PROFIL MOTORKY

Suzuki V-Strom 800DE (2023)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník MoBrusin
Vloženo 7.9.2023
Aktualizováno 4.3.2024
Zobrazeno 1 440x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Perfektně mi sedla! Přišel jsem s neutrálním přístupem, ale nadchla mě.

Motorka koupena od FIRMA:HSmoto (Tábor 2) - Majitelé jsou příjemní a komunikativní. Ve všem se snaží vyjít maximálně vstříc.

Výška jezdce: 182 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Triumph Tiger 900 Rally: Hezky zpracovaná - \"voňavá\", ale po přímém srovnání mi nepřišlo, že musím dát o 160 tis. víc abych jí nutně měl. DEčko pohodlnější. Tiger víc enduro ergonomie - rovnější řidítka pocitově dále od jezdce než Sůza.
Yamaha Tenere 700: Vyšší motokros koza :-) Na Déčku bude určitě pohodlnější cestování a moje offroad ambice nejsou závratné abych jí musel mít.
KTM 890 Adventure: Neměl jsem možnost vyzkoušet, bohužel. Vyšší cena, po vyšším nájezdu km obecně spolehlivost. KTeMek.
Honda XL750 Transalp: Neměl jsem možnost vyzkoušet. Dostupnost servisu v ČB. Honda tu má každej Tonda.
Kawasaki Versys 1000: Skvělá, silná, velká, drahá. Spíš konkurence pro ostatní velký endura typu GS, Africa, Tenere 1200, Tiger 1200. Čistě na silnici, občas chci ject mimo, i když né úplně hard enduro.

První dojmy - Sedal jsem na ní na testovačce v Brně bez jakýchkoliv očekávání. Moje dřívější zkušenosti s Vstromem 650 a 1050 byly spíše negativní... ale od prvních metrů mě chytla (nastavena palivová mapa A). Na "malé" enduro mi to přišlo od prvních metrů hodně "punchy" nevim jako napsat jinak. Prostě šla krásně za plynem a hrozně pohodlná. Hned mi proběhlo hlavou, co člověk potřebuje víc? - NIC!!!

Motorku bych doporučil pro - Pro cestovatele co nechtějí být součástí módní vlny velkých endur (GS, Africa, Multina, KTM Adv.) a nechtějí za to dávat nesmysl a chtějí funkční plnohodnotné moto.

Doplňky na motorce - Vyšší plexi - bude
Vyhřívané rukojeti Apolo
Padáky SW motech.
Boční držáky kufrů SW motech.
Lešení na horní Alu kufr včetně plotny a kufru - vše SW motech.
Centrální stojan - bude
Mlhovky/přídavná světla na padáky - budou.
Boční kufry Mosko moto - budou.
Prídavné zásuvky na dobíjení.

Recenze

Po X-let jsem se občasně účastnil různých testovacích dnů různých značek. Mám doma starou Suzuki RF a Hondu Dominatora a nepřemýšlel jsem o nové motorce. Pak mě vytrestalo moje Domino a to mě naštvalo - kromě toho, že je ta motorka na delší cestování a dva lidi s bagáží slabá. Takže jsem po všech zkušenostech z testovaček vzal rozum do hrsti a zrekapituloval dosavadní pocity ze všech motorek co jsem jezdil a co bych chtěl do budoucna. Můj nejoblíbejnější byl malej Triumph (Tiger Rally Pro), ale drahý je to. Hned po 600km v Alpách v sedle Domina jsem sednul druhý den na Tigera a na Déčko a bylo po dvou hodinách rozhodnuto. Proč jsem si nevybral, anebo dále neuvažoval o dalších motorkách je uvedeno výše.
Mašina objednaná v Táboře u pana Smítky - HS moto. Vymyslel jsem si na to spoustu doplňků a pánové z HS mota vše zařídili - díky moc za perfektní pomoc! Na motorku jsem "čekal" cca 1 měsíc - vyšlo to celkem parádně. Barva žlutá - Suzuki byla vždycky žlutá (krosky) a člověk je víc vidět (blbý zkušenosti z cestování kdy jedete po hlavní a Jouda co se s autem připojuje na hlavní vás totálně přehlídne).
Nebudu tu vypisovat všechny doplňky - koukněte na foto. Je tam toho mrak a ještě přibydou po garančce.
Motorka je strašně pohodlná a i když vedle 1050 působí jako "menší" brácha, tak při mých 182 cm absolutně nemám problém s posezem a dokážu si představit opravdu velký (500 km +) každodenní nájezdy při cestování.
Motor krásně tahá (mojí ještě zajíždím = max 4500 ot...to je peklo), u testovačky to šlo krásně za plynem a vodí se to jak skůtr. Kvikšiftr nahoru pod plynem úplně hladce, dolu je to malinko hrubší, ale nic hroznýho. Se spojkou krásně oba směry hladce, přesně. Podvozek nehodnotim, zatim jsem nic nenastavoval a na mých 90kg funguje skvěle. V zatáčkách je to jistý, nerovnosti, díry, jizvy v asfaltu vůbec neřešim, jízda je naprosto jistá. Displej přehledný a příjemný, ovládání jednoduchý (u Tigera mě sr...lo přehršel údajů a co jsem potřeboval jsem stejně neviděl. Nejsem zrovna IT mág abych prahl po nových kompatibilitách s telefonem a bůhvíčem - to se radši budu zabývat motorem a řazením a to je u Déčka skvělý. Brzdy za mě fajn, porovnávám to oproti starýmu Dominu, takže o 1000% lepší, oproti konkurenci BMW 850, KTM 890, Transalp 750 neumim porovnat.
Co se týká poměru cena/výkon (vybavení) podle mě tedko tahle motorka nemá konkurenci ve střední třídě endur.
Tedko jenom jezdím a směřuju ke garanční prohlídce, po který se zase malinko uvolní rozsah otáček (max 6500) a to už půjde. Zdá se mi, že pod 3 tisíce je to blbý a ted mám max 4500, taže pořád řazení. Až bude motorka zajetá a člověk nebude muset přemýšlet nad otáčkami, tak to bude čistá radost z jízdy. Na místě je 230kg znát, ale hned jak se to pohne tak je to jak kolo...lehký, obratný.
Postupně doplním další informace po dalším nájezdu.

Zatím vše
Howgn

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Lucasbiker
Lucasbiker napsal 19.01.24 v 10:09 10b.

Super recenze a pěknej stromek

rousini
rousini napsal 08.09.23 v 09:19 10b.

Nějak tak si představuji podělení se o zkušenostech s motorkou, díky. Ať ti dělá radost.

Davcoun
Davcoun napsal 08.09.23 v 07:31 10b.

Paráda, těším se na další info

Více komentářů



TOPlist