tak co vy na to? Jak říká ježidědek, hlas lidu-hlas Boží a ty sračky v diskuzích na iděs a hovínkách číst nebudu, mě zajímají ty zdejší

Naposledy editováno 05.01.2011 06:30:36
Nechápu ale třeba, proč je bez bodu neoprávněné užití výstražného světla modré barvy.
Byť abstinent a zapřísáhlý odpůrce jakýchokoli látek, které mohou ovlivnit schopnost řízení-kterými je dotyčný ovlivněn při jízdě, tak vítám zvýšení limitů pro hladinu alkohlu v krvi - a to čistě jen z vědecky podloženého důvodu. Snad to nebude "povolení" k tomu, aby lidi začali chlastat a řídit

Škoda, že za zjištění vyššíhomnožství ale nejsou přísnější tresty, stejně tak za nehody způsobené pod vlivem těchto látek.
Možnost Policie nařídit autu kontrolu na STK nebo zimní gumy jako povinost za buzeraci rozhodně nemám, spíš naopak - kdo nemá na zimní gumy nebo na to, aby jeho vozidlo odpovídalo požadovaným předpisům, nemá na silnici ci dělat.
1 reakcí na tento příspěvek Změny "silničního zákona"

No a pokud jde o zimní gumy, tu jde spíš o zdravý rozum uživatele auta, kdo si zkusil jízdu na sněhu s moderníma letníma gumama ví, o co jde.
Edit: závorky
Naposledy editováno 05.01.2011 07:23:36
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změny "silničního zákona"
Neposkytnutí pomoci - tam taky záleží na definici. Protože pokud už u nehody někdo je, tak je blbost, aby zastavovali další a další. To by se teoreticky kolem žádné nehody nedalo projet.
Stejně tak je zvláštní, že za 0,3 promile, kdy "se taková hodnota může objevit i u člověka, který nepil", zůstává pokuta a zákaz řízení.
Vůbec nechápu to opatření proti "ilegálním závodům". Jak se pozná ilegální závod? A jak může řidič prokázat, že žádný ilegální závod nejede? Při představě, že mi nějaký policajt svévolně odtáhne auto nebo motorku pro podezření z účasti na ilegálním závodě, se mi ježí chlupy.
U zimních gum je to taky sporné, a to sice věta "pokud lze sníh, led nebo námrazu očekávat". Trestal bych až v případě, že někdo bez zimní výbavy způsobí malér, a to zvýšenou sazbou.
Ohledně měření rychlosti měšťáky už jsem tu psal dřív - tohle vůbec nemá být náplní jejich činnosti. Takže cedule zrušit a měření jim sebrat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změny "silničního zákona"

