Duel: Moto Guzzi V7 Special & Suzuki SV650X
31.01.2022
29.03.2021
24.02.2021
17.01.2021
14.12.2020
07.06.2019
07.11.2018
22.06.2018
29.07.2017
08.11.2016
23.10.2015
27.01.2015
02.10.2014
27.09.2014
06.06.2014
06.11.2013
27.03.2012
10.11.2011
2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017 | 2021 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |||||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|||||||
Objem | 744 cm3 | 853.4 cm3 | |||||
Výkon | 37.5 kW (51 koní) | 35 kW (47.6 koní) | 36.2 kW (49.2 koní) | 35 kW (47.6 koní) | 38 kW (51.7 koní) | 48 kW (65.3 koní) | |
Výkon při otáčkách | 6200 ot/min | 6800 ot/min | |||||
Točivý moment | 58 Nm | 60 Nm | 73 Nm | ||||
Otáčky při max toč.mom. | 5000 ot/min | 2800 ot/min | 4900 ot/min | 5000 ot/min | |||
Druh motoru | Spalovací | ||||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | ||||||
Chlazení | Vzduch | ||||||
Uspořádání válců | Vidlicový | ||||||
Počet válců | 2 | ||||||
Rozvod | OHV | - | |||||
Ventilů na válec | 2 | ||||||
Vrtání | 80 mm | 84 mm | |||||
Zdvih | 74 mm | 77 mm | |||||
Kompresní poměr | 9.6 : 1 | - | 10.5 : 1 | - | 10.5 : 1 | ||
Příprava paliva | Vstřikování | ||||||
Startér | - | Elektrický | |||||
Počet rychlostí | 5 | 6 | |||||
Sekundární převod | Kloubový hřídel | ||||||
Typ rámu | Trubkový | Dvojitý kolébkový | - | ||||
Materiál rámu | ocel | - | |||||
Zdvih předního odpr. | - | 130 mm | - | 130 mm | |||
Zdvih zadního odpr. | - | 110 mm | - | 120 mm | |||
Brzdy vpředu | kotouč | ||||||
Rozměr předního kotouče | - | 320 mm | |||||
Přední třmen | - | čtyřpístkový | - | čtyřpístkový | |||
Brzdy vzadu | kotouč | ||||||
Přední kolo | 18 " | - | 18 " | ||||
Zadní kolo | 17 " | - | 17 " | - | 17 " | ||
Rozměr přední pneu | - | 100/90-18 | 100/90 18" | ||||
Rozměr zadní pneu | - | 130/80-17 | 130/80 17" | 150/70 17" | |||
Rozvor | - | 1449 mm | 1435 mm | 1450 mm | |||
Úhel hlavy řízení | - | 27.5 ° | - | 27.5 ° | - | 28 ° | |
Závlek předního kola | - | 109 mm | - | ||||
Výška sedla | 805 mm | 790 mm | 770 mm | 780 mm | |||
Suchá hmotnost | 179 kg | - | 193 kg | 203 kg | |||
Pohotovostní hmotnost | - | 181 kg | 190 kg | 213 kg | 223 kg | ||
Objem nádrže | 22 l | 21.95 l | 22 l | 21 l | |||
Rezerva | - | 3.79 l | 2.5 l | 4 l | |||
Maximální rychlost | 175 km/h | 170 km/h | - | 160 km/h | - | ||
První cena | - | 244990 Kč | - | 245900 Kč | 249900 Kč |
Duel: Moto Guzzi V7 Special & Suzuki SV650X
Novinky Piaggio 2021 naživo: sportovní A...
Nová Moto Guzzi V7, orlice s dvojí tváří...
Motocyklové příběhy č. 4 – Panenský Týne...
Motocyklové příběhy č.2 - Po silničkách ...
Moto Guzzi V7 III Special: charismatický...
