Vlastník | miligen | |
---|---|---|
Vloženo | 19.4.2025 | |
Aktualizováno | 22.4.2025 | |
Zobrazeno | 2 494x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
Vlastník | miligen | |
---|---|---|
Vloženo | 19.4.2025 | |
Aktualizováno | 22.4.2025 | |
Zobrazeno | 2 494x |
a ještě ten nevyladěný elektronický plyn, jinak pěkná a spolehlivá motorka, s vysokým těžištěm a jistou nedotáčivostí v rychlých zatáčkách, to je daň za offroadový potenciál, převeším velké přední kolo a úhel řízení, který si s sebou všude vozíte, mojí maličkosti na cestování asfaltem moc nesedla, se slzou v oku jsme jí prodal a nahradil entéčkem
Moc pěkná, ať slouží.
Ok, uz nemam namitek
K pneumatikám.
V textu to asi není úplně zřejmé, ale kdo se začte, tak pochopí. Původní originál pneumatiky jsem přezul po 7000 Km na Michelin Anakee Wild. S nimi jsem odjel Italský TET, nicméně po dálnicích a silnicích tam a zpět dostali zabrat, ale ještě by něco daly. Najel jsem na nich 5000Km. No a teď při 12500 Km (viz deník motorky) jsem přezul na Pereli Scorpion Trail 3. Anakee jsme si schoval na nějaký dojezd při nějaké jiné příležitosti. Pneuservis mám za barákem, tak to neřeším.
K zavazadlům.
Mám Givi Canyon 660 tuším. Vždy jsem měl kufry a pro mě se hodily více. Drží lépe tvar, dají se zamknou a suchý zip Ti pořád netrhá funkční prádlo. Dále vozím občas drona apod., což do textilu opět není TOP volba. Je jasný, že nějaká větší OFF se hodí lépe textil, kvůli možnému zranění nohou a jiné povídání, ale nikdy jsem nejel takový terén, abych toto musel řešit. Upřímně uvažuji o prodeji celé sady a pořízení kufrů.
Ahoj, zajima me to tema textilnich zavazadel; chapu jejich limity, ale premyslim o nich i tak a rad bych se dozvedel vic. Premyslim o upgrade z litru na presne stejnou konfiguraci.. ;)
Nepobral jsem to s výměnami pneu, klidně mi uplne na rovinu napis, ze jsem socka nebo blb co nechape text
, ale po vymene gum z tovarny za nove a protoze me ceka jedna cesta nekam po silnici, vymenim za jine..? A po tehle ceste zase zpatky na ty puvodni nove?
Děkuji za hodnocení a komentář. Cena za servis se mi zdá tak akorát, spíše drahá, ale chápu princip trhu
. U všech motorek si měním olej a filtr sám před každou sezonou. Bez ohledu na to, jestli ta motorka vůbec jela. Cenou za materiál se vždy dostanu do cca 1000,-. Teď jsem servisoval v rámci záruky.
Zajímavé s tou nízkou cenou servisu
Skvělá recenze a fotky … motorka vypadá super v téhle barevné kombinaci
. Za mě ideál by byla Afrika 1250 s 19 vepředu
+ nějaký ten koník a NM. Vim že plno lidi tvrdí že ten výkon nevyužiješ … ale ten pocit při jízdě je proste super když moto pořádně táhne
. Jinak ale top a Portugalsko s Motoboxem do Málagy mame taky v planu