KTM Adventure 3 x jinak: 1050 vs 1190 vs 1290
21.03.2016
21.03.2016
08.12.2014
13.03.2014
27.01.2014
11.02.2013
06.02.2013
13.01.2023
12.11.2019
06.09.2016
04.08.2016
27.05.2015
21.02.2014
05.11.2013
27.09.2013
27.08.2013
28.05.2013
25.05.2013
02.10.2012
19.09.2012
31.01.2012
2013 | 2014 | 2015 | 2016 | |
---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||||
Objem | 1195 cm3 | |||
Výkon | 110 kW (149.6 koní) | 109.5 kW (148.9 koní) | ||
Výkon při otáčkách | 9500 ot/min | - | ||
Točivý moment | 125 Nm | - | ||
Otáčky při max toč.mom. | 7500 ot/min | - | ||
Druh motoru | Spalovací | |||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |||
Chlazení | Kapalina | |||
Uspořádání válců | Vidlicový | |||
Počet válců | 2 | |||
Rozvod | DOHC | - | ||
Ventilů na válec | 4 | - | ||
Vrtání | 105 mm | |||
Zdvih | 69 mm | |||
Kompresní poměr | 12.5 : 1 | - | ||
Příprava paliva | Vstřikování | |||
Startér | Elektrický | |||
Počet rychlostí | 6 | |||
Sekundární převod | Řetěz | |||
Typ rámu | Příhradový | - | ||
Materiál rámu | chrommolybden | - | ||
Zdvih předního odpr. | 190 mm | - | ||
Zdvih zadního odpr. | 190 mm | - | ||
Brzdy vpředu | 2 kotouč | |||
Rozměr předního kotouče | 320 mm | |||
Přední třmen | čtyřpístkový | - | ||
Brzdy vzadu | kotouč | |||
Přední kolo | 19 " | - | ||
Zadní kolo | 17 " | - | ||
Rozměr přední pneu | 120/70 ZR 19 | 120/70 19 | - | |
Rozměr zadní pneu | 170/60 ZR 17 | 170/60 ZR 17 | 170/60 17 | - |
Rozvor | 1560 mm | |||
Úhel hlavy řízení | 25.5 ° | 64 ° | 26 ° | |
Závlek předního kola | 120 mm | - | ||
Výška sedla | 860 mm | |||
Suchá hmotnost | 212 kg | 217 kg | 210 kg | 212 kg |
Pohotovostní hmotnost | - | 230 kg | ||
Objem nádrže | 23 l | |||
Spotřeba | 5.7 l/100 km | - | ||
Maximální rychlost | 250 km/h | - | ||
První cena | 356900 Kč | 359900 Kč | 415990 Kč | - |
Off Road tréning
KTM Adventure Rally 2020 proběhne v Řecku
KTM Adventure Rally 2020 proběhne v Řecku
KTM 1190 RP koncovka
Albánie 2017 díl 1.
Motodovolená Balkán Albánie 2017
Pronikněte do tajů moderních elektronick...
Pronikněte do tajů moderních elektronick...
Pronikněte do tajů moderních elektronick...
Pronikněte do tajů moderních elektronick...
Advik v terénu II.
Advik v terénu
KTM Orange Days 2014
Stabilizační systém od Bosche poprvé v K...
KTM Adventure 1190 u Mariazell
KTM 1190 Adventure
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Pojeď taky | Hledá se parťák - Gruzie 4 až 5 týdnů | 26 | 4.8.2024 17:01 | ||
Silniční cestovní | Houpají otáčky na volnoběh, pocukává | 33 | 17.7.2024 07:52 | ||
Německé, rakouské | KTM 1190 Adventure, vykon, motory... | 313 | 29.5.2024 18:26 | ||
Silniční cestovní | Vybíjení baterie KTM 1190 Adventure | 37 | 7.5.2024 09:26 | ||
Zážitky z cest, rady | Přeměřování tachometrů | 67 | 7.5.2024 09:24 | ||
Silniční cestovní | Rada při výběru cestovního endura | 44 | 16.4.2024 07:49 | ||
Opravy a údržba | Driblování řídítek | 23 | 21.3.2024 12:23 | ||
Opravy a údržba | Těsnění pod hlavou | 10 | 12.10.2023 19:05 | ||
Opravy a údržba | KTM 1190 Adventure přibývá olej | 17 | 6.7.2023 11:46 | ||
Opravy a údržba | Poškozený řetěz | 101 | 14.6.2023 06:32 | ||
Enduro & funbike | šponovák rozvodovej reťaze DirtTricks | 1 | 2.6.2023 13:15 | ||
Pojeď taky | Maroko Duben 2023 | 3 | 25.2.2023 16:35 | ||
Výběr moto | KTM - dostupnost náhradních dílů | 38 | 14.12.2022 20:42 | ||
Německé, rakouské | KTM 1290 Super Adventure S - topí pod zadek | 211 | 27.5.2022 15:48 | ||
Opravy a údržba | Voda v nádobce na brzdovku | 6 | 23.5.2022 16:15 | ||
Enduro & funbike | Výběr motorky - Tiger 1200 / KTM 1190 / Honda Crosstourer / BMW S 1000 XR | 18 | 18.4.2022 07:22 | ||
Enduro & funbike | Je opravdu KTM tak špatná motorka | 94 | 14.2.2022 11:29 | ||
Enduro & funbike | Uchazi tlak kolem spic | 9 | 13.2.2022 19:54 | ||
Enduro & funbike | Netěsnící nádobka přední brzdy, olej v motoru | 4 | 5.1.2022 17:33 | ||
Enduro & funbike | Zmena kola z 19 na 21 | 25 | 14.8.2021 09:11 |
Velká, silná a v obecnym měřítku pořád i těžká potvora, co si pár těch svejch nectností umí vyžehlit...
