Spolehlivost, která byla již na 535 vynikající, by měla být podpořena zvýšením kapacity olejového čerpadla o 50% a spojkou se sedmi třecími deskami, že s pravidelnou údržbou by měl být takřka nezničitelný. Výkon 29 kw při 6500 otáčkách nám umožní dosahovat rychlosti kolem 145 km za hodinu a krouticí moment 51 Nm, který svého vrcholu dosahuje v 3000 otáčkách nám zaručí slušný zátah už od volnoběžných otáček. Přehledná přístrojová deska spolu s tachometrem na nádrži, který z nuly na sto ukáže za 7.7 sekund dokazuje na tenhle styl stroje slušnou akceleraci. Palivová nádrž nám pojme 16 litrů paliva s rezervou 3 l a díky solidní spotřebě kolem 4.5 l na sto nám umožní dojezd kolem 300 kilometrů. Na svoji váhu 249 kg je dobře ovladatelná a během cesty se vibrace vyskytují až při přetáčení motoru. Brzdy v předu kotoučová a vzadu bubnová jsou vzhledem k výkonu a váze dostatečné. Díky pohodlnému sedlu, které je umístěno ve výšce 710 mm nad zemí je tenhle cruiser připraven na polykání kilometrů. Přední kolo 130/90/16 a zadní o poznání širší 170/80/15 s pěkným drátěným výpletem. Světla i blinkry jsou dobře řešeny a zaručí dobrou viditelnost při jízdě v noci. Celkově je to velmi pěkný a povedený cruiser, který nabídne dostatek pohodlí, stabilního výkonu a ovladatelnosti pro bezstarostnou jízdu. Cena nového modelu se pohybovala kolem 248 000 kč.
Spolehlivost, která byla již na 535 vynikající, by měla být podpořena zvýšením kapacity olejového čerpadla o 50% a spojkou se sedmi třecími deskami, že s pravidelnou údržbou by měl být takřka nezničitelný. Výkon 29 kw při 6500 otáčkách nám umožní dosahovat rychlosti kolem 145 km za hodinu a krouticí moment 51 Nm, který svého vrcholu dosahuje v 3000 otáčkách nám zaručí slušný zátah už od volnoběžných otáček. Přehledná přístrojová deska spolu s tachometrem na nádrži, který z nuly na sto ukáže za 7.7 sekund dokazuje na tenhle styl stroje slušnou akceleraci. Palivová nádrž nám pojme 16 litrů paliva s rezervou 3 l a díky solidní spotřebě kolem 4.5 l na sto nám umožní dojezd kolem 300 kilometrů. Na svoji váhu 249 kg je dobře ovladatelná a během cesty se vibrace vyskytují až při přetáčení motoru. Brzdy v předu kotoučová a vzadu bubnová jsou vzhledem k výkonu a váze dostatečné. Díky pohodlnému sedlu, které je umístěno ve výšce 710 mm nad zemí je tenhle cruiser připraven na polykání kilometrů. Přední kolo 130/90/16 a zadní o poznání širší 170/80/15 s pěkným drátěným výpletem. Světla i blinkry jsou dobře řešeny a zaručí dobrou viditelnost při jízdě v noci. Celkově je to velmi pěkný a povedený cruiser, který nabídne dostatek pohodlí, stabilního výkonu a ovladatelnosti pro bezstarostnou jízdu. Cena nového modelu se pohybovala kolem 248 000 kč.
