Vlastník | lookes | |
---|---|---|
Vloženo | 10.8.2021 | |
Aktualizováno | 7.12.2022 | |
Zobrazeno | 4 969x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 12 UŽIVATELŮ
Vlastník | lookes | |
---|---|---|
Vloženo | 10.8.2021 | |
Aktualizováno | 7.12.2022 | |
Zobrazeno | 4 969x |
Tak BMW asi fakt dobrý, to vědí všichni, jen jsem trochu zmatený.
Triumph tiger 1200 desert a XCA jsou vedeny v recenzích fundovaných evropských redaktorů jako plnohodnotný konkurent pro rok 2020 co elektronického podvozku se týká a přitom nejde o kopii. Náklonové ABS snad dokonce měli Angláni ještě dříve. A elektrický kšilt mám na Tigerovi už taky. A určitě nesouhlasím, že je jen pro velké postavy, to je fakt kravina.
Ale jinak samozřejmě v mnoha ohledech BMW udalo směr velkých cestovních endur, tak ať slouží
Ak to tak naozaj myslíš, ako to píšeš, tak no comment. Ale pre ostatných, ktorí budú čítať tieto ódy, píšem môj názor. Na najnovsom BMW R 1250 GS Adventure som nedávno urobil 1500 km a bol som veľmi rád, že ju vraciam do požičovne. Najväčší problém sú vibrácie. Vibrácie od motora do stupaciek, do sedla, do riaditok, do pačok, so zadného kufra a chrbta mojej manželky. Tie vibrácie sú veľmi nepríjemné a sú v každých otáčkach. Normálne z toho brnia prsty, takže sa na packach nedajú dlhodobo držať. Ja som zvyknutý držať prsty na brzde a na spojke, ale po čase mi tak brneli, že som ich musel držať. Po pár minútach jazdy som sa zľakol, že som spodkom niečo chytil na ceste. Ale zistil som, že na nerovnostiach to 'iba' klepe centrálny stojan zospodu do rámu a stupaciek. Je tam ešte kopec iných vecí, ktoré ma mierne iritovali (totálne nezmyselný systém tlacitok a ovládacieho kolieska len napr. na jednoduché zapnutie vyhrievania, nie ideálna poloha nôh, nie veľmi intuitívne ovládanie tempomatu, OTRAVNÉ keyless otváranie a zatváranie nadrze, ktoré má naozaj vytacalo pri každom tankovani)... Skratka som bol veľmi rád, že ju vraciam. No a teraz poďte do mňa.
Concorde mezi letadly. Blackbird mezi stíhačkami. F1 mezi auty. Sršňovými slovy: " ... až zbytečně dokonalá motorka." Jízda na ní je motosex.
Asi se umlátím smíchy. Určitě máš i ponožky se znakem vrtule...
Gratuluji ke splněnému snu, chápu nadšení pro vrtulovou věc, ale vysvětli mi proč na začátku píšeš o nespolehlivosti 800GS:
Osma je skvělej stroj. Ovladatelnej, prostupnost terénem nejvíc, těžiště dole, krásná, nežere, asi bych neměnil, kdybych mohl říct, že je i spolehlivá. Nemůžu. Ta moje bejvalka se zadrhla. Odešly obě čerpadla oleje a motor se začínal přidírat. Jemné klepání v motoru a pilinky v oleji, a bylo po sezóně.
----
A na konci zas pěješ ódy :
Začal jsem na 650 nedám na ní dopustit. Sezóna a půl na 800 a teď tenhle mastodont, co padá přímo na válce motoru :o( a co se změní na ovladatelnou 650 jakmile se rozjedete s pohodlím jako v autě. Každá z nich je o sto procent lepší než předešlá. Každá z nich je lepší než jiné značky ve své třídě.
To zní potom jako hulení dobrýho modelu
Pekne napísané, pre mňa je GSo ako autobus,v bode A nastúpiš a v bode B ( a je jedno či po hodine dvoch piatich ) proste vystúpiš oddýchnutý
Dobrá trefa do černého . Ať dlouho slouží .
skvely a ctivy
Gratulace k novému stroji. Jen Ti přeji ať nepotkáš 15 let starou Hayabusu nebo Black Birda, to by Ti mohlo trochu pokazit Tvoje myšlenky o tom jakého máš Concorda a F1 !
Super recenze. Ať dělá radost.
Pěkná a opravdu nadšená recenze. Toho módu se neboj, zas tak silné to není. Jediné s čím moc nesouhlasím je ta stabilita ve větru. Vlaje a ne že ne. Ale jinak je to boží stroj.
Jako dobrý, jen by mě zajímalo, kolik motorek jsi měl pod prdelí, když tak na konci soudíš co je nejlepší .
Hezká recenze plná nadšeni ... tak to má být ... ten závěr bych asi nepodepsal ale jinak rozhodne 10B a jednou mi taky přistane v garáži