Hledal jsem motorku klasického vzhledu, co bude mít charakter a trochu pojede.
Motorka koupena od FIRMA:IMOFA (Praha 4-Krč) - Zkušební svezení, prodej, vše perfektní. Servis žádný zázrak, oleje při první výměně nalito více nad měrku, vymačkané šrouby na krytech ventilů, budu rád, když půjdou dolů.
Výška jezdce: 174 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Royal Enfield Interceptor: Vzhledově moc pěkné, ale výrobní kvalita, zpracování, odpružení, motor, převodovka, řetěz, vše o kousek pocitově horší, než na Guzzi. Pokud by cena byla znatelně nižší, byl by to vážný konkurent.
Triumph Street Twin: Moc pěkný, na pohled velmi pěkně zpracovaný, bohužel nemožnost testovací jízdy a přece jen, není to vzduchem chlazený V-twin a má řetěz a litá kola.
První dojmy - Po Enfieldu, který se mi docela líbil, jdu vyzkoušet V7 a nestačím se divit, proti Indovi to lépe jede, pruží, řadí, vypadá lépe, je pohodlnější a navíc z Itálie. O něco vyšší cenu rozhodně lze odůvodnit, zadní kyvka nevypadá jako kus jeklu, celkově působí vše velmi pevně a robustně.
Motorku bych doporučil pro - pohodáři
Doplňky na motorce - výfuky, držák + dobíjení telefonu, sundané odrazky, jiný rámeček SPZ, ztmavená světla.
Recenze
Po sedmi letech na Banditu 1250S zjišťuji, že jsem často ani nevěděl, kudy jedu, jen jaká je kde silnice. A to jsem chtěl změnit. Strašně se mi líbí motorky s kulatým předním světlem klasického vzhledu, analogové budíky motor s vytrčenými válci do stran. Guzzi mě moc lákala především vzhledem a po zhlédnutí jedné recenze, kde bylo řečeno, že to moc nejede mě to ještě více nutilo ke zkušební jízdě. Ta mě zcela nadchla a bylo rozhodnuto. Navíc jako plus vidím 100 letou výrobu na jednom místě v jedné továrně.
Nejprve bylo třeba moto zajet, takže opatrných 1500km, ale tady ani moc nevadilo, teda až na jednu věc a to je zvuk. Ten vlastně ani se sériovým výfukem ani žádný není. Objednal jsem tedy krátké Mistraly, vyndal tlumivky a wow, ten zvuk je prostě úžasný a jako bonus o vás plechovkáři vědí, takže i zvyšuje bezpečnost. Jízda je tak ještě mnohem zábavnější, kdo nezkusil, neví. Je znát i větší výkon, motoru se rozhodně ulevilo. Spotřeba kolem 4L, palubní počítač ukazuje méně, ale kecá. Dá se jet i na 2500ot bez zatížení, tam jsou i nějaké vibrace, při 3 ožívá, ve 4-5 je to jako když zabere turbo a to pokračuje až do 6500. 150 je tam hned, ale kdo by na takový kochací krásce tak jezdil? Posed je velice příjemný, velmi mírně nakloněný na ruce, sedlo i tlumiče do pohodlí, i když předek nijak zázračně nerovnosti nežehlí. Ale i horší okresky při rozumné rychlosti nejsou problém. Když se chce, umí i pěkně řezat zatáčky, i když limitem jsou již napůl obroušené stupačky. Cestuje se na ní skvěle, jdou zavěsit i nějaká ta zavazadla, měl jsem tu čest i Rakousko a 700km za den po okreskách bylo úplně na pohodu. Cestovní rychlost do 110 je stále dost komfortní. Při 5500km jsem podruhé měnil olej a náplň v kardanu, stojí to prd a pro moto je to důležité, hlavně nedodržovat intervaly předepsané výrobcem, ty jsou likvidační asi u většiny dnešních nových moto.
Za sezonu najeto 7000+, zatím velká spokojenost, až na možnosti servisu pro tuto značku. Lepší by mohlo být snad jen přední odpružení. Moto mě neláká do rychlosti a tak konečně vím, kudy jezdím. Hodně lidí se otočí, což je příjemné, i když více by potěšilo, kdyby se otáčela i mladší věková skupina .
Jezdil na stejné po Šumavě na jaře celý den. Nadchnula mě. Dobrá volba
Suverenne najkrajsia V7
Moc pěkná, přeji mnoho zážitků ???
Kráska! Chápu. Kolama dolů!
Moc pěkná motorka, já nakonec vybral toho Triumpha...