bmw_renocar_r_1300_gs_adv



PROFIL MOTORKY

Fantic Caballero Scrambler 500 (2019)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník petrklempa
Vloženo 10.4.2022
Aktualizováno 28.4.2022
Zobrazeno 1 673x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Jednoválcová agilní záležitost na silnici, ale i do lehčího terénu.

Výška jezdce: 172 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Fantic Caballero 500 rally: důvod neuveden

První dojmy - Motorka na můj vkus možná zbytečně hlasitější, přesto charakteristická. Velmi agilní, příjemná do města a i do lehčího terénu. Oceňuju geometrii a zpracování, ale od první chvíle mi bylo jasný, že budu kupovat nový stavitelný páčky, měnit zrcátka a držák SPZ.

Doplňky na motorce - Vyměnil jsem držák SPZ, stavitelný páčky brzy a spojky, budou mě čekat nový zrcátka a z Pirelli Scorpion STR přejdu na jednu sezónu na Michelin Anakee Wild na test. Hádám, že se nakonec vrátím na STR, ale chci si to zkusit a tuhle sezónu se chci víc pohybovat v terénu.
Chci taky přidat boční rám na brašnu a elektroinstalaci na nabíjení USB.

Update 28.4.:
Přidávám fotky páček od m-style, zrcátek od Daytony a držáku SPZ od m-style.
Kvůli zrcátkům jsem musel hodně hledat místo a nakonec jsem musel i pootočit plynový lanko trochu nehezky dopředu. Na funkčnosti to ale nic neubralo a všechno se nakonec vešlo. Ikdyž tak tak.
Chtěl jsem mít zrcátka pod heftama ne vedený ze stran řídítek, tak taková je moje daň.

Taky jsem včera konečně přezul na Michelin Anakee WILD (uvidíme zda se nebudu vracet k STR od Pirelli).



Recenze

Hledal jsem něco do města (bydlím v Praze), ale ne jen na silnici, protože si rád vyjedu do přírody se stanem a trochu pocestuju. Nikdy jsem neplánoval dlouhý cesty, takže lehká agilní záležitost by mi sedla. Zvažoval jsem Ducati Desert Sled, ale pak jsem objevil Caballero a defakto během půlhodiny brouzdání po internetu jsem se rozhodl, že si ji musím zkusit.
Jezdil jsem na MT-07, takže jsem byl zvyklej na určitej standard. Cítím, že je výraznej rozdíl mezi dvěma a jedním kotoučem na předním kole, to byla asi první věc, co jsem zaznamenal. Přechod na jednoválec a častější řazení byla druhá věc, co mě trochu "trápila", ale všechno je o zvyku a ve výsledku je to hovadina.
Jsem s ní maximálně spokojenej, už jsme podnikli víc jak 200km výlety, ale to je za mě takovej limit. Dál je to už prostě nepohodlný. Není to cesťák.
Na silnici skvělý a v terénu stejně tak. Je to za mě ideální parťák na 50/50 silnice/terén. Ideální přesně pro moje potřeby.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
petrklempa
petrklempa napsal 28.04.22 v 10:51

Aktualizováno

A brašna na nádrž je stále k dispozici.

petrklempa
petrklempa napsal 11.04.22 v 10:49

Díky moc, pánové. Páčky i držák SPZ mám od m-style, jak se k tomu dostanu, dodám i přesnější popis a fotky. Případně odkazy. U páček je to složitější, museli jsme hledat ty správný adaptéry, bohužel si už moc nepamatuju který to byly. Vím jen, že jedna z páček má adaptér na KTM a druhá zase něco jinýho. Museli jsme to prostě porovnávat a pak zkoušet.

P.S.: kdyby někdo sháněl brašnu na nádrž, tak rád prodám za nějakej drobnej peníz. Já ji měl k motorce a podnikl jsem s ní asi jen dvě jízdy. Je to praktická věc, ale protože se mi tam prostě nelíbí, tak jsem ji sundal.

Miklasek
Miklasek napsal 11.04.22 v 10:22

Krásna masinka! Nech robí len radost

Kali88
Kali88 napsal 10.04.22 v 17:29 10b.

Konečně taky něco exotickýho tady k vidění

MGV7
MGV7 napsal 10.04.22 v 16:12 10b.

Chválím výběr motorky, v červené je nejhezčí . Doplň ještě nějaký foto a typ těch páček a držáku RZ. Jinak Anakee Wild jsou super, myslím, že vracet zpět na STR se nebudeš.

Více komentářů



TOPlist