1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX-600F
milhauss> snaha byla..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX-600F
Asi jsi mě nepochopil,kde je ten závit pro ten šroub,není ve víku ,ale v tělese (horní půlce)kluzného ložiska vačky,tzn.sundat víko,demontovat tu část se strženým závitem(pokud je strženej)opravit a montovat zpět(dodržet utahovací moment!).při montáži víka pozor na těnění kolem otvorů na svíčky,aby seděla v poloze.práci zdar a sežeň si manual Suzuki(87-93 Repair Service..)
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX-600F
Zatím jsem to zase zatmelil, víko objednám a případně pak někdy vyměním, až bych dělal i ty ventily..
Jinak budu shánět vaničku pod jeden karburátor, zatím tam ta pryskyřice drží ale kdyby náhodou někdo měl, byl bych vděčnej..
Teď ještě řeším, co tam dát za olej, jsem to tu čet, že ten motul teda lepí spojku, je fakt, že už se mi to taky jednou stalo, ale v poho..
Co byste mi teda doporučili, ten denicol??
Mám možnost vzít od kámoše Motorex TOP SPEED 4T nebo FORMULA 4T, máte s tím někdo zkušennosti?
Ještě budu natírat svody tím Bisilem, tak doufám, že to půjde a bude to tam držet aspoň chvíli roky..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX-600F
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX-600F
Jeden z těch šroubů mám totiž zapatlanej silikonem, není pod ním vůbec část toho víka a chčije mi tamodtud olej..
A pod jedním výpustňákem u karburátoru to mám pro změnu tmelený pryskyřicí, tak budu shánět novou tu misku.
Nezbylo ti něco z toho starýho motoru??
Jinak ten denicol nemaj nikde skladem, ještě přemejšlím o Castrol Power 1 GPS 4T 10W-40
Naposledy editováno 31.03.2010 10:00:19
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX-600F
P.G.>DRN> Horní víko od ventilů, to co je hned pod nádrží.. Drží tam na těch 8 šroubech s velkou hlavou, jsou v něm vlatně uložený i svíčky.
Jeden z těch šroubů mám totiž zapatlanej silikonem, není pod ním vůbec část toho víka a chčije mi tamodtud olej..
A pod jedním výpustňákem u karburátoru to mám pro změnu tmelený pryskyřicí, tak budu shánět novou tu misku.
Nezbylo ti něco z toho starýho motoru??
Jinak ten denicol nemaj nikde skladem, ještě přemejšlím o Castrol Power 1 GPS 4T 10W-40
jo to viko mam urcite
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX-600F
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX-600F
P.G.>DRN> Obětoval bys ho? Co za něj případně??
obetoval, co za to nevim jak se to pohybuje
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX-600F
[img]
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX-600F
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX-600F
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX-600F
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX-600F
Mě už dorazilo víko, takže v pondělí to jde do servisu, snad na tom nevykrvácím, prej tam budou muset dávat nový těsnění, kolipa tak může stát?
Snad se vejdu do trojky i s prací..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX-600F
P.G.>Jencek350> Na nějakým stroji jsem to mám pocit už i viděl a nevypadalo to zle, kord když měl černou kapotáž.. K tej mojí by to asík ale nešlo, ale fotku určo nahoď pak..
Mě už dorazilo víko, takže v pondělí to jde do servisu, snad na tom nevykrvácím, prej tam budou muset dávat nový těsnění, kolipa tak může stát?
Snad se vejdu do trojky i s prací..
těsnění pod to víko? partsdepot rika 709 kč, zalezi jak je servisak sikovny a vi kde sehnat levnejc, jinak je gumove a pokud ho spatne neusadis tak ho muzes pouzivat furt
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX-600F
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX-600F
P.G.>DRN> Jsem koukal na ten odkaz a 709 Kč mi přijde, že chtěj za to víko ad bod 1, bod 2 by mělo bejt to těsnění a 117 Kč, ne??
koukas spatne na cisla, plati ty uplne v levo, za tech 117kc je tesneni na tu diru pro svicky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX-600F
Dík za info, aspoň mám představu, co to bude stát.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX-600F
P.G.>DRN> jéééééé.. Já jsem fůůůl.. Už to vidím.. Mno tak to nepotěší, ale tak to se hold nedá svítít, jestli bude stát fakt za prd, tak ho hold budou muset vyměnit.
