Rozloucil jsem se s milenkou, a nasel jsem si manzelku
P.S. Omlouvam se za mou cestinu
Motorka koupena od FIRMA:RENOCAR (Brno-Slatina)
Výška jezdce: 175 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW R 1250 RS: GS je prece vice universalni a pohodlny
První dojmy - Tak dlouho jsem odolaval, dokud to uz neslo. Asi je pravda ze "kazdy u ni jeden den skonci".
Motorku bych doporučil pro - Pro ty ktery uz nebavi zlobive milenky, a sou pripraveny mit doma hodnou manzelku
Doplňky na motorce - "Abramovic" ladak; spousta dalsi doplnky z AliExpress
Recenze
Mam na ni najeto 1,000km, a jeste neni vlastne ani ma (demo verze, bude ma az v zari), ale vim ze jsem udelal dobre.
S KTM 1290 Super Adventure T jsem byl max spokojen, ale casem takovy ty mali drobnosti mi zacali vadit vic a vic: meky brzdy; tvrdy sedlo; ucukany plyn.
Mozna za to muze kamarad, ktery ma 10 lety stary GS ADV, a porad do mne hucel,"160 koni ze zbytecny"; ujizdel mi v zatackach, Ok mozna je lepsi jezdec; a prijizdel do cilu mene zhutovany nez ja. Celou dobu jsem tvrdil, "jo, ale z KTM ma usmev na obliceji, a BMW clovek ma pocit "meh, ok". No, ale casem asi jsem prehodnotil sve priority.
Asi ten nejvetsi rozdil je jak ty motorky nosi svou vahu. KTM ADV je strasne "top heavy"; to BMW vytvari nakou zazracnou gravitaci diky tomu boxeru a proste clovek ma z ty vahy uplne jiny, lepsi pocit jistoty. Vyska sedla mi taky prekvapila: dosahnu na zem mnohem snadneji nez na KTM. Uvazoval jsem ze bych sel do snizeneho podvozku, ale po testu jsem se rozhodl ze neni potreba. Mozna je to tim ze sedlo je tak meky, a kdyz clovek na to sedne, tak par centimetru sedne dolu.
Jsem rad ze jsem si pockal na tu 1250. 160 koni mi bude chybet, ale 134 koni taky jde.
Jediny sklamani je ten "quick-shifter". 50% casu mi nefungoval: 2 mi tam skocila, ale 3 uz ne, a takhle to pokracovalo. Ze by to chtelo vice zajet? Uvidime v zari.
No, uvidime... Nevim jestli tu manzelku budu mit 10 let, jako ten muj kamarad, ale nastesti clovek se muze vzdy rozvest.
UPDATE Listopad 2020:
Tak uz ji mam doma druhy mesic, 5tis km za sebou, a muzu konstatovat ze jsem udelal dobre. Je to proste vymakana masina. Mozna to neni tak sportovni a dravy jako KTM, ale to cloveka prestane casem bavit; pokud motorkar chce sportovni motorku, tak si ma takovou koupit, a neocekavat to od cestovni Enduro.
Velky plus: aerodynamicky komfort, brzdy, podvozek
Minusi: sirka ve meste
Quick-shifter opravdu byl vadny. Kluci prehrali software a uz funguje na 100%.
UPDATE Rijen 2022:
Prisel cas se rozloucit. Proc myt enduro kdyz jezdim jen na silnici. V roce 2020 RT od BMW se mi moc nelibilo, ale potom prisel facelift a zacal uvazovat.
GSA je skvela motorka, ale opravdu jezdim jen na silnici, tak proc jsi nekoupit neco k tomu urceny...
Zbohem GSA, mozna zas nekdy.
Krásný kousek "sousede" Také jsem na ni čekal podobným stylem jako Ty a dnes, po pár tisících a čertvě po týdenní dovolené po Rumunsku ve dvou, můžu naprosto s klidem říci, že lepší volba není. A ty chybějící koně, tak ty nebudeš vůbec potřebovat :)
Tak ať se brzo dočkáš a vždy s koly dole za novými zážitky
1190, 1290 and now 1250. ... .. so we will see what will be your evaluation after few months. Congrats