Kawasaki Z900RS vs. Yamaha XSR900: Velkou, nebo vzteklou?
09.01.2023
05.12.2023
31.05.2023
30.08.2022
02.11.2021
06.01.2021
03.11.2019
08.08.2019
28.09.2018
20.06.2018
18.05.2018
22.04.2018
23.09.2017
06.05.2017
30.12.2016
07.11.2016
16.11.2015
04.11.2015
2016 | 2017 | 2018 | 2022 | |
---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||||
Objem | 847 cm3 | 889 cm3 | ||
Výkon | 84.6 kW | 83.9 kW | 87.5 kW | |
Výkon při otáčkách | 10000 ot/min | |||
Točivý moment | 87.5 Nm | 93 Nm | ||
Otáčky při max toč.mom. | 8500 ot/min | 7000 ot/min | ||
Druh motoru | Spalovací | |||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |||
Chlazení | Kapalina | |||
Uspořádání válců | Řadový | |||
Počet válců | 3 | |||
Rozvod | DOHC | |||
Ventilů na válec | 4 | |||
Vrtání | 78 mm | |||
Zdvih | 59.1 mm | 62.1 mm | ||
Kompresní poměr | 11.5 : 1 | |||
Příprava paliva | Vstřikování | |||
Startér | Elektrický | |||
Počet rychlostí | 6 | |||
Sekundární převod | Řetěz | |||
Typ rámu | Mostový | - | Dvojitý páteřový | |
Materiál rámu | lehká slitina | - | lehká slitina | |
Zdvih předního odpr. | 137 mm | - | 130 mm | |
Zdvih zadního odpr. | 130 mm | - | 137 mm | |
Brzdy vpředu | 2 kotouč | |||
Rozměr předního kotouče | 298 mm | |||
Přední třmen | čtyřpístkový | - | čtyřpístkový | |
Brzdy vzadu | kotouč | |||
Přední kolo | 17 " | - | 17 " | |
Zadní kolo | 17 " | - | 17 " | |
Rozměr přední pneu | 120/70ZR17M/C (58W) (Tubeless) | 120/70-ZR17 | 120/70ZR17 | |
Rozměr zadní pneu | 180/55ZR17M/C (73W) (Tubeless) | 180/55-ZR17 | 180/55ZR17 | |
Rozvor | 1495 mm | - | 1495 mm | |
Úhel hlavy řízení | 25 ° | |||
Závlek předního kola | - | 108 mm | ||
Výška sedla | 830 mm | 810 mm | ||
Pohotovostní hmotnost | 195 kg | 193 kg | ||
Užitečná hmotnost | - | 221 kg | ||
Objem nádrže | 14 l | |||
Rezerva | 3.4 l | - | ||
Množství oleje | - | 3.4 l | 3.5 l | |
Spotřeba | 5.2 l/100 km | 5 l/100 km | ||
Maximální rychlost | - | 215 km/h | ||
První cena | 279990 Kč | - | 274990 Kč | |
Poznámka | 269.990 Kč modrá a stříbrná verze. | - | ||
Výměna motorového oleje | - | 10000 Km | ||
Výměna olejového filtru | - | 20000 Km | ||
Výměna zapalovací svíčky | - | 20000 Km | ||
Výměna vložky vzduchového filtru | - | 40000 Km | ||
Seřízení ventilové vůle | - | 40000 Km |
Nový model Yamaha XSR900 GP
Kawasaki Z900RS vs. Yamaha XSR900: Velko...
Yamaha XSR900: Kafíčko pohodička? Tak ta...
Nový výfuk IXIL RC na Yamaha XSR 900
Yamaha XSR900, první svezení - nová Sosn...
Yamaha xsr900 face lift
Yamaha XSR 700 a nová XSR 900
Yamaha představila do puntíku novou XSR900
Yamaha XSR900 in action, trénink s Indi#23
Španělští Bottpower přestavěli Yamahu XS...
yamaha xsr900 na okuhu Most
Yamaha xsr900 in action, okruh Most
Jízda na Yamaze XSR 900 s Akrapem
Yamaha XSR 900 na okruhu.
Yamaha XSR 900
Yamaha xsr900, okruh Vysoké Mýto
yamaha xsr900, okruh Sosnova
yamaha xsr900, okruh Cheb
Yamaha xsr900 na okruhu v Mostě
Yamaha xsr900 v Brně
Yamaha xsr900 v Písku
Yamaha xsr900 v Písku
Krátké svezení před případnou koupi - Ya...
Video ze souboje kafáčů: Z900 RS vs. XSR...
Yamaha si nechala postavit novou motorku...
Krátké svezení na upravené XSR 900
Auto Fabrica Type 11 – trojice přestaveb...
Zkušenosti s Yamaha XSR 900 po 5 500 km
Videotest Yamaha XSR 900 v češtině
Yamaha na výstavě eicma 2016
Yamaha XSR900 Abarth
Yamaha XSR900 – Born to rule
Přivede Yamaha na svět XSR900?
