Perfektní stroj s osvědčeným motorem od známé značky.
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW R 1200 GS: Moc drahá, má ji každý. Krom toho se mi nelíbí design a ta jedna kyvka to je taky děs.
Honda XL 1000V Varadero: Tahle motorka se mi vždycky hrozně líbila, ale přijde mi hrozně těžká.
Suzuki DL 1000 V-Strom: Vlastně se mi ani moc nelíbil, teda až na ten motor,
První dojmy - Už když jsem ji viděl přijíždět měl jsem jasno. Nádhernej zvuk vidlicového dvouválce, nevšední design, motorka budila respekt. Jízda byla super (první motorka, kterou jsem koupil aniž bych ji sám řídil - jel jsem jako spolujezdec). Upřímně, měl jsem z ní trochu strach.
Motorku bych doporučil pro - Pro koho je nejvhodnější? Pro mě. A to je důležité.
Doplňky na motorce - Na motorce jsou tři kufry, vyhřívané rukojeti, gipro, zásuvka na 12 v, blástry, turistické plexi, padací protektory, přídavná dálková světla a kryt pod motor vlastní výroby (to je jedna z mála slabin těchto motorek, původní je zcela nefunkční, z tvrdého plastu, který rád praská).
Recenze
Vlastně to bylo docela jednoduché, po předchozích zkušenostech z Transalpa 650 jsem tak nějak věděl co chci - enduro, dvouválec, litra. Tuhle motorku jsem vůbec neznal a pokud vím tak ani v reálu neviděl. Moc jich totiž nejezdí. A když jsem jednou náhodou objevil jeden inzerát v motoinzerci, začal jsem se o ni zajímat víc, chatovat s lidmi, kteří ji vlastní, atd. Netrvalo to dlouho a s dotyčným jsme si dali sraz. Večer už byla v garáži, nebylo co řešit.
Jezdí jedním slovem perfektně. Motor má úžasný a kultivovaný chod v celém spektru, minimální vibrace, pekelný zátah už od spoda, díky GIPRU v nízkých otáčkách tolik necuká a díky přímému vstřikování a soudruhům ze Suzuki, kteří jej přez TLka, SVčka a DLka perfektně vyladili, se nechá bezproblémů točit i do vysokých otáček.
Rám je měkčí, což mi ale vyhovuje, motorka má perfektní ovladatelnost, horší je to však se sháněním náhradních dílů (kromě motoru). Plasty se prakticky sehnat nedají. No zkrátka nesmím jezdit jako prase, což se ale s tímhle strojem líp řekne, ale hůř udělá.
Malinkou slabostí jsou světla, čekal bych od nich více. I po vyčištění světlometu zevnitř to není kdovíjaká hitparáda.
Spotřeba je na litra dobrá, kolem šesti litrů. Spotřeba zadní gumy a vazů v mých předloktích - to už bude horší.
Motorka je univerzální, silnice, dálnice i lehčí terén. A cestování? Kapitola sama pro sebe...
Přídavná dálková světla na padacím protektoru.
Vyhřívané gripy a blástry - užitečná věc.
Kufry.
Rám z ocelových prutů izolovaný gumou. Velmi praktická věc už jen proto že se mi po několika km podařilo prorazit olejový chladič, který originální kryt vůbec nechrání.
Proražený olejový chladič od kamínku, který uskočil od předního kola.
Prodána jinému majiteli, choutky vedou jiným směrem :) Doufám, že bude spokojen tak jako já.
jo,pěkná motorka
Neokoukanej cesták Přeji mnoho štastných km Za 10b
Vypadá velice dobře, k cestování je jistě vhodná. Dávám tedy 10 bodů.