renocar_brezen



PROFIL MOTORKY

Suzuki DL 650 V-Strom (2024)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Sally06
Vloženo 16.4.2025
Aktualizováno 17.4.2025
Zobrazeno 2 844x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 7.7

Popis motorky


Po probdělých nocích, sjíždění inzerce každou hodinu, jestli mi něco nepadne do oka a vyzkoušení všech možných Cendur vyhrál rozum, ale i nejlevnější a zároveň nespolehlivější varianta. Na tomhle bych kolem zeměkoule klidně jel!

Motorka koupena od FIRMA:TRISKEL (Břeclav)

Výška jezdce: 179 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW R 1200 GS: Nějaká moje vnitřní touha mě přesvědčovala, že chci zkusit báwo. Ponořil sem se do toho a zjišťoval. Došlo to do stádia, kdy sem sedl do Feldy a jel se na jedno podívat s podezřele nízkou cenou, která neuvěřitelně rychle klesala co týden 10 tis. Ale...
Honda XL750 Transalp: Měli by ty hovada zrušit výrobu. Ten motor je strašnej! Co to jako je? To vůbec nepatří do endura! To je sportovní motor. No humus, hanba pluť za tohle Hondě!!! Nic horšího jsem nevyzkoušel!!!
Yamaha Tenere 700: Velice, ale velice příjemná motorka, ale pro jednoho!!! A na šotolinky! V malé rychlosti je až hrozivě cítil ta velká váha vysoko! Ale motor super, podvozek. Je to zkrátka enduro do lehčího terénu pro jednotlivce.
Honda CRF1100L Africa Twin: Jen ze zvědavosti sem se projel. Velice příjemná motorka co má síly na rozdávání. Asi nejlepší z toho co jsem zkoušel, ale...
Kove 800X: Projel jsem si ji. Výkon mě oslovil, krásně nizučká. V podstatě mě na tom nic nesere. Jen cena!!!
Suzuki DL 1000 V-Strom: To už je autobus na dálkové cestování. Tam už mi vadila velikost, těžkost, hned jsem poznal, že to není to co hledám!

První dojmy - Zkoušel jsem starého Stroma 2010 a vyloženě hned potom na stejné cestě 2018tku! To jak mě novej překvapil svou štíhlejší stavbou, výkonnějším motorem a větší lehkostí alespoň na pocit mě fakt dostalo! Ten pokrok je masakr! Je to furt to samé, ale přitom vlastně tak jiné! Nejsem zastáncem kupovat si tu samou motorku co už jsem někdy měl, ale...

Motorku bych doporučil pro - Pro ty co hledají osvědčený a jednoduchý stroj na cestování s nízkou spotřebou, dlouhým dojezdem a velmi vysokou spolehlivostí!

Doplňky na motorce -




Fotky se otočila na široko. Nevim co s tím, ale jako před a po snad poslouží i tak
Kakra je toho tolik, že tomu sám nevěřím. První a doufám, že poslední motorka co ji tak strojim. Už mě to ani nebaví

Největší majstrštyk bylo ovšem nalakování padáků a držáků kufrů! Kdyby to bylo doprdele UŽ ZASE černé! Tak bych si to musel hodit a nebo bych to musel prodat! Komu se to líbí ty dnešní střepy černé, tak by měl odevzdat občanku a nebo se mu líbí černej život

Nezbytně nutné doplňky!!!
Hl. stojan - bez toho ani 1 km. Neudělá člověk ani defekt
padací rámy HEED - daleko lepší než Kappa apod. černá je humus!
vyšší plexi Kappa - luxus

vyhřívané hefty kosso

dále už méně nutné doplňky, ale pro dva velice nutné!!!
Plotna na zadní kufr
držáky bočních kufrů - černá je humus kurva už!!!
a samozřejmě 3 hliníkové kufry na jeden klíček s luxusem, že nepotřebuju odemykat, ale stejně si kufry otevřu a jsou zajištěné proti otevření při jízdě! Naprostý luxus!

pičovinky s TEMU a Aláče
pacička na stojan
vyvýšení řidítek - luxus bylo potřeba
chrániče padáků - spíše designový prvek, ale který mi přinesl zase tu zkur...ou černou!!!
prodloužení předního a zadního blatníčku
tankpad

Je to snad všechno. Uvažuji nad rozšířením zrcátek, ale to až po větším testu v jízdě ve dvou. A ještě mřížku chladiče. Uvidíme...

