Krásný bílý Crossrunner, stvořený pro každý den, výlet na víkend i dovolenou na celý týden.
Motorka koupena od FIRMA:Autocentrum Jan Šmucler (Plzeň 3-V - Prodejce mi vyšel maximálně vstříc. Z mé strany spokojenost.
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda NC700X: Motorka za slušné peníze, bohužel je na ní vidět, že je nízkorozpočtová. Jinak velice dobře ovladatelná, lehká mrštná ve městě. Možná trochu zbytečně 6 rychlostí. Pět delších kvaltů by bylo vhodnější, kvůli motoru, který končí s otáčkami v 6500ot/min. Kaž
První dojmy - První dojmy z jízdy přidám, až počasí dovolí. Zatím mohu hodnotit po krátkém svezení pouze velice dobré brzdy, které jsou ostré, ale dobře dávkovatelné. Nádherný chraplavý zvuk V4 - to je kapitola sama pro sebe.
Doplňky na motorce - Na motorce jsou origo kufry Honda, držák navigace Garmin Zumo 550 a instalace zásuvky na 12v.
hned druhý rok jsem dokoupil vyšší plexi Puig a držák telefonu Interphone, vyhřívane gripy
Recenze
Crossrunnera jsem viděl poprvé u kamaráda. Byl s ním moc spokojený a pěl na něj samou chválu. Proto jsem zavítal do Motosalonu Honda Šmucler, kde stál nablýskaný v rohu. Sedl jsem si na něj a v tu chvíli mi bylo jasné, že tohle musím mít!!! Prostě láska na první pohled. Po prodeji předešlé motorky - Suzuki Burgman 650 - jsem měl pár bodů, které musí nová mašina splňovat. Velká kola, nejdůležitější podmínka, pro jízdu mezi českými vesnicemi prostě 14" kola nejsou vhodná. Další podmínka bylo ABS, které jsem měl na skůtru a myslím, že to je z hlediska bespečnosti skvělá věc. A poslední zásadní věc, manuální řazení. Mám automat v autě, neměnil bych, ale na motorce mi k srdci nepřirostl a rychle jsem si zvykl opět řadit.
Všechny tyto věci mi Crossrunner splnil. ABS je dokonce kombinované, znatelně nižší hmotnost oproti Burgmanu a znatelně lepší tovární zpracování. Crossrunner je vyroben v Japonsku, zatím co Burgman ve Španělsku. Rozdíl je to tedy pořádný.
Příjemný je i servisní interval 12tkm.
Máme spolu za sebou nějaký ten kilometr. Motorka mi absolutně vyhovuje, jízda po českých silnicích je naprosto v pohodě, ale na německém asfaltu se cítí daleko jistěji.
Původně jsem přemýšlel nad ukazatelem zařazené rychlosti, ale úplně jsem to zavrhl. Sice ještě občas řadím sedmičku, ale učím se rychle určovat zařazený stupeň podle otáček.
Držák GPS je již namontovaný a velice se osvědčil.
Našel se i zatím jedinný nedostatek a to je uchycení sedla. U nádrže se zasouvají dva plastové zobáčky do plechových oček, v kterých mají velkou vůli. Takže sedlo nesedí úplně pevně. Musím s tím něco ještě vymyslet.
Naopak unešen jsem z motoru, je to mazec
Aktualizace 2016
Nadšenost stále trvá
Z doplňků přibyl držák telefonu, vyhřívané gripy a hlavně turistické plexi Puig.
Pneumatiky jsem přezul z Pirelli Scorpion na Dunlop Sportmax2 - výborná volba za sucha, za pořádného deště jsem je ještě neměl možnost vyzkoušet.
Oprava ani výměna dílů se zatím žádná nekonala. Teď už čeká v garáži v teple pod plachtou na začátek sezony.
2017
Motorka teď bude dělat radost novému majiteli...
Zdravím, na Motorkářích jsem se dočetl, že jsi si pořídil Honda VFR 800 X Crossrunner . Já jsem si udělal podobnou radost a mám stejný stroj od zimy doma. Bohužel jsem moto dovezl ze SRN a marně sháním manuál k motorce v českém jazyce. Kdyby jsi mohl pomoct byl bych moc rád, protože na přístrojovce mám barevnou hudbu a stéle mi to přeskakuje. Dopředu děkuji KK
tel: 777240169
Ahoj, máš kryt na světle zezadu od žárovek ?
Ahoj, máš kryt na světle zezadu od žárovek ?