Hledal jsem ...až jsem našel...Motor V4, skvělá na okreskách, velmi pohodlná.
Motorka koupena od Soukromé osoby
Výška jezdce: 170 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CB 1000R: Chtěl jsem něco více cestovního
Yamaha XJR 1300: Nemohl jsem otestovat, chtěl jsem vodou chlazený motor
Kawasaki Z 1000: Velmi kultivovaný chod, ale ta pozice jezdce mě nevyhovovala
Suzuki GSX 1250 FA: Nenašel jsem žádnou, která by stala za podívání
První dojmy - Těžká, masivní, ale skvělé ovladatelná. Motor V4, plynulý zátah od takřka volnoběhu do maximálních otáček. Posed, vzpřímená poloha, pohodlí.
Doplňky na motorce - Ochranný rám Givy, originální kufry, vyšší plexi Givi, 2x zásuvka 5 V + cigareťák pod sedlem. Vyhřívané rukojeti jsou již ve standartu.
Recenze
Před 2 roky jsem se po cca 20ti letech vrátil po vážné nehodě na motorku, koupil jsem Hondu cbf600s a abych si vyzkoušel, jestli mě to baví a jestli jsem to nezapomněl, ale jízda na motorce se mi stala drogou ! Za ty 2 roky jsem na ní procestoval SK, A, IT, HU, PL a najel jsem na ní 30.000 km. A řekl jsem si že je čas na změnu stylu a typu motorky. Původně jsem chtěl velkého naháče. No pak mě můj známý půjčil na odpoledne 1. generaci Crossrunnera 800x a bylo rozhodnuto, teď už jen čekat na správný kousek.
Dlouho jsem na žádný nenenarazil a jeden mě utekl když jsem musel služebně odjet mimo ČR. Už jsem hledal i mezi starými inzeráty a najednou to přišlo... Crossrunner 2.generace, 1. majitel koupeno v ČR, 21.000km, maximální výbava, dobrá cenovka, 20 km od baráku, takže jsem se ještě ten den rozhodl že ho beru, majitel mi však po prohlídce řekl, že si není prodejem zcela jist a že se rozmyslí a do pár dní mi dá vědět. No za pár dní mě řekl, že si teda plácneme.
Následovala zkušební jízda.
V testech říkali že motor V4 je návykovej a nekecali, minimální vybrace, jde krásně za plynem.
Zatím mám na najeto cca 1000 km, kupoval jsem ji na konci října, takže moc dní kdy se dalo jezdit nebylo.
Dojmy jsou zatím takové jaké uváděli všichni recenzenti... skvělé sedlo a poloha jezdce, dynamika a plynulost motoru. Jel jsem i řádně oblečen v - 2°C a v kombinaci s vyhřívanými rukojeťmi se to "dalo"
Co se týče spotřeby (kterou neřeším) tak podle palubního počítače 6,8 L, ale to jsem zatím jezdil vždy kolem komína a neustále jsem si užíval zvuku VTECu který se ozývá okolo hranice 6500 ot. a výše.
Dále oceňuji opravdu hodně místa pod sedlem, velkou nádrž, full LED osvětlení, přední světla svítí opravdu skvěle a v kombinaci se stále svítícíma předníma blinkrama jako poziční světýlka to vypadá bombasticky! Hodně návykové jsem i automatické vypínání blinkrů.
Motorka má i 3 stupně kontroly trakce, kdy při tom největším stupni omezuje i kroutící moment a nedovolí přizvednutí předního kola.
Ale pokusím se i o trochu kritiky... (u nové motorky to jde těžko ?)
Ovládací páčka blinkrů je hodně dole a těsně nad ní je tlačítko klaksonu, nechápu proč to kluci v Hodně otočili, takže dost často troubím ?
Postupně zde budu dávat další postřehy.
Zdravím stájového kolegu. Mám to úplně stejně jako ty. Máme prostě úžasné stroje.
Moc pěkně napsané a stroj je ještě hezčí
..moc pěkný stroj
Blahopřeji, skvělá volba ( vlastním ji také, i já troubím ) pod hodnoceni se můžu podepsat
Krásný Crossík!' Ty přední světla jsou TOP... vlastně jako celá motorka! Přeji mnoho km v sedle !