Jednoduchý kafac. Žádná moderna, žádný výkon, ale toto je nahrazeno pohodou při jízdě.
Výška jezdce: 178 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Husqvarna Vitpilen 401: Royal mě více oslovil jednoduchostí a nemá zbytečné elektro vymoženosti.
Jawa 350 OHC Special: Měl jsem obavu z kvality zpracování.
První dojmy - Oproti posedu na GSX-R úplně jiný kafe. Parádní svezení. Vibrace až za roh, ale to k tomuto jednoválci patří. Hlavně má svůj charakter. Zatím všude, kde jsem zastavil, tak se hned někdo přišel podívat a ptát se.
Motorku bych doporučil pro - Určitě pro kliďase, kteří už nepotřebují lámat rychlostní rekordy. Na toto motorka určitě není. Je na kochačku a pohodové výlety. Na cestu kolem světa asi nebude taky ta pravá.
Recenze
Gétéčko jsem si vybral, protože jsem chtěl do sbírky něco pomalejšího a hlavně lehčího. Gsxr je už babička a na dnešní dobu již trochu korpulentní. Zvažoval jsem i větší a novější Continental GT 650, ale nakonec jsem se rozhodl pro jeden válec, než pro dva. Ve volbě byl ještě Interceptor 650, ale ty sportovnější řidítka mi hold lepší sedí. Spotřeba zatím kolem 3 litrů. Takže luxus. Mám úpravu na jednosedlo, batůžek nevozím. Ať ty děti mají aspoň jednoho rodiče. K moto mám i klasické originální dvousedlo, ale zatím jsem nezkoušel. K moto byl laděný výfuk. Zkoušel jsem i originál, ale ten je tak těžký, že má moto tendenci padat na pravou stranu, takže šel zpět laďák a i ten zvuk je pak dokonalý. Doplnil jsem ještě o K&N filtr. Na moto musím udělat ještě repas přední vidlice a běžnou údržbu (olej, svíčka, ventily, výměna brzdovky atd.) Prý to bylo dělané, ale pokud si to neuděláš sám, tak nikdy nevíš. Díly už z Anglie dorazily, tak už jenom najít chvilku volného času
Díky za přijetí do klubu
Vím o čem mluvíš. Už mám jenom jeden klakson
Musím vyrobit nový držák. Ten původní se uklepal.
Gratuluji ke žlutému Continentalu a vítám tě v klubu ztrácečů šroubků a součástek
Všechno pořádně dotáhnout, pořád kontrolovat a co jde, přilepit Loctitem. Rády praskají držáky klaksonů, které jsou uchycené přímo na bloku motoru, měnil jsem je už oba. Tristní je kvalita gumových součástek, prakticky vše už mám vyměněno. Dostupnost dílů je jak z Indie, tak z Anglie dobrá, bohužel kvůli brexitu jsou už díly z Anglie zatížené clem. Motorka je blbuvzdorná a na údržbu nenáročná. Jen dávat pozor při dotahování výpustných šroubů na olej, já už po koupi lehce jeté motorky musel řešit stržený závit a dávat vložku. A to prosím po značkovém servisu v Německu, po prvním servisní prohlídce. Materiál karterů je hodně měkký. Ale jinak pozitivní emoce i třetí sezonu přetrvávají. Teď jsem chtěl motorku prodat a peníze použít na koupi nového dvouválcového Continentalu nebo Interceptoru, ale rozmyslel jsem si to, budu ještě chvíli šetřit a jednoválec si nechám.
To je krása
Super buchar
Moc pěkná, naprostá klasika. Co více si přát...