Svezt se a pak hodnotit. Nic mimo to nema cenu a je to jen prazdne plkani od klavesnice... :)
Dostatečně sportovní a pohodlná
The beast escaped ... nejlepsi motorka na trhu, ktera splnuje prani sportovnich jezdcu, tak i cestov...
Inzerát sem uviděl ve středu, moc se mi líbila, v pátek jsem si ji koupil a od neděle chci napsat re...
Motocykl má super průběh výkonu .
Chtěl jsem Super Duka, mám Advíka.
1190 Adventure?? každá projížďka je neuvěřitelný zážitek.. :)
Tak to je nářez :) Superbike na dlouhejch nohách co se nebojí i mimo asfalt.
Tak jo, už mám zase jinou mašinu. Brácha říkal, že prej mi ta oranžová víc sluší, tak jsem mu jí vym...
Univerzální pohodlná nabušená motorka pro každý den, která človeka doveze na kraj světa a zase zpátk...
Chtěl jsem univerzála. Motorku na vše.
Kladivo ! Univerzální stroj s dostatečným výkonem a sportovním srdcem.
Pohodlná, velká, silná i přiměřeně obratná motorka s dostatkem úložného prostoru.
Super cesťák a tři v jednom kde je dostatečný výkon a velikánské emoce
univerzální "peklo" stroj pro všechno.
Tak mám zase jinou motorku. Jinej posez jiný jízdní vlastnosti. Pro moje nynější jezdění do zahranič...
Tak to je nářez :) Superbike na dlouhejch nohách co se nebojí i mimo asfalt.
Po dvouvačce GS, která mi až na výkon max vyhovovala, jsem chtěl zachovat "pohodlí" - nemládnu a pup...
Skvělá motorka na cestování i ostřejší jízdu.
Čas nastal, doba uzrála. Říkejme si tomu jak chceme, ale Eda šel do světa. Za adekvátní cenu a v mys...
Valnou část listopadu jsem se s ním lopotil a dnes konečně vyšel! Cestopis na téma mého letošního tr...
Zastáncem zimních vyjížděk po silnici nejsem. Většinou se totiž děje za mrzkých teplot a po zasolený...
Neb nám finišuje už čtvrtá sezona trávená mým zadkem v sedle 1190, uchýlil jsem se k mírně radikální...
Co k tomu dodat. Vždycky to dřív nebo později přijde. Loni se dalo nakroutit ještě spousta kilometrů...
Motor | |
---|---|
Spojka | 9.3/10 |
Průběh výkonu | 9.4/10 |
Vibrace | 7.5/10 |
Převodovka | 8.8/10 |
Mechanická hlučnost | 8.2/10 |
Zvuk | 8.6/10 |
Spolehlivost | 9.1/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 9.6/10 |
Těsnost tlumičů | 9.7/10 |
Tuhost rámu | 9.4/10 |
Jízda | |
Sport | 8.9/10 |
Město | 8.2/10 |
Cestování | 9.1/10 |
Terén | 8.1/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 7.4/10 |
Ceny servisu | 7.0/10 |
Servisní síť | 7.2/10 |
Dostupnost dílů | 8.2/10 |
Nabídka doplňků | 9.0/10 |
Servisní intervaly | 8.9/10 |
Terén | |
Brodivost | 6.8/10 |
Výška | 8.2/10 |
Ochrana motoru | 7.2/10 |
Skoky | 5.0/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 8.5/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 9.7/10 |
Ochrana jezdce cestování | 8.3/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Aprilia Caponord 1200 | Nebyla k mání vyhlédnutá verze s el. podvozkem. |
Ducati Multistrada 1200S | Soukromý prodejce neměl stále čas a taky jsem se bál desma. |
KTM 1090 Adventure | Až moc low cost model. Svezení na 1190 je úplně o něčem jiném. |
BMW R 1250 GS Adventure | GS je pro mě takové \"dědkovské\" zatím , KTM mě uchvátilo motorem a celkově sportovnějším stylem . |
Yamaha Tracer 9 / 900 | Viz níže. |
Honda VFR 1200X Crosstourer | Viz níže. |
Triumph Tiger 1200 XC | |
BMW S 1000 XR | Když to byla novinka, svezl jsem se na tom a je to fakt pecka! Jen v současný době sem si nebyl jistej, jestli chci řaďák a taky, všechny pěkný kousky né extra moc, ale přesahovaly plánovanej budged. Takže byl ve výběru spíš okrajově. Tak třeba příště... |
KTM 990 SM-T | Zvažoval jsem i návrat k mý oblíbený SM-T, ale nakonec jsem si řekl, že zkusim LC8 v tý novější verzi. |
