000S vs. GSX1100S Ka...
-
První svezení na novinkách Suzuki: Katana
-
Suzuki Katana vs Honda CB1000R+: Rychlá ...
-
Test Suzuki GSX-S1000S KATANA: Přiostřen...
-
Jak vznikala Suzuki KATANA
-
Suzuki GSX-S1000S KATANA
-
Suzuki: Podíveje se na seznam novinek z ...
- Přidat video
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Silniční cestovní | Suzuki GSX-S1000S katana | 18 | 15.6.2024 23:27 | ||
Vybavení | Sekunární převod do síly | 5 | 8.1.2024 09:52 | ||
Přestavby | Yoshimura full systém - STK | 26 | 2.6.2022 09:19 | ||
Opravy a údržba | Pozdní výměna oleje | 83 | 15.5.2022 11:25 |
-
Suzuki GSX-S1000S KATANA (2021)
Libá, kubanec1972Nečekaně pohodlný posaz, silný a celkem úsporný motor.
-
Suzuki GSX-S1000S KATANA (2020)
Týniště nad Orlicí, KubaGSFsvlečená GSXR 1000 s designem připomínající legendu přelomu 70¨ a 80¨ let
-
Suzuki GSX-S1000S KATANA (2019)
Znojmo, Lopuch6Krásná, silná motorka, která nejen svým vzhledem budí emoce. Moc těchto strojů na silnici nepotkáš....
-
Suzuki GSX-S1000S KATANA (2023)
Krupina, mrmmrmSen od útleho detstva, ktorý nevybledol ani po mnohých rokoch ...
-
Suzuki GSX-S1000S KATANA (2023)
Praha 7-Holešovice, NirmiKatana je mimozemšťan s neuvěřitelným tahem a jistotou v zatáčkách. Velmi kontroverzní vzhled a supr...
-
Suzuki GSX-S1000S KATANA (2020)
Benešov, jard60Je to litr, takže výkon dole i nahoře, skvělá ovladatelnost.
-
Suzuki GSX-S1000S KATANA (2021)
Oslavany, Suchoš23Parádní retro/moderní naháč a nadopovaným motorem a netradičním vzhledem
-
Suzuki GSX-S1000S KATANA (2019)
Blansko, gsivoStejně podivná , jako stará Katana a na kterou jsem si dva roky zvykal a porovnával (vzhledově) se ...
-
Suzuki GSX-S1000S KATANA (2020)
Chodov, KaaboLegenda, která se nebála jít svou cestou už před 40 lety.
-
Suzuki GSX-S1000S KATANA (2019)
Bratislava, AjvíNajlešia voľba po Hayabuse :) Vzhľad nie je všetko!
-
Suzuki GSX-S1000S KATANA (2023)
Praha 7-Holešovice, NirmiKatana je mimozemšťan s neuvěřitelným tahem a jistotou v zatáčkách. Velmi kontroverzní vzhled a supr...
-
Suzuki GSX-S1000S KATANA (2023)
Krupina, mrmmrmSen od útleho detstva, ktorý nevybledol ani po mnohých rokoch ...
-
Suzuki GSX-S1000S KATANA (2019)
Znojmo, Lopuch6Krásná, silná motorka, která nejen svým vzhledem budí emoce. Moc těchto strojů na silnici nepotkáš....
-
Suzuki GSX-S1000S KATANA (2021)
Oslavany, Suchoš23Parádní retro/moderní naháč a nadopovaným motorem a netradičním vzhledem
-
Suzuki GSX-S1000S KATANA (2021)
Libá, kubanec1972Nečekaně pohodlný posaz, silný a celkem úsporný motor.
-
Suzuki GSX-S1000S KATANA (2020)
Týniště nad Orlicí, KubaGSFsvlečená GSXR 1000 s designem připomínající legendu přelomu 70¨ a 80¨ let
-
Suzuki GSX-S1000S KATANA (2019)
Blansko, gsivoStejně podivná , jako stará Katana a na kterou jsem si dva roky zvykal a porovnával (vzhledově) se ...
-
Suzuki GSX-S1000S KATANA (2020)
Chodov, KaaboLegenda, která se nebála jít svou cestou už před 40 lety.
-
Suzuki GSX-S1000S KATANA (2020)
Benešov, jard60Je to litr, takže výkon dole i nahoře, skvělá ovladatelnost.
-
Suzuki GSX-S1000S KATANA (2019)
Bratislava, AjvíNajlešia voľba po Hayabuse :) Vzhľad nie je všetko!
Motor | |
---|---|
Spojka | 10.0/10 |
Průběh výkonu | 8.5/10 |
Vibrace | 8.5/10 |
Převodovka | 9.0/10 |
Mechanická hlučnost | 9.5/10 |
Zvuk | 10.0/10 |
Spolehlivost | 10.0/10 |
Brzdy | 9.0/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 8.5/10 |
Těsnost tlumičů | 10.0/10 |
Tuhost rámu | 10.0/10 |
Jízda | |
Sport | 10.0/10 |
Město | 4.0/10 |
Cestování | 7.0/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | - |
Ceny servisu | - |
Servisní síť | - |
Dostupnost dílů | - |
Nabídka doplňků | 5.0/10 |
Servisní intervaly | 10.0/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 8.0/10 |
Pohodlí spolujezdce | 4.0/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 1.0/10 |
Ochrana jezdce cestování | 5.0/10 |
Ochrana spolujezdce | 3.0/10 |
Světla | 7.0/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Yamaha MT-10 | Přišlo mi to po vyzkošení Hondy a Katany jako overkill, takový velký mastodont |
Yamaha XSR 900 | Nevyzkoušel jsem, ale odradilo mě \"jen cca 85kw\" |
Honda CB 1000R | Pro mě moc agresivní posez, plus na výběr byly jen modely okolo roku 2019 a já chtěl novější |
Kawasaki Z900RS | Sametový motor, super zvuk, nevhodné pro spolujezdce, alespoň pro toho mého. |
Honda CB 1000R | Tvrdá a uskákaná motorka, necítil jsem se dobře. |
KTM 890 Duke | jsem nestihl vyzkoušet |
Honda CB 1000R | novej model byl za hrozný prachy |
Triumph Speed Triple | už ho má kámoš |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
MV Agusta Brutale 1090 RR | Už jsem měl GSX-R 1000, byla skvělá, ale chtěl jsem změnu. K Italům mě to táhne více. |
Moto Morini Corsaro 1200 ZZ | |
Kawasaki Z900 | |
Triumph Tiger 1050 Sport | malá nádrž 12L |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2020 | hasik28 | suzuki-gsx-s1000s-ka.pdf | 32 MB | uživatelská příručka EN |
2019 | bikerjakohrom | gsxs1000-manual-cz.pdf | 2.5 MB | Jedná se o GSX-S1000/A/F/FA, ale 99% by mělo sedět i na Katanu. Bohužel český není nikde dohledatelný, přeloženo s ANJ překladačem, většina se dá i tak pochopit. Pokud by si s tím chtěl někdo "pohrát" můžu poslat i ve Wordu. |