Naposledy editováno 28.06.2024 13:13:08
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EXC 500 coby cestovní stroj pro delší přesuny - ANO/NE
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EXC 500 coby cestovní stroj pro delší přesuny - ANO/NE
Eso_Rimmer píše: Mr.Dreamer> v offu je to vykon zcela dostacujici, ale s nalozenou masinou, nejake stoupani a pod. a muzes se rozloucit s predjizdenim. tam mi ten vykon proste chybi.
Do kopce to i s nákladem 80-90 udrží. Takže pokud předjiždíš náklaďák, který se tam kodrcá 50, není problém, když jede 60 - 70, tak mně to už nevadí. Tím, že jsem začal na silničkách, mi stejně na silnici i GSo a 1290 přišly jako lemry. Jediná ADV, která mi kdy přišla adekvátní na silnici byl multistrada se 17 kolama. Tím mi stejně bylo jasné, že pokud chci s motorkou do terénu, na silnici mi nebude stačit. Takže dokud je stroj hbitý v nižších rychlostech, abych rychle vyjel z vedlejší, rychle předjel někoho, kdo se vážně plouží, stačí mi to.
chce to aspoň tak 70 koní, aby se dalo normálně předjíždět a proto mě 710-ka tak baví, ale když zapadne, nebo brodím, tak už me to nebaví vůbec
kolegyně, když se projela na tigrovi 100 koní tak řekla že vůbec nejede, takže asi tak a z 701 nedosáhne na zem, takže nemůže kritizovat
Naposledy editováno 01.07.2024 16:45:05
1 reakcí na tento příspěvek EXC 500 coby cestovní stroj pro delší přesuny - ANO/NE
Mohl bys přijel za 14 dní do vorkuty na exc500 a porovnáme s mým mopedem. E vizum je hned.
Naposledy editováno 01.07.2024 23:35:57
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EXC 500 coby cestovní stroj pro delší přesuny - ANO/NE
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EXC 500 coby cestovní stroj pro delší přesuny - ANO/NE
1 reakcí na tento příspěvek EXC 500 coby cestovní stroj pro delší přesuny - ANO/NE
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EXC 500 coby cestovní stroj pro delší přesuny - ANO/NE
ZdendaZB píše: že by kvalita již tak mizerných strojů ještě více upadla ?
mozna zacali delat veci v cine i na ostre a chyta to manyry tech vasich 701+ me uz se tohle netyka, takze jsem to prestal sledovat...
Eso_Rimmer: v okoli mam dve 24 - EXC500 a SXF450 ...zatim bez problemu, ale pouziti se zasadne lisi od toho vaseho... na trati nebo na rally nema nikdo duvod prodluzovat intervaly. Hledas zkusenosti od hodne specificke skupiny uzivatelu... ktera bude hodne mala. Ve finale ti stejne nezbyde nez se smirit s kratsim intervalem nebo to risknout, prodlouzit interval a smirit se s tim, ze ti nikdo ohledne motoru nic nezaruci...
coz ti nikdo nezaruci ale ani u tech zdechlych cinanu...
Naposledy editováno 02.07.2024 11:40:22
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EXC 500 coby cestovní stroj pro delší přesuny - ANO/NE
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EXC 500 coby cestovní stroj pro delší přesuny - ANO/NE
Na mx mam pres 170hod a v motoru vse puvodni. 50hod z toho na okruhu (dve sezony to bylo supermoto)
Nakonec to stejne bude o tom kolik kompromisu jsi kvuli hmotnosti a vykonu odchotnej udelat…
(reakce na) EXC 500 coby cestovní stroj pro delší přesuny - ANO/NE
Jasně že u koncernu, rok co rok, přibývá dodavatelů z východu a znát to je, zatím hlavně u 2T endur... u 4T krom dojmů, nic konkrétního nemám.... jen el.svazky z "vlasových" drátů, po určitém nájezdu, jsou noční můra, tady doporučím: rozstřihat všechny bužírky v kterých je eletrika na volno, dostává se tam voda+prach = dokonalá brusná pasta a komplet svazky přemotat elektro páskou ve více vrstvách a přemýšlet nad vedením a každým ohybem...
