Větší moto co umí zatáhnout i cestovat
První dojmy - Je to oproti moderním strojům autobus, pěkný průběh motoru , táhne od 2000 otáček čitelně celým spektrem otáčkoměru.
Motorku bych doporučil pro - Motorku bych doporučil těm co se vyblbli a posbírali pár skušeností na menších moto a mají to v hlavě srovnané.
Recenze
Motorku jsem koupil na ježdění po cestách a to jak kolem komína tak na cestování. Oceňuji u ní pohodlnost na delších cestách a univerzálnost použití. Výkonově postačí k vyblbnutí na okruhu, což si já vzhledem ke stáří motorky radši nechávám ujít.
Na jeden zátah jsem jel nejvíce 1000km, což už mi přijemné nebylo, ale na vyjížďky do 300km je super.
Při jízdě je pro mne jako největší plus motor, se kterým se dá jet v 3000otáčkách na pětku a po zatáhnutí za plyn motorka vyletí k předjíždění aniž bych to musel skopat o 2 dojů . jízda je bez vibrací, pohodlná a předem čitelná , brzdí perfektně, rám je tuhý, spotřeba asi 5 až 15 litrů dle stylu jízdy. Snad největší mínus uváděné v recenzích je spotřeba oleje. Já olej leju jen při výměnách a ubytek není skoro žádný.
Maximální rychlost mojí moto 270km/h pohodlná jízda do 180km/h pak už začínají foukat turbulence na přilbu což je nepřijemné a jsem líny shánět turistické plexi, nebo po zimě mačkat o nádrž pivas v kombinéze co se přes zimu zas smrskla.
Sedlo i celkový posez je pohodlný jak pro řidiče, tak pro spolujezdce, sedla jsou obě veliké a dobře polstrované, uložný prostor pod nimi je oproti novým strojům hodně nadstandartní .
Myslím si že motorka není vhodná pro někoho kdo si ji chce koupit na lítačku přes léto a po dvou měsících střelit dál, protože mě celkem dlouho trvalo si zvyknout si na matodontské rozměry a váhu moto. Není to malá hravá šestka na kraviny, spíš pohodlný , ale dost sportovně střižený cesťák.
Pěkná, taky jsem s ní byl spokojen
Dnes už hezká japonská klasika