Pokračovatel nastoleného řádu
Motorka koupena od Radoslav (Krupina)
Výška jezdce: 198 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CRF1000L Africa Twin: Moc hubená koza, drahý, neseděla
KTM 1190 Adventure: Dva kámoši jí jezdí, povozil jsem se.... neoslnilo..... navíc znám jejich servisní ceny :-D
První dojmy - Ze starého Stroma jako doma. Jen všechno modernější a znatelně kultivovanější chod a hladší řazení.
Motorku bych doporučil pro - Pro dospělejší cestovatele, pro zralejší rozumný lidi co si nehoní triko na dálnicích, pro lidi co kupují motorku na dlouho.
Doplňky na motorce - Padáky, centrál stojan, givi přídavná světla, tři kufry, protektory boků nádrže, givi vyšší nastavitelné plégo, hrazdička na přísluško, patka stojanu.
Recenze
Po dost letech bezvadného soužití s litrovým Stromkem nastal čas se někam posunout. A po velkém řádu všehomožného co jsem si popůjčoval a pojezdil, a ponavštěvoval všechny možný opendays hlavních značek, jsem dospěl k závěru, že mě prostě žádná motorka tak neoslnila abych si řekl "tvl, tak to musím mít!". Ne, nemusim a neřekl.
Přetechnizovaný rakety mě vysloveně serou, báwoří mixéry jsou tak dokonalý až mě nudí, navíc nesnáším uniformitu, nemohl bych to mít. Dokázal bych se rozepsat hodiny ke každý motorce co a proč jo a ne, ale už stárnu a jsem línej...takže...prostě všechno vyloučeno, a jediný rozumný a jasný krok byl "zůstat doma" . Všechno na Stromu mi vyhovuje, včetně akurátního a využitelnýho výkonu, vodí se jak kolo, u této druhé gen. krásně postavený max krouťák na 4000rpm, přesně to místo kde cca jezdím, mezi 4 a 5tis. Nejnovější třetí generace to má nad 6500rpm, uplně nesmyslně, a nepřežil bych ani ten odpornej monochromatickej inverzní displej. Snad jen tempomat chybí. Oproti EX značně hladší řazení, pochopitelně vychytanější podvozek, ve vyšších rychlostech se nic nekroutí a nevlní, kontrola trakce funkční a nenásilná, krásně odladěno (oproti třeba Yamaze Tracer 900 GT) kde jsem myslel že je nějáká porucha Přidáš plyn a škub ... utne tě to jak kladivem. Zvuk krásně kultivovaný, je to lehce utemovanější oproti starýmu stromku, logicky, vyšší Euro. Laďák možná časem. A v neposlední řadě spotřeba, do šesti litrů při stejné jízdě a trasách kde jsem se starým stromkem jezdil za 8. Bez problémů se dá výletním tempem jezdit za 5.3, čoprstyl i pod 5. Při mé váze 110kg, 2m výšce (funguju jako odporová plachta) a jezdím vždy s kufrem, mi to přijde jako super spotřeba. Kór při dnešních cenách paliva.
Motorka dokonale splňuje všechny moje potřeby a očekávání, navíc naživo mě totálně odvařila ta cappucino barva. Jsem velmi spokojen, a tak to snad zas na dost let zůstane. Výbava navíc přesně ta, kterou bych stejně dokupoval, chybí snad jen vyhřívaný gripy, ale já stejně nejezdím v hnusu
Stromík je koupen na slovensku v Krupině (dovoz itálie), velmi solidní člověk a vše sedělo dle popisu, ověřoval jsem motku přímo u italského dopravního.
Véčko
Ale bavorský mixér? Já měl za to, že mixéry jsou vysokootáčkové motory, tzn. čtyřválce
Dobrá volba a taky dobrá recenze . Měl jsem ho, nějaký ten kilometr jsem na něm najel, nikdy mně nezradil a vydržel i moje zacházení . Přeju spoustu zážitků a taky spoustu najetých kilometrů a hlavně vždycky kolama dolů . R.
Gratulace , také jsem si vybral tento stroj a jezdí parádně.