Dík za info, aspoň mám představu, co to bude stát.
myslim ze se da poridit i levnejc, kluk co u nej servisuju shani dily tak ze kdyz nepotrebuju papir je to bez dph takze zas 150kč dole a hlavne si myslim ze se da poridit i levnejc, vis urcite ze je potreba? ono pokud neni praskle nebo nebylo spatne usazene (skriple) tak se nechava, max se trochu mazne silikonem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX-600F
Hlavně už to chcí mít hotový a vědět, že to bude ok, páč takhle je to ježdění takový na pytel, když se člověk bojí, co se děje pod tím víkem, jestli tam není nějakej napadanej bordel z toho silikonu do oleje atd..
P.G.>DRN> Mno nevím, mě říkal servisák do telefonu, že bez toho to ani nedělaj a sám to montovat nechci, když se stejně na tom budu nechávat ty ventily dělat, když už to bude dole.. Zkusím je nějak ukecat, že to těsnění ať vymění jen v případě, když na tom bude fakt zle..
Hlavně už to chcí mít hotový a vědět, že to bude ok, páč takhle je to ježdění takový na pytel, když se člověk bojí, co se děje pod tím víkem, jestli tam není nějakej napadanej bordel z toho silikonu do oleje atd..
pokud neteče tak se fakt nemění, proto je gumové, bo japonec počítal s tim ze se to bude sundávat
2 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX-600F
Já jsem to takoval na bočním stojanu, nějakejch 16 litříků, něco málo tam bylo a najel jsem asík 230 km a tankoval jsem znova, ale je fakt, že jsem za to tahal o sto šest..
Si myslím, při tej trošku sportovnější jízdě by přes těch 10 litrů jít neměla, při tej klidnej říkaj kolem šesti..
Já se zatím pod 7,5 na sto nedostal, ale je fakt, že ji prostě rád občas protáhnu skoro až do červenejch..
Naposledy editováno 11.04.2010 20:38:21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX-600F
milhauss>tý jo strašně mi to žere na plnou nádrž jsem ujel 160 km a pak sem musel zapínat rezervu neni to ňák moc ?
No jak se to vezme, teoreticky možné by to bylo. Na rezervu by jsi to měl přepínat když jsou v nádrži cca 2 litry. Tzn. že jsi jich projel 16, ale podle mě jsi neměl celou nádrž plnou uplně po okraj. takže spíš 15 a při HODNĚ ostré jízdě by si to těch 15 litrů na 160 km vzít mohlo, ale mě to takhle žralo když jsem jel CELOU dobu na ÚPLNĚ PLNÝ plyn. Bylo to na dálnici takže fakt jsem to bylo celou dobu na doraz. Jinak při 120 se dá jet tak za 5-5,5 a ve městě jezdím za 6
Naposledy editováno 11.04.2010 20:55:20
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Suzuki gsx600f vedení hadic Suzuki GSX 600 F | Troppau_Dom | 6 | 26.9.2024 v 17:34 Kohlstein |
Technicka Suzuki GSX 600 F Suzuki Suzuki | KadlecJo | 14 | 26.4.2024 v 07:54 zmulin |
Měřák bohatosti směsy [1, 2] Suzuki GSX 600 F | Loupáček | 56 | 2.12.2023 v 16:56 Krovak |
Správná poloho palivového ventilu S... Suzuki GSX 600 F | robb99 | 9 | 15.7.2023 v 20:32 dewwil |
Motorka nestartuje Suzuki GSX 600 F Suzuki GSX 600 F | Vojtas0034 | 8 | 10.9.2022 v 08:50 Vojtas0034 |