PROFIL MOTORKY

KTM 1190 Adventure (2013)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Vita-Repa
Vloženo 25.10.2023
Aktualizováno 25.10.2023
Zobrazeno 692x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Kladivo ! Univerzální stroj s dostatečným výkonem a sportovním srdcem.

Motorka koupena od FIRMA:LTR moto (Vršovice (Praha 10))

Výška jezdce: 193 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW R 1250 GS Adventure: GS je pro mě takové \"dědkovské\" zatím , KTM mě uchvátilo motorem a celkově sportovnějším stylem .

První dojmy - Trochu koza , tvrdé nastavení podvozku i na comfort ,ale člověk si zvykne. Motor je masakr - táhne od třech do jedenácti tisíc.. nepocítil sem nedostatek výkonu. Připomíná mě charakterem supersport.

Motorku bych doporučil pro - Pro někoho , kdo se chce občas pořádně "sklouznout" a chce mít univerzální stroj , který projede co je potřeba a téměř nezná pocit nedostatku výkonu . Ale žádný teréní dravec to na klasických gumách není , váha je váha . Na delší cesty je potřeba dovybavit .

Doplňky na motorce - Powerparts sedadla, zvýšení řídítek o 30mm (mám 193cm) , držák navigace HEAD , vyšší plexi Puig , rozšíření zrcátek sw-motech , padáky sw-motech , kufry sw-motech Trax Adv , nějaké oranžové zbytečnosti

Recenze

Přechod z GSXR 1000 K6 na něco cestovního .
Variant bylo více ( GS, Varadero , Afrika , Vstrom ) ,ale u všech mě odrazoval výkon kolem 70kw .
Jak jsme vždycky říkali - moto pod 100kw nemá smysl a downgrade nás nebaví ...
GSXR mělo 136kw na 185Kg
Nakonec i přes varování ohledně spolehlivosti a dostupnosti dílů zvoleno KTM .
Jedno z mála cestovních endur ( spíš bych řekl "crossover" v tomto případě ) s výkonem přes 100kw .
A taky se mě prostě nějak dostalo pod kůži i vzhledem ( ale jen 1190, 1290 se mě zase nelíbí ) .
Hledal sem dlouho , milion článků a fór , řešil sem stav a km , kde mě kolega varoval brát moto přes 50k apod.
Nakonec sem i něco přeplatil , sice první ročník 2013 , ale najeto aktuálně 14 500 km . (kupováno na 13k) .
Motorka se krásně vodí (mám variantu S , elektronicky nastavitelný podvozek) a el. systémy toho dost dovolí (případně v terénu lze vše vypnout) .
ABS a kontrola trakce zasahuje citlivě a v zatáčce si dovolím o dost víc něž na staré GSXR , která neměla nic... elektronika není všemocná ,ale zvyká se rychle.
Projev motoru je skvělý ( samozřejmě chybí sametovost řadového čtyřválce ) ,ale je to prostě kladivo ...člověk za to zabere kdykoliv potřebuje a motorka letí vpřed v rámci okamžiku .
Od brzd jsem čekal asi více ,ale pořád to má 230kg a se mnou 350 kg
Spotřeba u mě na delší kolem 6l ,ale když to člověk honí tak je tam 7l jako prd.. Ale je hřích ten potenciál nevyužívat .
Co se týká servisu , tak zatím sem nemusel řešit nic extra zásadního respektive co by způsobila motorka jako taková kromě pravidelného servisu .

Příští rok v plánu delší výlet na jih tak se uvidí ..přece jenom těch pár set km po CZ není úplně zkouška ohněm.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Vita-Repa
Vita-Repa napsal 25.10.23 v 14:42

Upraveno

Sete
Sete napsal 25.10.23 v 11:05 10b.

Pěkný kousek

Jen malé upřesnění, podvozek nemá aktivní, ani semi-aktivní, ten mají až 1290. Na této motorce je podvozek elektronicky nastavitelný, ale jeho charakteristika se během jízdy nemění

Více komentářů



TOPlist