1998 | 1999 | 2007 | |
---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|||
Objem | 649 cm3 | ||
Výkon | 29.2 kW (39.7 koní) | 29 kW (39.4 koní) | |
Výkon při otáčkách | 6500 ot/min | ||
Točivý moment | 51 Nm | ||
Otáčky při max toč.mom. | 3000 ot/min | ||
Druh motoru | Spalovací | ||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | ||
Chlazení | Vzduch | ||
Uspořádání válců | Vidlicový | ||
Počet válců | 2 | ||
Rozvod | - | OHC | |
Ventilů na válec | 2 | ||
Vrtání | - | 81 mm | |
Zdvih | - | 63 mm | |
Kompresní poměr | - | 9 : 1 | |
Příprava paliva | - | Karburátor | |
Startér | Elektrický | ||
Počet rychlostí | 5 | ||
Sekundární převod | Kloubový hřídel | ||
Typ rámu | - | Dvojitý kolébkový | |
Materiál rámu | - | ocel | |
Zdvih předního odpr. | - | 140 mm | |
Zdvih zadního odpr. | - | 98 mm | |
Brzdy vpředu | kotouč | ||
Přední třmen | - | dvoupístkový | |
Brzdy vzadu | - | buben | |
Přední kolo | - | 16 " | |
Zadní kolo | - | 15 " | |
Rozměr přední pneu | - | 130/90 16 | 130/90- 16 |
Rozměr zadní pneu | - | 170/80 15 | 170/80- 15 |
Rozvor | - | 1625 mm | |
Úhel hlavy řízení | - | 35 ° | |
Závlek předního kola | - | 145 mm | |
Výška sedla | 710 mm | ||
Suchá hmotnost | 230 kg | ||
Pohotovostní hmotnost | - | 249 kg | |
Objem nádrže | - | 16 l | |
Rezerva | - | 3 l | |
Množství oleje | 2.8 l | ||
Spotřeba | - | 4.5 l/100 km | |
Zrychlení | - | 7.7 0-100 km/h | |
Maximální rychlost | 150 km/h | 145 km/h | |
První cena | - | 248000 Kč | |
Výměna motorového oleje | - | 10000 Km | - |
Výměna olejového filtru | - | 20000 Km | - |
Výměna zapalovací svíčky | - | 20000 Km | - |
Seřízení ventilové vůle | - | 10000 Km | - |
-
Od glanccars(2007)
-
Od TOMBendys(2007)
-
Od TOMBendys(2007)
-
Od Otakar65(2007)
-
Od Otakar65(2007)
-
Od Otakar65(2007)
-
Od dragstarszlin(2007)
-
Od glanccars(2007)
-
Od floda(2005)
-
Od Rebel.no.1(2005)
-
Od Rebel.no.1(2005)
-
Od Rebel.no.1(2005)
-
Od Rebel.no.1(2005)
-
Od Rebel.no.1(2005)
-
Od Rebel.no.1(2005)
-
Od Rebel.no.1(2005)
-
Od Rebel.no.1(2005)
-
Od floda(2005)
-
Od floda(2005)
-
Od Rebel.no.1(2005)
-
Od Píšek78(2004)
-
Od Adnari(2004)
-
Od Honza37(2003)
-
Od bowden(2003)
-
Od Vlasta.havran(2001)
-
Od Juraml(2001)
-
Od MaxN(2000)
-
Od MaxN(2000)
-
Od MaxN(2000)
-
Od MaxN(2000)
-
Od MaxN(2000)
-
Od MaxN(2000)
-
Od MaxN(2000)
-
Od MaxN(2000)
-
Od clone(2000)
-
Od jirivala1991(2000)
-
Od Taborak21(2000)
-
Od Taborak21(2000)
-
Od MaxN(2000)
-
Od Márty82(1999)
-
Od Márty82(1999)
-
Od Márty82(1999)
-
Od Márty82(1999)
-
Od Márty82(1999)
-
Od Márty82(1999)
-
Od Márty82(1999)
-
Od marion(1999)
-
Od karlos1237(1999)
-
Od Márty82(1999)
-
Od calikarla(1998)
-
Od Dixieland(1998)
- Přidat foto
-
Na chopperovi kolem hranic
-
S chopperem do Rakouska trajektem
-
Ukrajina ze sedla motorky
-
S chopperem okolo Balatonu.