Lidi furt brečí, že Policie nemá žádné pravomoce, když je má dostat, tak je to zas špatně a všichni se bojí, byť jediného selhání policajta. Nejste to vy, kdo v jiných tématech furt píše, že tenhle systém(demokracie) stojí za hovno, ale je furt lepší, než to, co bylo?? Není tohle ten stejný případ? 100% spravedlnost nezajistíš nikdy a nikde.
Je to samozřejmě dobré, protože to, co se někdy pohybuje po cestě(hlavní řidiči těchto vraků jsou vietnamci a cikáni) je děs, byť se situace zlepšuje. Navíc z toho, co psali vyplývá, že v případě neoprávněné TK platit nebudeš.
Neposkytnutí pomoci taháš do absurdna, tohle nemá cenu řešit způsobem, jakým jsi to podal. Proč se to nařizuje je jasné, jaká bude účinost sice zůstává s otazníkem, ale třeba to přinutí někoho chovat se zodpovědněji a neujet od nehody, když uvidí, že je u ní první.
Je s podivem, že obdiv k západním zemím a jejich systému nebere unás konce, ale jakmile má být něco podle nich, je to hned buzerace. V Německu při ilegálních závodech odtáhli všem auta a s nikým se nebavili. Proč je to OK? Protože silnice nejsou závodní dráha nebo se snad bojíš, že budou stát u cesty a seberou každého, kdo bude mít na dveřích nebo nádrži číslo?
Zimní pneumatiky by měly být povinné celou zimu, ne jen když je na cestě sníh nebo led.
A alkohol - tam sem se "učetl" ->měl jsem za to, že pokuta, trest i body se ruší. No vychází se asi z toho, že komu naměří 0,3 promile může jít na krevní test, kde se potvrdí, zda byl alkohol v krvi nebo ne - tuším odběr krve má menší odchylku, než 0,3 promile. Tímpádem zůstává nulová tolerance pro alkohol, proti čemuž nic nemám.
btw- že tě policajt může "odtáhnout" do nemocnice na krevní testy ti nevadí-v porovnání s "nucenou" TK?
Naposledy editováno 05.01.2011 09:07:41
1 reakcí na tento příspěvek Změny "silničního zákona"
Městská policie by měla honit čoklaře co zasírají trávníky a party ožralých výrostků likvidujících při návratu z hospody zastávky MHD a zrcátka aut. To že se míchají do dopravy je jen a jen obírání lidí. O nic jiného než vydřít z lidí za volentem prachy jim ani jejich zřizovatelům nejde!Když je vidím z okna jak obchází zaparkovaná auta na sídlištích s botičkama tak bych je nakopal do zadku a poslal je dělat něco užitečnýho.U mě je městskej policajt největší darmožrout na světě!
Neustálé vymýšlení buzerace řidičů už dávno překonalo dobu bývalého režimu.Tam naštěstí těch PS-VB bylo relativně pár. Dneska kolem mě lítá jedno auto darmožroutů za druhým. Za dvacet let jsem neviděl, že by z daní lidí dělali něco jiného než z řidičů dřeli pokuty!
Fuj to jsem se zase nasral!

O tom že je denní svícení neuvěřitelná pitomost která jen zvyšuje únavu očí a zhoršuje možnost postřehnout okrajové děje na silnici se toho už napsalo mraky. Jenže to krásně zvyšuje spotřebu a nesmyslná daň PHM slušně plní státní kasu aby bylo víc co krást!
Další lahůdkou nad kterou jsem zaplesal je výměna lékárniček. Maska je vážně skvělá. Hlavně když postižený krvácí z obličejové části nebo ji má poškozenou úrazem. Tam kde rouška fungovala bez problémů je maska úplně na pikaču! atd. atd.
Rok od roku mám dojem že se zákonodárci asi zbláznili a soutěží mezi sebou kdo vymyslí větší buzeraci na řidiče a větší pkačovinu do zákona.
S láskou vzpomínám na vyhlášku 141 !! To ale na silnicích jezdili lidi a ne ZPP!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změny "silničního zákona"
U alkoholu je to trochu jinak, tam musím nejdříve nafoukat, a až pak následuje krevní odběr. Takže pokud nenafoukám, odeslat mě nemůžou - leda bych byl tak namol, že bych ani foukat nedokázal. Pokud bude nějak taxativně uvedeno, za co mě může poslat na TK, změním názor.
Ano, neposkytnutí pomoci tahám do absurdna, protože se zdá absurdně definováno. Zase píšu "záleží na definici". Není náhodou neposkytnutí pomoci trestné už dnes? A nejen u nehod?
U toho "ilegálního závodu" v Německu jsem psal, že doufám, že je právnící roznesou na kopytech. V propozicích toho "závodu" bylo totiž jasně napsáno, že se o závod nejedná a že účastníci jsou povinni dodržovat předpisy. Takže ano, pokud by někoho nachytali při překročení rychlosti, ať mu klidně zasolí tučnou pokutu a pokud by to bylo opakovaně, ať odstaví vozidlo. Ale tady se má trestat za podezření z účasti na závodě! Bez důkazu! Stejně jako posílání na TK je to obrovské podhoubí pro korupci.
Proč by měly být zimní pneumatiky povinné celou zimu? Jak poznáš "zimu"? Před pár lety jsem v lednu jezdil celý týden na motorce, protože bylo skoro 20 stupňů. Jaký mají v tu chvíli smysl zimní gumy? Navíc zimní pneu jsou výrazně lepší než letní jen za specifických podmínek.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změny "silničního zákona"

