Rám, řidítka, nádrž, sedlo, drátěná kola a nádherný motor, je něco víc potřeba?
První dojmy - Na první pohled malá a pohledná, žádná vyumělkovaná, zmalovaná figura, ale prostě pěkná holka in natura. Krásný zvuk, příjemný posez, alespoň pro člověka mé výšky (175cm) a dostatek charizma...
Doplňky na motorce - Padák, kufry a nosič, origo od Guzzi
Recenze
V záplavě různých "předizajnovaných" nestvůr najednou na výstavě koukám a přede mnou stojí motorka. Nic víc, nic míň. Italská "třiapůle" co si na nic nehraje, i když tedy už je také trochu znesvěcena různými výdobytky doby. Prostě jí musím mít, původně jsem myslel, že to bude komínovka, jen tak na koupaliště, na kafe... Ale posez je tak pohodlný a charakter úchvatný, že jí vytahuji i na delší cesty a dokonce nemám problém na ní ujet 400 km na jeden zátah. Ano, 400 km a ještě zbývá rezerva, protože má nádrž na 20 litrů a ne nějakou trapnou náhražku na 13-14 litrů. Baští 4-4,5 l na sto. Motor by možná mohl jít trochu lépe od spodu, protože mě trochu překvapilo, že je mu líp v otáčkách, tlumiče jsou dost tvrdé, takže raději na nikoho neplazím jazyk, protože kdybych zrovna najel na nějakou bouli na silnici, mohl bych si ho překousnout. Kvalitní klikatá okreska, to je ideální prostředí, i na město je dobrá, dálnici zvládne, ale je to nuda a pere do vás vítr. Na polňačce nebo v lese hned otravuje kontrola trakce, ale naštěstí jde vypnout.
Super mašina, správná volba MG nemá chybu
No, paráda...!!! Když se řekne slovo "motorka" představuji si ji přesně takhle...!!!
Moc pěkná
Nádherná Nejklasičtější motorka V jednoduchosti je krása, užívej si tuhle italskou fešandu
Paráda