Recenze

V první řadě - první motorka u které nemám fotky. Prostě jsem nestíhal, takže surové fotky nejsou takřka žádné, což je škoda. Budou fotky v plné polní, ale čekám ještě na pár věcí.

Už sem to naznačil. Celý podzim nebo spíše rok byl ve znamení hledání Cendura. Byl to teda spíš maltový rok, ale motorky mi furt nedaly spát! Už dlouho sem rozjímal co si v budoucnu koupím. Něco to chce na ježdění primárně pro dva!
Jakmile sem se do toho ponořil, tak vedlo báwo, ale vyléčil sem se. Sem tak trošku konzerva a přizdisráč. Nejsem ani multimilionář abych si mohl dovolit báwo nové a neřešit kolik bude stát servis atd. Takže to bylo jasné! Chci jednoduchou motorku bez zpíčeného tabletu kurva!!! Nechci žádné asistenty. Motorka je od toho aby ji ovládal jezdec, tak jak umí a ne aby na tom dneska jezdil kdejaký čůrák! No nic dneska (2025) již IMPOSSIBLE!!! A i proto sem se rozhodl takhle!

Finanční strop? Co nejníže samozřejmě!!! Dejme tomu, že 240 tis. za Tenere už bylo moc, když připočtu kufry, padáky a další nezbytné doplňky, tak su na 270 tis. Dejme tomu, že pomyslný strop byl 200 ticek.

Báwo GeSo 1200 (2012) - obava z daného kusu. Byla přestříkaná nádrž a dovoz IT
TA 750 - nechci tady nic psát. Je to napiču! To si dělají z lidí prdel? Měli by vrátit prachy všem majitelům co si to pořídili a napsat jim omluvný dopis! Bez prdele!

Tenere 700 - Moc se mi líbila, jak designově, tak motor, podvozek, ale je primárně pro jednoho co si budem! Krytí taky 0, takže nezapadala do mých požadavků! Až budu hledat Cenduro do lehkého terénu, tak je to jasná volba! ale také si to nesmyslně drží cenu (starší kousky)! I proto jsem ji nepořídil.

CRF 1100 - neskutečně luxusní, ale pro mě cena, ale co více. Ty vole to vosí hnízdo na levém řidítku stvořil nějaký kripl!!! To si můžou strčit doprdele! Zase hamba pluť Hondo! Je to katastrofa! Bez zkurveného tabletu a vosího hnízda ju beru!

Kove - čína, ale příjemná. už na papíře to vypadá bezkonkurenčně a asi to tak nějak je i v reálu, ale malá reklama. V ČR snad jen jeden distributor. Čínu nechci, ale měl sem možnost se svést a je to zajímavé, ale za 200vky ne za 270 ticek!

Strom 1000 - Taky se naskytla možnost, ale to je autobus. Není to špatné, ale to vyloženě na dálniční cestování mi přijde. Je to zbytečně tak nějak velké (autobus).

Mít neomezený rozpočet volím CRF až potom co bych nějak vymyslel, jak odjebat to vosí hnízdo, které mě vyloženě vytáčí!
Chtít Cenduro do terénu T7
Dálkové cestování, tak to nejspíše Strom 1050 (Véčkový motory miluju). I když jsem na tom ještě nejel!