Moto Guzzi V7 2014
1970 Moto Guzzi V7 Special
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Veteráni | Oprava izolace cívky | 12 | 15.3.2024 08:52 | ||
Opravy a údržba | Enamel barvy na motor zkušenosti | 19 | 26.1.2024 08:53 | ||
Silniční cestovní | Moto guzzi Special 2013 - převodovka | 12 | 7.5.2023 11:16 | ||
Opravy a údržba | Moto Guzzi V7 Special r v 2016 rozměr pneu 130/80-17 výměna | 14 | 2.1.2023 13:27 | ||
Opravy a údržba | Olej s vysokým obsahem zddp | 38 | 16.9.2022 10:45 | ||
Opravy a údržba | Moto Guzzi V7 chrastění od spojky | 7 | 5.11.2021 18:15 | ||
Opravy a údržba | Ventilové vůle Moto Guzzi V7III | 6 | 2.7.2021 10:13 | ||
Opravy a údržba | Nespíná větrák sahary | 14 | 10.6.2021 06:01 | ||
Veteráni | Mechanický regulátor napětí | 38 | 11.4.2021 16:33 | ||
Italské | Nová Moto Guzzi V7 2021 | 31 | 6.3.2021 22:11 | ||
Papírování a nehody | Bouračka a boj s ČPP | 76 | 14.7.2020 13:38 | ||
Přestavby | Zkrácený zadek na Moto guzzi V7 | 0 | 26.2.2020 11:00 | ||
Naked bike | Moto Guzzi V7 | 14 | 29.10.2019 16:28 | ||
Opravy a údržba | Italská převodovka - funguje :) | 15 | 1.6.2018 18:26 | ||
Silniční cestovní | NC750X nebo Guzzi V7 | 21 | 9.4.2018 01:18 | ||
Veteráni | Lehce se vlní - tlumiče KO? | 18 | 15.8.2017 17:18 | ||
Veteráni | Zase další nehoda | 6 | 21.6.2017 14:42 | ||
Opravy a údržba | Elektronické vs kladívkové zapalování | 15 | 23.1.2017 14:50 | ||
Opravy a údržba | Těsnění víčka nádrže - materiál a výroba | 5 | 29.8.2016 22:18 | ||
Opravy a údržba | Jak funguje tohle odvětrání nádrže? | 4 | 21.7.2016 22:46 |
Nádherná a charismatická klasika, která mě vrací o 30 let zpět.
Krásná, modrá, nádherný zvuk legendárního motoru, který dostal v tomto modelu mnohem víc koníků i kr...
Hledal jsem motorku klasického vzhledu, co bude mít charakter a trochu pojede.
Ať žije drtivá menšina… …téměř bych řekl všechno je jinak, nečekejte standardní bike…
S MG už jsem nějaký zkušenosti měl,tak jsem si na starý kolena chtěl pořídit nějakou rozumnou klasik...
Vždy se mi líbila ... ale rozhoupal jsem se až když jsem v inzerci uviděl motorku s najetými 90km za...
Klasický stroj s jednoduchým motorem, který vykouzlí úsměv od ucha k uchu.
Rám, řidítka, nádrž, sedlo, drátěná kola a nádherný motor, je něco víc potřeba?
Dlouho jsem uvažoval o druhém stroji do garáže. Čas asi už uzrál, každopadně držím barvu - oranžovou...
Nádherná klasická motorka se dvěma laufy, dvěma budíky a dvěma kozama. Naleštěné chromy a nestárnouc...
Vždy se mi líbila ... ale rozhoupal jsem se až když jsem v inzerci uviděl motorku s najetými 90km za...
Klasický stroj s jednoduchým motorem, který vykouzlí úsměv od ucha k uchu.
Italská starší dáma, pro staršího pána :)
Italská láska. Krásný design, charisma a vibrace.
Nádherná a charismatická klasika, která mě vrací o 30 let zpět.
Hledal jsem motorku klasického vzhledu, co bude mít charakter a trochu pojede.
Nádherná klasická motorka se dvěma laufy, dvěma budíky a dvěma kozama. Naleštěné chromy a nestárnouc...
Ať žije drtivá menšina… …téměř bych řekl všechno je jinak, nečekejte standardní bike…
Krásná, modrá, nádherný zvuk legendárního motoru, který dostal v tomto modelu mnohem víc koníků i kr...
Nádherná klasika která ač vyráběna aktuálně tak je to vlastně veterán.
Zadek už jsem měnil za Bitubo , takže do předních vidlic jsem pro upgrade zvolil stejnou značku. Je...
Ladene vyfuky Agostini short. Paradni zvuk a vzhled. Montaz doma, 4srouby, bez dalsich uprav.
Konecne vidim za sebe a i to lepe vypada :)
vcera nainstalovn origo USB port pod sedlo motorky.
Tak se to nějak sebehlo a ja jsem na cestě po Alpách… …tak proč se nepodíval domu, do Mandella…...