-
S chopperem na Ukrajinu a do Rumunska
-
Buchlovské hory na chopperovi
-
Test zadní kamery na choppera
-
Originál výfuky
-
Yamaha XVS 650 DragStar Classic
-
Yamaha XVS 650 DragStar Classic
- Přidat video
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Chopper & Cruiser | přerušovač | 0 | 12.8.2024 21:19 | ||
Chopper & Cruiser | Brzdění cruisera v dešti | 32 | 3.4.2024 16:54 | ||
Chopper & Cruiser | xvs 650 karburátor | 8 | 6.3.2024 19:22 | ||
Chopper & Cruiser | přídavná světla dragstar | 3 | 15.9.2023 20:54 | ||
Chopper & Cruiser | Držák náhonu tachometru | 0 | 15.8.2023 12:25 | ||
Chopper & Cruiser | sedlo spolujezdce | 11 | 2.6.2023 05:59 | ||
Chopper & Cruiser | Laděné výfuky | 18 | 8.10.2022 13:47 | ||
Chopper & Cruiser | Pátý rychlostní stupeň dragstar 650 | 14 | 12.6.2022 20:01 | ||
Chopper & Cruiser | Yamaha xvs prosba o radu | 4 | 18.3.2022 16:46 | ||
Chopper & Cruiser | Výběr cruiseru do 35kw | 17 | 21.4.2021 14:20 | ||
Vyjížďky | Jen 60 dní a máme 1 Jarní den | 33 | 20.1.2021 19:24 | ||
Chopper & Cruiser | Fajfky na Yamaha DragStar 650 | 5 | 7.12.2020 19:27 | ||
Chopper & Cruiser | Moto dovolená kolem hranic | 12 | 22.7.2020 14:16 | ||
Chopper & Cruiser | kardan Dragstar | 6 | 19.7.2020 17:02 | ||
Chopper & Cruiser | Jaké je original nářadí na Yamaha Drakstar 650 | 4 | 9.2.2020 14:06 | ||
Zážitky z cest, rady | Sjízdnost silnice R-21 a M-2 v Černé Hoře | 17 | 6.2.2020 17:36 | ||
Poradna | Chybějící šroub | 3 | 29.12.2019 15:09 | ||
Chopper & Cruiser | Pasuje přední blatník z Yamaha Dragstar 650 Clasic na Yamaha Dragstar 650 | 2 | 23.9.2019 14:13 | ||
Opravy a údržba | Nestartuje | 3 | 4.9.2019 06:52 | ||
Chopper & Cruiser | Laďák vs originál | 33 | 24.7.2019 11:47 |
-
Yamaha XVS 650 Dragstar Classic (2006)
Třebíč, SwobI40Černá dračice s drůbeží za zády...
-
Yamaha XVS 650 Dragstar Classic (2005)
Chrastava, Rebel.no.1zlatavá kráska,v retro stylu... no byla to láska na první pohled... ale co bych tu vyprávěl... kdo j...
-
Yamaha XVS 650 Dragstar Classic (1997)
Mladá Boleslav I, vomisje to mega paráda, jsem s ní max. spokojený a nedám na ni dopustit ;-D
-
Yamaha XVS 650 Dragstar Classic (2003)
Brno-Brno Město, Drags1Je to cesta ke snům :-) Burácející stroj, pocit svobody a adrenalinu.
-
Yamaha XVS 650 Dragstar Classic (1999)
Kraskov, Jindřich.Naprosto spolehlivý stroj. Mám ji od r.2008 po jiné se zatím nerozhlížím.
-
Yamaha XVS 650 Dragstar Classic (2000)
Bakov nad Jizerou, BlejskáčekČerná,velké plexi,bílé boky pneu,opěrka a nosič s kufrem,pod plexi rolka,na blatníkách lemy,velké pa...
-
Yamaha XVS 650 Dragstar Classic (2006)
Praha 4-Krč, dvck0Yamaha XVS 650 Classic je pohodlný a stylový cruiser, který je ideální pro každodenní ježdění i delš...
-
Yamaha XVS 650 Dragstar Classic (2000)
Lány, starosta440Testování XVS 650 Dragstar v červnu 2012
-
Yamaha XVS 650 Dragstar Classic (2000)
Praha 2-Nové Město, QubaizDlouhanDragstar classic - přední plexi, brašny, kůže na nádrž, laďáky, kožené třásně na řidítka, opěrka, za...
-
Yamaha XVS 650 Dragstar Classic (1998)
Bartoušov, Radim_MT03Dragstar xvs 650 bez všech blbostí z originálu
-
Yamaha XVS 650 Dragstar Classic (2004)
Stupava, xBulldogKlasicka motorka na vikendove jazdy, s karburatorom, kardanovym pohonom a skvelymi jazdnymi vlastnostami
-
Yamaha XVS 650 Dragstar Classic (1998)
Prosečné, AdalpeKráska pro romantické vyjížďky.
-
Yamaha XVS 650 Dragstar Classic (2006)
Praha 4-Krč, dvck0Yamaha XVS 650 Classic je pohodlný a stylový cruiser, který je ideální pro každodenní ježdění i delš...
-
Yamaha XVS 650 Dragstar Classic custom (2006)
Martin, rjuricaTerajšia mašina ktorú som si vybral a som spokojný
-
Yamaha XVS 650 Dragstar Classic (1999)
Třinec (Staré Město), corpse72Pohodový a pěkný chopper s dobrými recenzemi
-
Yamaha XVS 650 Dragstar Classic (1998)
Obříství, RuPaPo letech opět v sedle. Krásná, zvuk jak se patří, líbí se mi.