Proč zase Strom 650, když už jsem ho jednou měl?
Naprosto prosté!
Nová za 199.900,-kč!!! Kdo mi najde srovnatelně stejnou moto za lepší prachy je borec! Nic neexistuje!
Bezkonkurenční barvy! Zlaté ráfky, krásná žlutá ve spojení s modrou! Ani model 23 s černým sedlem a černým zobákem není pěkný. Černá je hnus! Kdo to kdy viděl dělat svět černým! To je katastrofa co dneska vyjíždí za motorky. Barva červená. Nevidím ji nikde na motorce. Jen nádrž! To si děláte prdel jako? Vždyť je to směšné! Serou mě jen černé kola, jak na nich jde všechno vidět! Umýval sem už i Stroma a jde toho dost vidět i na těch černých plastech. Natož mít ČERNÉ ráfky, ČERNOU kyvku, ČERNÝ motor, ČERNÝ rám ČERNÉ plasty! S tím běžte do píči! Kdo mi najde za tu cenu barevně hezčí motorku, tak si ju koupim!
Chci mít garáž barevnou a ne černotu! je to hnus velebnosti!
Nicméně největší argument krom ceny za fungláče bylo hlavně to, že díky milované a debilní EU, která to celé dělá směšně a špatně je, že Strom 650 končí. Doprodají se modely 2025 co u nás jsou a bude už plně nahrazen 800vkou! Hlavně tohle mě přimělo ke koupi. Všechny ty indície. Cena, barva, žádný tablet, žádné vosí hnízdo, prostě stará dobrá klasika (teda skoro) při první příležitosti TC vypnuto! Sračka! Další ABS je milé překvapení. Ve fakt lehkém terénu jsem chtěl zkusit sjezdík šuternatý, kamarád říká p..o, vole zabije tě to ABS!!! A já aha zkusil jsem malou mezičku a ejhle ABS nekonalo svou práci! Netušil jsem, že náklonový čidlo nejspíše tedy vyřadí ABS. Jenže, jak moc malý/velky náklon vyřadí ABS? Když je kopec šuternatý, ale malý tak s ABS to může znamenat velký problém! Nechápu proč ta kravina nejde vypnout!!! Ale samozřejmě to byl jen haluz test a do terénu s tím jezdit nehodlám.

Koupeno 3.10.2024
najeto 610 km - výměna oleje ať si v nové sezóně chrochtá!

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Sally06
Sally06 napsal 22.04.25 v 07:57

Mig_35 - Je mi u zadele, že můj názor mnoho lidí nesdílí. Já ho také nikomu necpu. Ať si každý jako poslušná ovečka kupí černočernou motorku, když se vám to líbí. Já mám jiný názor, ale nikomu necpu ať si černou nekupuje. Jen je krutě logické to, že barevná je hezčí. Ať si každý sáhne do svědomí. Dá manželce, dětem, strejdům, dědečkům atd. ukázat fotku své černočerné motorky a např. mojí nebo kdejaké jiné kde není moc černé a sám člověk uvidí co mu řeknou jeho blízcí...

Lenny82 - Super první dva řádky. Díky Tož ať si myslí, že su chuj ne? Proč by mě mělo zajímat co si myslí ostatní? Ten svět je totál na sračky dneska Mě stačí co si myslí lidé, co mě znají osobně se kterýma se stýkám. To má jinou váhu
A přesně, jak říkáš zepředu se mi dlouho nelíbil, ale stejně, jak u KLX to samé. Ale nakonec si člověk zvykne a nebo v tom najde dokonce zalíbení. Museli to zůžit a proto to světlo, tak dopadlo. Nejel jsem na 800 ani 1050, ale 800 ne, 1050 bude možná další štace uvidíme, ale zase jak píšeš máš mrtě kilometrů, je to dost UNI, nic ti nechybí!
PS: Přesně takhle má vypadat komentář
E: čoveče jen nesouhlasim s tím sedlem. Je jakoby z kopce, nutí mě to (sesouvá) zadek k nádrži, zamnou díra a batůžek tam má hrb. Vypadá široce a pohodlně, ale zadel bolí poměrny brzy asi po 70 km nemůžu usedět... Je to samože i nezvyk, ale na starém jsem tohle nepozoroval. Tam byl problém až po 300 km v kuse...