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Přestavby | Nějaký prodejce výfuky, podvozky | 1 | 24.10.2023 11:37 | ||
Výběr moto | Yamaha XSR 900 vs Kawasaki Z900RS | 18 | 16.6.2023 13:23 | ||
Japonské | xsr 900, r7, cbr650r | 41 | 16.6.2023 13:13 | ||
Hledám, potřebuji | Yamaha XSR 900 2016-2021, testovací jízda | 2 | 4.6.2023 11:12 | ||
Naked bike | DNA Stage 3 - XSR 900/MT-09/Tracer 900 | 4 | 26.4.2023 19:50 | ||
Japonské | Yamaha - Sport Heritage | 178 | 26.10.2022 10:42 | ||
Naked bike | Yamaha XSR 900 SP - vibrace do řídítek a zpětných zrcátek | 12 | 5.7.2021 16:22 | ||
Vybavení | Kriega US 20 | 1 | 24.6.2020 23:16 | ||
Japonské | Tlumič řízení | 1 | 21.5.2020 12:47 | ||
Japonské | XSR 900 - jaký top case | 3 | 2.5.2020 23:15 | ||
Naked bike | Tříválcové motory | 28 | 1.5.2020 08:17 | ||
Naked bike | Suzuki GSX-S 1000 vs Yamaha XSR 900 | 14 | 15.3.2020 22:45 | ||
Naked bike | Výfuk pre XSR 900 | 4 | 15.11.2019 15:20 | ||
Opravy a údržba | Jak opravit rýhu na rámu | 17 | 17.8.2019 23:38 | ||
Výběr moto | Kde nakupovat | 43 | 22.11.2018 14:33 | ||
Naked bike | Vyber rychleho nahace | 68 | 25.8.2018 23:52 | ||
Naked bike | Yamaha XSR 900 | 2 | 31.5.2018 13:36 | ||
Naked bike | Yamaha XSR 900 eBay tuning modifikace | 3 | 8.1.2018 09:07 | ||
Opravy a údržba | Zvolávačka MT09, Tracer, XSR 900 | 1 | 7.7.2017 07:45 |
Nejdivněji vypadající motorka, jakou jsem kdy měl. Ale nejlepší!
Deň vyzdvihnutia modrej XSR900 model 2022. Deň, keď sa všetko zmenilo. A teraz snáď začne slnko obie...
Parádní naháč pro milovníky klasiky, moderní techniky a sportovní jízdy.
Stroj na dobrou náladu, zábavu a chuligánství
Japonský rádoby retro s bednou dynamitu místo motoru.
Velmi zábavná a hravá. Neskutečně návyková :-)
Stylový vzhled, vynikající motor a super ovladatelnost.
"Retro" přesto napěchovaná moderními technologiemi. Silná, lehká, mrštná.
Krásná, dravá, pořád by chtěla zvedat přední kolo do luftu. Motor je fakt magor, co jede už z nízkýc...
Pre mna vizualne krasna motorka!
"Retro" přesto napěchovaná moderními technologiemi. Silná, lehká, mrštná.
Krásné retro postavené na skoro legendární MT09
Parádní naháč pro milovníky klasiky, moderní techniky a sportovní jízdy.
Má nová krásná raketka.:) má první nahatá motorka a zatím jsem z ní unešen. Opravdu brutálně táhne, ...
Když jsem jí poprvé viděl, zhrozil jsem se co to zas v tý Yamaze hulili. Časem jsem pochopil v čem j...
Stylový vzhled, vynikající motor a super ovladatelnost.
japonská motorka se skvělým motorem
Cool žlutý motocykl XSR 900 s retro stylem.
Stroj na dobrou náladu, zábavu a chuligánství
Láska na první pohled, když jí miluješ není co řešit
protektory na rám, přední a zadní osy SLIDER
Hledal jsem něco pěkného, stavitelného, kvalitního, levného...skoro se to povedlo u PP tuning
Supersprox 47z, DID VX3 zlatý. Bohužel originál řetěz byl krátký, musel jsem kopit nový. Ve výsled...
Originál je katastrofa, čb budík, na kterým je tolik info a ve výsledku nic, navíc nepřehledně. Obje...