-
Yamaha XVS 650 Dragstar Classic (2000)
Lázně Toušeň, KHell78Motorka je v pěkném stavu se spoustou doplňků, které tam dal předchozí majitel.
-
Yamaha XVS 650 Dragstar Classic (2006)
Dačice V, KropicekYamaha XVS 650 V-Star dovoz USA. Jsem druhý majitel v ČR
-
Yamaha XVS 650 Dragstar Classic (1998)
Slaný, coomandooUž se tesim na první kilometry.
-
Yamaha XVS 650 Dragstar Classic (1998)
Velemín, MARTIN_DRAGKrásné barvy, zvuk a jízdní vlastnosti.
-
Údržba motorky na sezonu 2020 aneb ,,bez...
23.01.2021 v 21:53[b]Když jsem chystal motorku na novou sezonu, mojí prioritou byl kardan. ,,Kardan?,, - možná si p...
-
Trhání rekordů
04.06.2015 v 10:46Letošní první výjezd je ůspěšně za námi. Pěkných 60 km znamená, že jsem dosáhnul na dvouletý rekord ...
-
Dlouhý spánek
14.03.2015 v 13:33Tak dráček bohužel spinká a nejezdí, je to škoda... :-| Není čas na ježdění. Minulý rok jsem ho cht...
-
Oleje,guma apod.
13.07.2014 v 19:39Tak vymena oleju v motoru a kardance a s tim samozrejme filtry,nova zadni guma. Zkontrolovan motor,...
-
Nová přední pneu
27.04.2014 v 09:32Výměnna přední pneumatiky. Typ Dunlop 404F
- Krásná a pohodlná, dobře ovladatelná motorka.
- vynikající, jednoduchý a spolehlivý motor
- spolehlivost při nezbytne peci
- klidná motorky pro pohodovou jízdu, nic složitého, vše pochopitelné
- Malý motocykl s dobrým výkonem
- jednoznačně vzhled
- motor a vzhled
- už vzhled mě potěší
- Chrom a doplňky,dobře startuje,jde tiše,pohodlí, pérování,brzdy.
- rozhodně spolehlivost - bouraná a mnou koupená byla v roce 2009, od nehody slouž...
- byla silná celá
- Jede stále vpřed
- Pohodova motorka, pri pohodovomjazdeni stacia aj brzdy aj podvozok.
- Zadní buben.
- nic
- chveni při jizde ale jde o zvyk
- slabší při jízdě v plné polní s krásným baťůžkem
- Zatím nevím
- Mohla by být o trošičku silnější
- občas vyšší spotřeba
- zadní brzda
- Rychlá jednička.
- slabší motor a brzdy, ale pro kochačku na bobberu stačí
- NIC
- Jede stále vpřed jen pokud je v nádrži benzín.
- Slabsi vykon, ale je to 650 :)
Motor | |
---|---|
Spojka | 8.4/10 |
Průběh výkonu | 8.0/10 |
Vibrace | 7.1/10 |
Převodovka | 8.2/10 |
Mechanická hlučnost | 7.2/10 |
Zvuk | 8.4/10 |
Spolehlivost | 9.6/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 7.2/10 |
Těsnost tlumičů | 9.2/10 |
Tuhost rámu | 8.3/10 |
Jízda | |
Sport | 4.6/10 |
Město | 7.9/10 |
Cestování | 8.9/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 6.3/10 |
Ceny servisu | 5.8/10 |
Servisní síť | 7.5/10 |
Dostupnost dílů | 7.8/10 |
Nabídka doplňků | 8.5/10 |
Servisní intervaly | 7.9/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 8.6/10 |
Pohodlí spolujezdce | 7.3/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 7.9/10 |
Ochrana jezdce cestování | 6.9/10 |
Ochrana spolujezdce | 6.4/10 |
Světla | 7.6/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Honda VT 750 Shadow Spirit | Víc se mi líbí Dragstar |
Suzuki VS 800 Intruder | Dragstar xvs 650 byl ve skvělém stavu. |
Honda VT 700 Shadow | Pohodová |
Yamaha XV 535 Virago | Dragstar je na pohled pořádná velká motorka |
Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic | Pro návrat do sedla jsem vyhodnotil jako vhodnější 650 |
Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic | Finance |