KTM 1290 Super Duke GT | Lákal mě moc, ale po GS jsem se asi nechtěl vzdát univterzálnosti cestovního endura a navíc jedinej kousek co se mi v inzerci líbil, mi o fous utek. |
Ducati Multistrada 1200S | Jedna pěkná Pikes Peak byla zrovna na prodej, ale nebyl jsem si jistej, že by mi šla Ducna k pleti. |
KTM 1290 Super Duke R | Na delší cesty (což jsem chtěl) bych se asi zbláznil. |
Triumph Tiger 1200 XC | |
KTM 1290 Super Adventure | |
Honda VFR 1200X Crosstourer | v té době jich moc není a vadila mi ještě větší hmotnost než Varadero |
Ducati Multistrada 1200 Enduro | Multici už jsem měl a třeba se k ni v této verzi ještě vrátím |
KTM 1190 Adventure R | Asi rozhodlo 21 přední kolo a malý výběr.. navíc tato moje má malý nájezd km |
Triumph Tiger 1050 | A Triumph mi na druhou stranu přišel malinký takže padla jasná volba. |
BMW R 1150 GS Adventure | Motorky stály všechny vedle sebe a Baworák byl o dost širší a je to tip který udělá přesně to co chcete a je klidný a hodný. To byl hlavní důvod proč jsem ho vyřadil z výběru. |
Ducati Multistrada 1200 | Moc peněz, asi jsem ji jen chtěl. |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Honda VFR 1200X Crosstourer | poruchovost a cena ND |
Honda CRF1100L Africa Twin | |
Triumph Tiger 1200 XC | Nevyhovoval dvouvalec |
Honda VFR 1200X Crosstourer | Neboli dobre kusy v ponuke |
Suzuki DL 1000 V-Strom | Dva kámoši jí jezdí, povozil jsem se.... neoslnilo..... navíc znám jejich servisní ceny :-D |
Suzuki DL 1000 V-Strom | Vysoká * poruchovost * |
Honda VFR 1200X Crosstourer | Tato KTM je s mojí Hondou pocitově podobná. Na plynu ale divočejší (dvouválec se vším všudy). Chtěl jsem stroj s kardanem. |
Honda VFR 1200X Crosstourer | Crosstourera jsem měl v hledáčku dlouho a naskytla se dobra příležitost, ikdyz byl dražší. |
BMW R 1200 GS | Řetěz ….. |
KTM 1190 Adventure R | Naskytla se příležitost koupit pravidelně servisované R-ko v krásném stavu od člověka co bydlí pár kilometrů ode mě, tak bylo rozhodnuto. |
BMW R 1250 GS | lepsi pristup prodejce |
Kawasaki Versys 1000 | Cena |
Triumph Tiger 1200 | Řetěz |
Yamaha XT1200Z Super Tenere | Svezl jsem se na 1290 Adventure a málem jsem přišel o papíry :D Jede to brutálně. Nová už se nevyrábí a 1290 je cenově trochu někde jinde. Strach ze spolehlivosti a servisu |
Honda VFR 1200X Crosstourer | Mínus také vyšší cena a je (dle recenzí a zkušeností jiných uživatelů) vhodnější více na off-raod a já potřebuji spíše silnice. Osobně jsem ji nezkoušel. |
Ducati Multistrada 1200S | |
KTM 1290 Super Adventure | |
KTM 990 Adventure / S | O něco větší cena. Když mě ktm chytne tak bude na řadě :-) |
KTM 1090 Adventure | První volba, ale nakonec jsem se rozhodl pro zcela novou motorku |
BMW R 1200 GS | zustal jsem u značky BMW |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2016 | Clint | ktm-1190-adventure-c.pdf | 5.2 MB | Návod k obsluze, CZ, pdf. |
2016 | k_u_c_a | ktm-adventure-1190.pdf | 5.2 MB | Manuál (Návod k obsluze) |
2014 | Clint | ktm-adventure-2014-s.pdf | 65 MB | KTM 1190 Adventure - dílenská příručka AJ, pdf |
2014 | k_u_c_a | ktm-adventure-1190.pdf | 65 MB | Dílenská příručka (bohužel v EN) |
2014 | Mix13 | ktm-1190-adventure.pdf | 39 MB | Uživatelský manuál pro ročník 2014. |
2013 | Polkis | 13_3211955_en_om.pdf | 2.8 MB |
Název pneumatiky | Průměr | Použito na | Známka | Popis | Hodnoceno |
---|---|---|---|---|---|
Vložit vlastní hodnocení | |||||
Continental TKC 70 | 17" | Zadek | 1 | Opravdu velké překvapení, na supersportu jsem s Contikama ne... | 25.08.2016 v 10:15 |