PROFIL MOTORKY

Ducati 899 Panigale (2014)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník anthelmos
Vloženo 13.4.2015
Aktualizováno 19.11.2018
Zobrazeno 4 246x
HODNOCENÍ PROFILU OD 23 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.6

Popis motorky


Moderní superbike použitelný i v běžném provozu a také italská nádhera na kterou se nelze dosyta vynadívat.

Více fotografii

Motorka koupena od MotoRobert (Brandýsek) - Jako vždy u Papežíků - skvělé, pohoda.

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Ducati Monster 821: Nakonec jsem se rozhodl pro superbike.
Ducati 848: Bylo na 899, tudíž 848 se stala neatraktivní.

První dojmy - Zaprvé nádhera - obzvlášť v téhle barevné kombinaci bílá perleť + červená kola. Výborná ovladatelnost, jízdní pozice uvolněná, pohodlná, samozřejmě v rámci kategorie. Dechberoucí zvuk, výkonný motor.

Motorku bych doporučil pro - 1. Pro mě 2. Pro všechny Ducatistas 3. Pro ty co se chtějí svézt na superbiku a nepotřebují k tomu nepoužitélných 200 a více koní. Těchto 150 je na rychlé svezení až až.

Doplňky na motorce - Krovka místo sedla spolujezdce, odmontované stupačky spolujezdce.
Gril chránící spodní chladič.
Krátký zadek s držákem RZ - zatím leží v polici a čeká na montáž.
Nic dalšího v plánu není, motocykl je v sériové podobě téměř dokonalý.

Recenze

Po zkušenostech s Ducati ST2, která zůstala samozřejmě v garáži jsem chtěl něco novějšího, lehčího.
Značka DUCATI byla víceméně jasná, byť jsem malinkou chvíli koketoval s motocyklem MV Agusta Dragster 800.
Po testovacích jízdách s modely DUCATI Hyperstrada, Diavel, Monster 1200S, Monster 821, MV Agusta 800Dragster, a nakonec s 899 Panigale bylo jasno, že vysněný motocykl bude 899 Panigale. Překvapivě pohodlný podvozek, který zvládá české silnice, silný motor, široká elektronická výbava včetně ABS, kontrola trakce DTC, kontrola brzdění motorem EBC, palivové mapy atd.
Kapotované superbiky se mi vždy líbily, ale nebyl jsem přesvědčen, že se snimi dá na běžných silnicích jezdit. 899 dokázala, že bez potíží dá. Ve městě je to sice trápení, ale mimo město je to bomba.

Zatím máme spolu najeto 1.000 km, učíme se, ale zatím můžu mluvit jen v superlativech.

V rychlejších úsecích s táhlými zatáčkami je 899 ve svém živlu, motor táhně jako zběsilý, radiální Bremba v případě potřeby brzdí velmi ostře, podvozek se nenechá jen tak rozhodit.
Zadek ani ruce po 200 km nebolí.

Začátkěm května je v plánu dvakrát Masarykův okruh v Brně, tak se moooc těším.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
rulzmaker
rulzmaker napsal 01.07.20 v 04:14 10b.

jop... bílá je nejlepší ... zvažuju 959

Kasinak
Kasinak napsal 22.02.18 v 22:50 10b.

Nádherná!

g60rr
g60rr napsal 20.08.17 v 16:25 1b.

gabri88
gabri88 napsal 27.02.16 v 23:20 10b.

V bilym je prostě nádherná

Taliján
Taliján napsal 10.01.16 v 22:57 10b.

skvela!! . Ted bych sel taky do mensi panigale. Hodne ji chvali na vsech moznych testech a srovnanich

Více komentářů



TOPlist