Motor | |
---|---|
Průběh výkonu | 6.6/10 |
Spojka | 5.8/10 |
Vibrace | 6.2/10 |
Převodovka | 5.6/10 |
Mechanická hlučnost | 6.3/10 |
Zvuk | 7.0/10 |
Spolehlivost | 7.8/10 |
Brzdy | 6.2/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 2.7/10 |
Těsnost tlumičů | 6.7/10 |
Tuhost rámu | 5.0/10 |
Jízda | |
Sport | 4.4/10 |
Město | 7.2/10 |
Cestování | 5.4/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 4.7/10 |
Ceny servisu | 4.3/10 |
Servisní síť | 4.7/10 |
Dostupnost dílů | 5.3/10 |
Nabídka doplňků | 6.7/10 |
Servisní intervaly | 6.0/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 4.0/10 |
Pohodlí spolujezdce | 3.0/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 2.0/10 |
Ochrana jezdce cestování | 2.5/10 |
Ochrana spolujezdce | 2.0/10 |
Světla | 4.5/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Honda CL500 | Svezl jsem se, ale nejak to nebylo ono |
Moto Guzzi Breva 750 | ten kdo mel zprostredkovat prodej dostal infarkt:( |
Kawasaki W800 Cafe | Cena, charisma, jednodušší údržba |
Royal Enfield Interceptor | Cena, kardan vs. retez |
Royal Enfield Interceptor | Moto Guzzi V7 u mě zvítězila vzhledem, větším pohodlím, krásnějším a objemnějším motorem a kardanem. |
Triumph Street Twin | Moc pěkný, na pohled velmi pěkně zpracovaný, bohužel nemožnost testovací jízdy a přece jen, není to vzduchem chlazený V-twin a má řetěz a litá kola. |
Royal Enfield Interceptor | Vzhledově moc pěkné, ale výrobní kvalita, zpracování, odpružení, motor, převodovka, řetěz, vše o kousek pocitově horší, než na Guzzi. Pokud by cena byla znatelně nižší, byl by to vážný konkurent. |
Kawasaki W 800 | Dražší, asi moc dokonalý :) |
Royal Enfield Interceptor | Menší obavy z Indické produkce, řetěz |
Triumph Bonneville T100 | Na mě trochu přeumělkovaný, řetěz a vyšší cena |
Royal Enfield Interceptor | …hmmm, ani nevím… už vím, má řetěz… |
Fantic Caballero 500 rally | …kdysi jsem měl Cagiva Canyon, měl jsem obavy ze stejného přístupu fabriky, nikdo to poradně nezná a dva servisy v ČR taky nic moc… |
Yamaha MT-07 | Někdo byl rychlejší a koupil ji. |
Royal Enfield Interceptor | ..taky dobrá klasika,ale servis trochu z ruky a řetěz no... |
Triumph Street Twin | prodejce triumpholomouc mi neumožnil zkušební jízdu na tomto modelu a odkázal mě na možnost projet model bonneville |
Yamaha XSR 700 XTribute | prodejce motopark.cz mi neumožnil zkušební jízdu na tomto modelu a odkázal mě na možnost projet Yamahu MT-07 |
Benelli Leoncino 500 | Nechytla za srdce |
Triumph Bonneville T100 | Moto Guzzi je hezčí. |
Triumph Bonneville T100 |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Royal Enfield Interceptor | Dlouho byla favoritkou, ale po osahání a zkušební jízdě chytl více za srdíčko RE Interceptor. |
Kawasaki Versys 650 | ještě jsem do ní nedorost |
Honda GL1000 GoldWing | Pěkná motorka Moto Guzi V7 1970 byla hodně zdaleka, u nás tato moto není, a tak jistota s čekými TP rozhodla. |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2021 | MarioV2 | prevody.xlsx | 31 KB | Převody pro malé Moto Guzzi od Brevy po V 85 TT. |
2021 | berry78 | service-manual-v7-v9.pdf | 14 MB | Servisní manuál - Krásný, přehledný a s obrázky :o) |
2017 | Kohlstein | v7_iii_special.pdf | 2.6 MB | Owner´s manual 2017 V7 III |
2017 | Marcusk | v7-iii-stone-sm.pdf | 13 MB | Servisný manuál |
2017 | Marcusk | v7-iii-stone-sm.pdf | 13 MB | Servisný manuál |
2015 | MarioV2 | v7-ii-abs.pdf | 11 MB | V7 II ABS servisní manuál |
2015 | MarioV2 | gu120.pdf | 3.6 MB | Katalog náhradních dílů. |
2015 | MarioV2 | v7-racer-ii-v7-spe.pdf | 1.7 MB | Uživatelská příručka V7 II ENG SPA |
2014 | Mark09 | motoit-magazine-n-15.pdf | 11 MB | Moto Guzzi V7 2014 |
2012 | MarioV2 | moteur750ie-miug3_12.pdf | 8.1 MB | Motor 750 IE MIU G3 servisní manuál |
1971 | Redguy | 750-ambassador-...-s-handbook.pdf | 1.0 MB | Uživatelský manuál |
1971 | Redguy | katalog-dilu.pdf | 12 MB | Katalog dílů |
1971 | Redguy | repair-manual.pdf | 18 MB | Servisní manuál |