Klasický stroj s jednoduchým motorem, který vykouzlí úsměv od ucha k uchu.
Výška jezdce: 185 cm
První dojmy - Projev vzduchem chlazeného OHV motoru napříč uložen je neskutečně návykový, klopný moment, "příjemné" vibrace, zátah od 2800 ot/min. Prostě to co na moderních motorkách se těžko hledá.
Doplňky na motorce - Laděné výfuky, omotávky výfuků, větrný štítek
Recenze
Hledal jsem náhradu za Jawu 300 CL, kde mi chyběl výkon ale chtěl jsem zůstat u retro vzhledu a jednoduché konstrukce a mechaniky. Motorka je pro mě ideální od denního ježdění kolem komínu, tak i na delší cesty. Zatím vyzkoušeno 300km+. Motor je jsem popsal v prvních dojmech úžasný. Brzdy Brembo brzdí tak, jak od nich člověk očekává, zadní je až moc ostrá. Motorka je lehká, v zatáčkách se nádherně překlápí a vede. Ideální cestovní rychlost je 110km/h, nad 120km/h už začíná foukat. Je to jen pěti kvalt, s tím že pátý kvalt je dlouhý, takže se čtverka musí trošku víc vytočit, v podstatě by na motorce stačily kvalty: 2,3,4 . Spotřeba při klidném ježdění lehce přes 4l a při ostré jízdě lehce pře 5l. Servisní náročnost je třešnička na dortu. Má kardan, takže žádný řetěz, žádný chladič, žádný termostat a chlad. kapalina. Jen oleje a ventily. Ventily jsou další třešničkou, za 15minut i s kávou v jedné ruce.
V7 je ideální na okreskách, a hlavně zatáčky
Ve městě se moc necítí a na dálnici jí chybí výkon.
Cestování ideální v jednom a na místě spolujezdce mít moto válec.
... z V7/V9 ta nejhezčí
Parádní vzhled
Krásnej retro kousek
Gratulace ke krásné kozze