PROFIL MOTORKY

KTM LC8 950 Adventure (2004)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Pebar
Vloženo 22.5.2016
Aktualizováno 23.1.2019
Zobrazeno 2 886x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Splněný sen...vždycky jsem o něm snil od doby co vyšla na světlo a teď jsem si ho konečně mohl dopřát.

Více fotografii

Motorka koupena od dawidak (Frýdek) - Dawidak vyšel ve všem vstříc

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda XL 1000V Varadero: Pohodlná na cestování,ale do Offu už moc těžká, navíc loukotě místo drátů
Honda XRV 750 Africa Twin: Legenda, ale poměr vaha/výkon už taky neni zrovna osilňující...navic ceny ojetin vyšroubované hodně nahoru.
Yamaha XT 660Z Tenere: Do terénu super ale jednobuch na dlouhe přesuny by nebyl asi to pravé ořechové.
KTM 990 Adventure / S: Karbec má prý plynulejší chod a přišlo mi že na cestách bude praktičtější z hlediska kvality tankovaného paliva a případné opravy.

První dojmy - Univerzálnost Advíka nezná mezí.Je s ním radost na cestě i v terénu...i když bez zkušeností v OFFu jsem si vzal asi velké sousto, výkonu až nad hlavu ale ta váha je znát a zatím mám kapku problém se občas na ní udržet ale to se poddá :-)

Motorku bych doporučil pro - Pro kohokoliv kdo se chce motorkou bavit a nebojí sebou občas plácnout v blátě...k ničemu jinému totiž není a to je na ní tak skvělé.

Doplňky na motorce - Koupil jsem ji už pěkně vybavenou: Laďáky Sebring, padáky, hliníkové kufry Hepco&Becker s nosičema,plotnou a plasťákem, zakázkové sedlo, přídavné světla (potřebují kapku doladit a oživit), vyhřívané hefty, ochrana zadní brzdovky, LED světlo s integrovanými blinkry, a zrcátka z novějšího Adventura

Recenze

S Kačerem jsem nalítal zatím málo ale dělá mi radost a to je asi to hlavní i když opačně se to říct asi nedá...přece jen už jsem musel klepat kufry a rovnat nosiče po plácnutí v jednom prudším výjezdu ale to by by nebylo ono dělat z KTM leštěnku.

Kolem motoru a podvozku bylo již napsané mnoho a opravdu se tím ztotožňuji, stejně tak tvrdé sedlo a horší ochrana proti větru.
Ale Moto má neuvěřitelnou duši a pořád jich nebývá vidět tolik.

Bohužel po prvních 1000 km jsem jel domu odtahovkou ...odešla mi spojka
Ale tak to už u ojetin bývá že par much se musí vychytat.






Tak na spojku jsem čekal 2 měsíce a stálo mě to kus sezóny,ale tak snad mám zas na chvíli klid.
V mezičase namontováno Zumo 550 a pod proudem...na to kolik má roků, maximálně vyhovuje a myslím že poměr cena/výkon dobrá...snad jen moc brzo neukončí podporu
Největší zlo bylo sehnat držák Touratech, nakonec jsem koupil jeden z Německa a druhý z Itálie...a nakonec sehnal v Anglii na ebay Zumo i s držákem Tak pokud by někdo chtěl...






Naposled dodělány přídavné světla (china cree u7) koupené nové s bílými Led kroužky. Při noční OFF vyjížďce mi chyběl větší rozptyl světla do stran, který hlavní světlo moc nedává.
Zbavil jsem je debilní červené diody pro jakýsi Devil eyes efekt a funkce stroboskopu. Přidělány jsou na plastovém rámu mřížky a ovladač maji zvlášť pro Led a dálkové světlo...přece jen nemají homologaci, tak na cestě neni důvod provokovat...navíc ty kroužky docela dost perou a myslím že by oslňovali.
Sám jsem zvědavý jak dlouho vydrží...výsledek posuďte sami







Tak a přes zimu ventily, brzdové destičky a zpevnit nosiče kufrů

Za dva roky jsem toho pravda moc nenajezdil asi jen 11tis, ale lítám aspoň po kotarech kolem komína a jednou za rok někam dál...ale o to raději se v tom hrabu a jak uz to tak bývá nakonec člověk předělá snad úplně všechno, tak bych rád udělal aktualizaci stavu.

První šla vyměnit spojkova pumpa za německou Sigutech.
A pak už to jelo... Šusplech zakázkový CIBUS a přemístění bočního stojanu...
Padáky výměna origo za Sw motech a nalakované
Zrcátka za sklopná
Zvýšení zdvihu na 265mm,
Instalace odolného tabletu pro navigaci v OFF místo Garmina
Zumo
Bastry od Acerbis s kovovou vystuhou
Radegarage rally kit s LED světly
Malé homologovane LED blinkry
Vyhrivane neoprenove gripy Progrip
Přídavný ventilátor SPAL a rámeček od BigFish
Tlumič řízení
Voltmetr a teplota oleje
Radegarage podsedlova nádrž
...a nakonec repas karbonovych obalu a vata výfuku...a verim ze nejsem u konce,tohle jsou jen doplnky ale bez udrzby to taky nejde...
Takze ventilove vůle, desky, svíčky, náplně, filtry retezovka, gumy, repas tlumičů a náplně jsou samozrejmosti.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
jirik83
jirik83 napsal 08.08.21 v 22:49 9b.

Moc pekne ????
Nahodou ten drzak navi uz nemas vid??

Sete
Sete napsal 07.05.19 v 10:24 10b.

Vkusně vymazlená, paráda jaxviňa

DavidŠlechta
DavidŠlechta napsal 11.07.17 v 19:41 10b.

Friky
Friky napsal 28.04.17 v 12:32 10b.

Krásný černý kousek A palec nahoru za ty přídavné světla 10b

Driver-toys
Driver-toys napsal 05.01.17 v 17:35

Ty LEDky nevypadaj špatně. Svítí opravdu tak hodně (nemáš fotku z nočního svícení s a bez světel)? A kde jsi je kupoval?

Více komentářů



TOPlist