Držáky a boční kufry Orbit
Motor | |
---|---|
Průběh výkonu | 9.6/10 |
Spojka | 9.2/10 |
Vibrace | 8.5/10 |
Převodovka | 8.8/10 |
Mechanická hlučnost | 8.4/10 |
Zvuk | 7.2/10 |
Spolehlivost | 9.9/10 |
Brzdy | 9.0/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 7.9/10 |
Těsnost tlumičů | 9.9/10 |
Tuhost rámu | 9.3/10 |
Jízda | |
Sport | 9.1/10 |
Město | 8.2/10 |
Cestování | 6.5/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 6.7/10 |
Ceny servisu | 7.1/10 |
Servisní síť | 8.3/10 |
Dostupnost dílů | 8.9/10 |
Nabídka doplňků | 8.4/10 |
Servisní intervaly | 9.3/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 7.8/10 |
Pohodlí spolujezdce | 3.8/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 3.9/10 |
Ochrana jezdce cestování | 3.6/10 |
Ochrana spolujezdce | 4.1/10 |
Světla | 7.4/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Moto Guzzi V85 TT | |
Kawasaki Z900RS | moc se mi líbí, ale nakonec rozhodla cena a sportovnější charakter XSR |
Triumph Tiger Sport 660 | Rozhodnul jsem se pro XSR, protože se naskytla výhodná nabídka. |
BMW R nineT | |
KTM 890 Duke | |
KTM 890 Duke | len náhodou som ho skúšal, pocity prikladám nižšie. |
Yamaha Fazer8 | tu som mal motorkársky skončiť, taký motorkársky dôchodok, ale osud to chcel ináč. |
Honda VFR 800 | model 2014+; moc som chcel skúsiť Hondu. Nie je ich moc v inzercii a ak sa niečo objavilo, nebol som ochotný zaplatiť 80% novej motorky za 8 ročnú jazdenku. |
Triumph Street Twin | |
Honda CB 650R | Vzhledově mi tolik nesedla asi by mě brzo přestala motorově bavit |
Kawasaki Z900RS | Výrazně dražší, těžší, nemá tak zábavný motor |
Kawasaki Z900RS | Čtyřválec, váha a cena ojetin. |
Honda CB 650R | Příliš malá motorka, čtyřválec je až moc uhlazený. |
Yamaha MT-09 | Vzhled, horší posez (rovné sedlo) a na silnicích jich jezdí mraky. |
Honda CB 650R | Na moju výšku malá. |
Yamaha XSR 700 | Mali na sklade len XSR 900 a zapacila sa mi ihned :-) |
Yamaha XSR 700 | nižší výkon, tolik se mi nelíbila, žiju jenom jednou... |
Aprilia Tuono V4 1100 Factory | Koukám na testy, poslouchám zvuk V4 a jsem přesvědčený, že tohle je motorka snů přímo pro mě. Ale musím si něco nechat na konec mojí moto kariéry coby zlatý hřeb, ne? Přednost tedy dostala zatím XSR. A nelituju! |
Jawa 350 OHC Special | Tahle Nejawa vyrobená šikovnýma rukama čínských dětí se mi moc líbí, ale nešlo by s ní bohužel hoblovat kolena stylem jako na XSR. |
BMW S 1000 XR | Při předváděčce mě dostala kombinace vzpřímeného posezu, agresivního 160PS motoru, ostrých brzd, výbavy – shrnu to - ten celek je prostě neskutečně dobrý! Ale cena funglovky za moji konfiguraci se i po slevě zastavila na nebaťovských 484000Kč, což bylo ta |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Suzuki GSX-S1000S KATANA | Nevyzkoušel jsem, ale odradilo mě \"jen cca 85kw\" |
Triumph Speed Twin | až moc divoká a něco mě tam prostě nesedí |
BMW S 1000 R | ...ještě se pěkná nebojevila, |
Yamaha MT-09 | |
Honda CB 1300 | |
BMW R nineT Pure | |
Honda CB 650 RC | nebyla možnost vyzkoušení |
Aprilia Shiver 900 | Určitě bych si zvyknul , ale byl mi nepříjemný posez - nesedím v motorce ; ale na ní :) |
Triumph Street Triple | Cena (a na devítku mám asi ještě čas) |
Kawasaki Z900RS | Moc divoká, nějak jsem z ní byl vystresovanej |
Ducati Scrambler 1100 Special | |
Yamaha Tracer 9 / 900 | Na fotkách se mi líbila, ale v reálu jsem ji vnímal jako malou motorku a oči opět přitahoval Tracer. |
Yamaha MT-09 | Trochu dražší a právě nebyla skladem v barvách, co se mi líbí. |
Kawasaki Z900RS | Sportovní posez, tvrdý podvozek, motor je magor a nezná klidnou jízdu., ve vysokých otáčkách hodně vibrovala (dal bych tlumič), digitální budík. |
KTM Duke 790 | KTM je moje srdcová záležitost |
Yamaha MT-09 | |
Yamaha MT-10 | |
Yamaha XJR 1300 | Motorka je to krásná, hodně se mi líbila, úžasně hravá, do zatáček šla úplně sama, ale ten všemi opěvovaný tříválec mi prostě úplně nesedl. Tahá výborně, ale nejlíp se cítí až někde od 5 tisíc otáček a to je na moje výlety až zbytečně moc sportovní. |
BMW R 1200 R | Moc válců :D |
BMW R nineT |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2023 | ANDAllla | uzivatelska-prirucka.pdf | 50 MB | Uživatelská příručka v češtině |
2022 | Doyle74 | servisni-prirucka-xs.pdf | 62 MB | Servisní příručka - volný překlad google do CZ |
2016 | holantomas | service-manual.pdf | 34 MB | Servisní manuál pro 2016-2017 |
2020 | VašekRS | 01.11.2020 | Stáhnout mp3 |
Staženo:41x RP exhaust + db killer |
|
Vložit vlastní zvuk |