Lenny82
Lenny82 napsal 21.04.25 v 21:54 8b.

Pičo, těch vulgarit je celkem dost, bo néseš u nás, ale na veřejnósti, kde je káždy cip přecitlivěly jak sviňa. Pak si ostatni mýsli, že si nějaký chuj.
Motorka samozřejmě super! Rozumím Tvému výběru, taky jsem primárně vybíral pragmatizmem. Mě se třeba moc nelíbí zepředu , ale z boku a hlavně šikmo zezadu vypadá skvěle! Stejně hlavně koukáš na budíky, teda budík, a ten je ještě v rámci současnejch tabletů ok. Jako Z 900 RS to není no. Mám natočeno 30 000km a furt mám pocit, že ta motorka je nová. Loni jsem zkoušel jak Strom 800, tak litr. 800 asi vůbec, 1000 fajn, ne teda o tolik kolik sem čekal - tak jezdím sám taky, hlavně, ikdyž je to řešitelný, sériový sedlo 650 je skvělý! Ujel jsem na zátah 1 200km a v pohodě. Další efekt je, že čím dýl jí mám, tím víc si říkám, jaká je to super-ultra-univerzální mašina, kde mi vůbec nic objektivně nechybí! Ať slouží!
P.S.:Hodnotit design nějak dramaticky je asi zbytečný. "proti gustu,..."

Mig_35
Mig_35 napsal 21.04.25 v 14:28

No, vkus nebo názor není totéž co fakt, nebo tvrzení. Tedy řekl jsem mu na rovinu, že jeho stará je obluda, když jemu se líbí, to není tvrzení nebo fakt, to je jen tvůj názor vydávaný za fakt. Rozumíme si? A jenom z ohlasů v diskusi je zjevné, že tvůj názor rozhodně všichni nesdílí

Sally06
Sally06 napsal 20.04.25 v 22:07

Mig_35 - diplomacie mi nikdy nešla a nepůjde asi. Mám rád věci na rovinu, nač si něco nalhávat? Svět potom žije v poloviční iluzi, ale to lze vidět na každém kroku. Nikomu to, ale neberu vysoká jako vysoká, myslím hlavně v sedle, jelikož má sedlo hodně široké, tak bych měl problém s výškou, na enduro kde je sedlo uzoučké je to naprosto něco jiného. Ale líbilo by se mi to moc o tom žádná. Stačila by přední 21. Ale nevím, Jam moc by to ovlivnilo jízdní vlastnosti na asfaltu.?

The_exploited - co je tam špatně vyaliexpresováno dle tebe? Jak lze snadno označit celého výrobce za shit. Ty jsi je měl na stromu? Po jakém pádu a jak moc ti to zmačkalo moto? Pokud jsi je neměl na stromu nelze tvrdit, že je to obecně shit! Myslíš si, že givi používá lepší materiál? Aby ses nedivil, že heed vyrábí i givi nakonec... ono to tak v dnešní době častokrát dopadá. Nelze ani vyvrátit, že na jinou moto to mají třeba špatně udělané, ale na stroma sahají nejvýš že všech a vypadají nejvíce bytelné. Až mi to zmuchlá motorku dám určitě vědět...

The_exploited
The_exploited napsal 20.04.25 v 19:25 5b.

Člověk někdy žasne, jak se dá hezká motorka vyaliexpresovat do takových výšin, až se jednomu navaluje. Mimochodem polský výrobce HEED je největší shit na trhu. Pokud tím spadneš, zmačká se to jak papír a ještě ti to dojebe motorku( vlastní zkušenost)

Více komentářů



TOPlist