Jinak dnešní endura vydrží nesmysl, stavěl jsem motorky pro Dakar a např. ten první Jihoamerický (10t km!) odjelo WR450 jen se zvětšeným chladičem a snad dvě výměny oleje MOTUL 300V a po rozebrání, bylo vše jako nové
U tvého cestování, je super pro opotřebení, že moto ráno (plynule) ohřeješ a pak jedeš a jedeš, intervalu na olej 3t/km bych se vůbec nebál. Větší pravé víko je určitě "+", to ale netvrdím o přídavném oil chladiči... kdy více zatížíš oil čerpadlo a zpomalíš oběh... to zvětšení sp. komor chladiče = větší objem vody vřele doporučím, samo ventilátor nebo i dva jsou povinnost. Výhodou je molitanový filtr, kde pár kusů, předem naolejovaných a stlačených v mikrotenu nezabere žádné místo a nic neváží, stejně tak pár, rychle vyměnitelných, mikro filtrů benzínu. Další povinností je orig "punčocha" v hrdle nádrže...
Pro jednodušší elektriku, dostupnost doplňků aj. bych raděj hledal minimálně jetou 23 než 24ku...
Z úprav bych zdůraznil dělené z.kolo s odpruženým unašečem, vliv na komfort a vibrace je nečekaný , ale i životnost sekundáru a převodovky to pozná, nabízí ho tuším jen HAAN.... a přechod u z ráfku z šířky 2.15 na 2.50"
Jinak na přejezdy, tam jde pro životnost řetězu nacpat i 15ka kolečko a rozetu dle chuti, výkonu je dost.
Pro komfort určitě bezhrazdové řídítka, vhodné výšky, pěnové progripy (ty jedou na Dakaru absolutně všichni) a odpružené klemy řídítek a vybrat vhodné stupačky s možností vložení/vyndání gumové vložky... tady pozor, podle roku už mají endura KTM tři typy uložení v rámu.
Taky u naložené moto, je na silnici dost hraniční př. kotouč 260mm, ale větší kotouče+adaptery třmenu nabízí kde kdo.
Ještě bych se opravdu zamýšlel nad volbou oleje, ten výše zmíněný MOTUL 300V 15w50 je fakt malý zázrak, jak po něm vypadá závodní motor a jaké krizovky, dokáže zachránit...
Když mě něco napadne, připíšu, nebo v případě zájmu, písnu tlf. do SZ a můžem podebatit....
Naposledy editováno 02.07.2024 12:56:10
1 reakcí na tento příspěvek EXC 500 coby cestovní stroj pro delší přesuny - ANO/NE
Naposledy editováno 02.07.2024 14:17:01
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
KTM 350 EXC-F nebo KTM 500 EXC-F [1, 2] KTM EXC 350 F, KTM EXC 500 F | kika. | 42 | 16.3.2024 v 12:53 krokoš |
KTM EXC-F 500 emulze v sání KTM EXC 500 F | Vlastik177 | 9 | 18.1.2024 v 07:50 Anti |
KTM EXC 300 TPI 2023 elektrika nezhasne KTM EXC 520, KTM EXC 450, KTM EXC 400, KTM EXC 250, ... | KoblaCZ | 5 | 9.11.2023 v 10:56 Tadeas. |
Výroba ošoupaného štítku na dovezen... KTM EXC 520, KTM EXC 450, KTM EXC 400, KTM EXC 250, ... | Olihňos | 3 | 18.9.2023 v 20:36 Frantacz |
Lehké enduro na expedice, včetně př... [1 ... 11, 12] KTM EXC 500 F, SWM RS 500 R | ZdendaZB | 360 | 9.11.2022 v 23:16 Ariete |