Ať žije drtivá menšina…
…téměř bych řekl všechno je jinak, nečekejte standardní bike…
Výška jezdce: 187 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Fantic Caballero 500 rally: …kdysi jsem měl Cagiva Canyon, měl jsem obavy ze stejného přístupu fabriky, nikdo to poradně nezná a dva servisy v ČR taky nic moc…
Royal Enfield Interceptor: …hmmm, ani nevím… už vím, má řetěz…
První dojmy - Kdo se nesvezl, nepochopí… …samotný start motoru je obřad… …a teď: dlouholetý Guzzisti budou říkat že tenhle Euro 5 shit není práva Guzzina… Pro ně možná ne, pro mne určitě ano…
Motorku bych doporučil pro - …pro všechny kteří u Japonců zažívají nudu/nespokojenost a chtějí jít jinou cestou…
Recenze
Motorka je svá, svéhlavá, občas trochu nepředvídatelná…CHARAKTERNÍ
Je prostě jiná…
Nečekejte že vše půjde hladce, spíš naopak??
Řazení je takové italské, brzdy i když Brembo by potřebovaly druhý kotouč… nebrzdí to, ale zpomaluje…
Tlumiče jsou namontovány, kontroloval jsem to a občas plní i svou funkci…
…je to takové velice uhoupané a když potřebuješ v zatáčce aby Tě motorka podržela, tak se to úplně nestane…
Na druhou stranu, pohodové jízda po dobrých silnicích…na těch horších nakope zadek i kulky…
Chtěl jsem zpomalit a to se stalo…
…jo a perlička, budíky mají ukazatel zařazené rychlosti, ale když zmáčknete spojku, tak zmizí číslo rychlosti, protože rychlostní stupeň se vypočítává a nebere se čidlem z převodovky…
Na motorce není skoro žádné místo na nic, tak jsem koupil originální boční brašny…jako jsou hodně designové, ale tím to končí. Když někam přijedete a chcete si vzít brašny sebou, musíte vyndat půlku jejich obsahu, aby jste se dostali k zámku, kterým jsou zamčené k nosiči…
No a to co se děje na každé Guzzi a třeba piloti GS Boxerů z Berlína to neznají: klopný moment, ten je přítomný všude. Při startu, jízdě, akceleraci i vypnutí motoru…
Edit 1:
Při bližším okouknuti ovládacích prvku a srovnání s V7 III musím říct ze na mem stroji šla kvalita výrazně dolu…
Blinkry - přepínač nemá jasné polohy a vypnout blinkr je peklo…
Za jízdy mi přijde, ze není možnost si, i přes klidnou jízdu odpočinout… pořad čekám co si podemnou motorka vymysli.
To ze jste chtěli zatáčku projet nějakou stopou, neznamená ze to Guzzi vidí stejně a udělá to podle sebe ( k nevuli řidiče)
Spotřeba kolem 5 litru, i když ukazatel na palubní desce ukazuje dlouhodobou spotřebu 3,8 litru…
Sledujte deník, bude tam víc…
Nedávno jsem si pořídil zánovní V7 III Milano, takže tomu tak nějak rozumím...
, malotraktor v jedné stopě... musím si domluvit u dealera projižďku na tom novém modelu a zjistit, jestli se to chová stejně jak ta moja
.
Dávám deset kamaáde, to ani jinak nejde u tak krásného stroje :)
@MilanMl …diiiky, od motoru jsem čekal víc a ne ze budu muset točit aspoň 3000rpm…
II.generace bude určitě živější a tady nemám pocit ze by ten nárůst výkonu byl důležitý…
Je nezvyk, jak to nemá žádný výkonový peak, tak hravě zapomenu preradit
Vidím,že oproti V7ll sa charakter nezmenil
.
.
Možno motor. Táto je vraj dolu trocha pridusená, ll ťahá pekne odspodu,takže celé pásmo otáčok je využiteľné. Ale,zasa má menej koníkov. Hlavne s ňou nebojuj,prispôsob sa. To sa poddá
Krása vesmírna
.