Super cesťák a tři v jednom kde je dostatečný výkon a velikánské emoce
Výška jezdce: 183 cm
První dojmy - Projev motoru a jeho výkon bude bavit prostě každého. Motorka padla do ruky po ujetí cca 100km. Ze začátku se mi moc nelíbil vzhled ale to se každým dnem trávený v sedle změní a zamilujete se.
Motorku bych doporučil pro - Pro někoho kdo chce univerzální motorku jak na cestování,tak na lehký offroad a svižnou jízdu s parádním zátahem a zvukem
Doplňky na motorce - Výfuk Akrapovic, výhřev gripu v základu, padáky, zadní nosiče, zadní topcase, boční nosiče,izolovaný svod výfuku, sedačky Powerpants, držák mobilu s integrovaným napájením, vyšší plexi a předek z modelu 1290
Recenze
Není jednoduché najít motorku která mi dá Nm jako když jsem měl několik KTM Exc ale přitom aby se na ní dalo jezdit po silnici.1190 toto splňuje a navíc ten výkon, zátah je fenomenální.Vibrace minimální a není problém udělat 800km i po dost náročném večeru a ještě horším ránu ? díky sedačkám Powerpants, vyššímu štítu (předek předělán z KTM 1290)je jízda pohodlná, komfortní a plná zážitků.Spotreba?To je téma kde někdo říká že to neřeší ale když pak jedete s někým komu to bere 4-4,5l a vy jste o dva litry jinde je to znát ale díky velké 23l nádrži je dojezd okolo 300km bez problemů.Ja spotřeba cca od 5,8-7l.1190 dost topí ale bylo vyřešeno izolovaným svodem.Vyfuk od Akrapa zní velice hezky a v helmě na dlouhých cestách neotrevuje.Do 5tis otáček to jede podobně jako Honda Afrika Twin 1000 ale od 5tis se probudí ďábel ?? osobně jsem sní nejel více jak 210km/h ale za to,tuto rychlost jde dosáhnout téměř všude.Elektronicky podvozek je také na výbornou protože si nastavíte zátěž, jízdní režim atd...
V režimu Offroad lze pohodlně po šotolinové cestě v Bosně letět 110km/h ve stupackach.Shrnuti? Řekl bych že kdo si tuto motorku pořídí je téměř na konci potravinového řetězce.Další je už jen KTM 1290 ?
jo KTM cestovní etalon , tak hodně radosti s ní draku