Yamaha XV 750 Virago | Virago je na moji figuru malé |
Kawasaki VN 800 | |
Yamaha XV 750 Virago | Dragstar je hezčí, má lepší reference. |
Suzuki VS 800 Intruder | |
Yamaha XV 750 Virago | Drag star působí mohutnějším dojmem |
Honda VT 600 Shadow | Nenašel jsem takovou, která by se mi líbila a byla k mání. |
Suzuki C800 Intruder | žadnou jsem nesehnal za rozumnou cenu |
Honda VT 600 Shadow | Drag je prostě větší :-) |
Yamaha XV 535 Virago | dragstar mě padl hned do oka |
Honda VT 600 Shadow | |
Suzuki C800 Intruder | |
Yamaha XVS 650 DragStar | U Classica se mi více líbí jeho mohutnost. |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Honda VT 750C Shadow | |
Kawasaki VN 900 Classic | |
Suzuki SV 650 | Původně jsem myslel, že cruiser bude něco pro mě, ale asi ještě na to nemám věk. |
Honda VT 750C Shadow | |
Kawasaki VN 800 custom | prodávající se neozval |
Yamaha XVS 950A Midnight Star | Přemluvili mne kamarádi, že 650ka je málo. |
Harley Davidson XL 883N Iron | Pěkná spolehlivá mašina za dobré peníze, když se vedle postavil Sporster, tak Dragstar vypadal jako čínská hračka. Levně. |
Kawasaki VN 800 | VN má lepší výkon, zvuk, pohodlí, sedlo spolujezdce a je prakticky bezporuchová. |
Suzuki M 800 Intruder | Ozval jsem se na pár inzerátů,ale vždy mě někdo předběhl. Teď můžu říct, díky za to. |
Honda VT 750C Shadow | Honda mi víc sedla na tělo, tolik se mi nelíbí zadní světlo a blinkry |
Honda VT 750C Shadow | |
Kawasaki VN 800 | Viac sa mi páčila na fotke ako v skutocnosti boli obe na predaj ale vyhrala kawasaki |
Suzuki M 800 Intruder | Oproti M800 mi připadal slabý motor |
Suzuki VL 1500 Intruder | Po odskusani mi pripadala strasne mala. |
Yamaha XV 535 Virago custom | Má méně Kw. |
Suzuki VS 750 Intruder | |
Suzuki VS 1400 Intruder | byl jsem \"přesvědčen\" |
Honda VT 600 Shadow | |
Suzuki VL 800 Volusia custom | |
Honda VT 750C Shadow |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2006 | adminmotorkaricz | yamaha-xvs650a-2006-u4c5e0.pdf | 11 MB | |
2005 | zdenek1977 | servicemanual.doc.pdf | 15 MB | |
2005 | adminmotorkaricz | yamaha-xvs650a-2005-u5scer.pdf | 11 MB | |
2004 | adminmotorkaricz | yamaha-xvs650a-2004-u5sce1.pdf | 11 MB | |
2000 | Taborak21 | vystrihovanka.7z | 2.4 MB | Jak si snadno postavit vlastní Yamaha XVS Classic |
1999 | karlos1237 | xvs650a.pdf | 4.8 MB | manuálek pro drakouše |
1998 | pepka13 | prirucka-650.pdf | 4.8 MB | manual na DragStara XVS 650 Classic |
1998 | Ballu78 | manual-yamaha-drag-s.pdf | 4.8 MB | Manuál v CZ |
1998 | Dixieland | kontrola-a-oprava-do.doc | 45 KB | Kontrola a oprava dobíjení Yamaha Dragstar / V-Star |
1997 | J.M.K. | xvs650an_1997_wiring.jpg | 321 KB | Schéma elektroinstalace pro XVS650AN, 1997. |
2000 | MaxN | 24.03.2023 | Stáhnout mp3 |
Staženo:27x Upravené origo. trubky |
|
1998 | otomot | 17.11.2020 | Stáhnout mp4 |
Staženo:43x ladený výfuk |
|
1998 | Dixieland | 24.01.2020 | Stáhnout mp3 |
Staženo:53x Silvertail K01 |
|
2013 | Drags1 | 25.10.2019 | Stáhnout mp3 |
Staženo:46x Silvertail K02 |
|
2005 | vlabin | 29.08.2019 | Stáhnout mp3 |
Staženo:52x |
|
1998 | Dixieland | 12.03.2018 | Stáhnout mp3 |
Staženo:61x Originální výfuk |
|
Vložit vlastní zvuk |