1) To s tou STK je jen tvůj výklad, dá se to klidně vyložit i tak, že pokud je STK dále, než 4km, nemusíš na ní jezdit - chtěl jsem si na mdcr.cz najít ty legislativní návrhy, jestli to tam není přesněji definováno, ale nemůžu se tam dostat...
2) U alkoholu to je jinak a není-donedávna bylo čistě na rozhodnutí policajta, jestli ti dá dýchnout nebo ne-brojil jsi proti tomu?
Tvůj problém je, že vycházíš z toho, že tě policie bude automaticky buzerovat a posílat na STK, já zase vycházím z toho, že to budou dělat jen pokud to bude očividné.
Že tě to bude stát čas a peníze - když si nadýchal do 0,3 promile, vzali tě na krev, auto jsi nechal na místě, to ti nevadilo?
Ale stejně, proč by nemohlo na pohled "funkční auto" mít závadu na brzdovém systému? U aut shnilých jak brambory je to jasné - neúměrná koroze karoserie a nosných dílů ...např.
3) Neposkytnutí pomoci trestné sice je, ale tady jde spíš o psychologický efekt, sám pochybuju, že to bude v praxi realizovatelné. Nicméně ne každý je zákona znalý a "vychcaný" tak, aby věděl, že deafcto není páka k tomu aby toto pravidlo dodržel. Je to to samé jako posrtih za neumožnení chodci nerušené přejití vozovky-opět jen psychologie, nevím, že by za to někdo dostal pokutu.
4) O Německu jsi nic nepsal a pokud ano, ne v tomto threadu, pak sry, není v mých silách vědět kdo co a kde psal...
5) Proč proč, to je jak na ZŠ a opět zas a znovu. Kvůli tomu, že je pár dní teplo i v zimě? (mimochodem těch 20 stupňů v lednu bych chtěl vidět) navíc to, že je třeba těch tvojich 20stupňů na slunci(irelevantní telota, měří se teplota vduchu) znamená, že je ta samá teplota třeba i v lese nebo ve vyšších nadmořských výškách?? Argument "já jezdím jen ve městě" je vzhledm k dojezdu a možnosti navýšení dojezdu(defacto neomezeně) dopravních prostředků opět irelevantní. Vzhledem k tomu, že hodně lidí jezdí na zimních pneumatikách i v létě, kdy jsou teploty(vzduchu) hrubě přes 30 stupňů, není možné poukazovat na jejich nebezpečnost.
Cobra>Mimo jiné autolékárničky nejsou předmětem této změny, ty byly předmětem změny vyhlášky 341/2002->283/2009->216/2010. S tím svícením souhlas, ale kdyby to zrušili, dojde paradoxně k mnohem horší situaci - někdo bude svítit a někdo ne.
1. Vyložit se to tak asi dá, ale nemyslím, že by smyslem návrhu bylo tohle. Naopak - pokud je auto nebezpečné, jsou i ty 4 km jízdy riziko. A tak je to podle mě myšleno. Opět opakuju, záleží na podmínkách (jako u střelné zbraně). Taky mě netěší cikánské vraky na cestách, ale mám obavy, že zrovna tyhle budou pro policisty neviditelné. Co s kořistí, na které není co vzít?
2. Ano, ale policajt mě nemohl bezdůvodně hnát na krev bez předchozího dýchnutí. Ani když jsem nadýchal nulu. Zatímco u té STK tě možná může hnát i když žádná závada nebude viditelná - viz to podezření na brzdy. Nemám iluze, že se to nebude zneužívat jako páka. I teď se často stává, že když nesouhlasíš s přestupkem, pro sichr ti provětrají povinnou výbavu a lékárničku, jestli se náhodou nezahojí na něčem jiném.
3. Takže budeme mít hned dvojí zákon na jednu věc. Jeden nestačil, lidi na pomoc kašlali, tak přidáme druhý a očekáváme, že tím se to změní? Tak v tomhle jsem skeptik.
4. Ne, o Německu jsem psal v threadech k tomu závodu, někdy před rokem. Mimochodem, letos se stejný "závod" jel znovu a "závodníkům" nebyl zdokumentován jediný přestupek. Čeho se tedy dopustili? A opět se ptám - podle čeho se pozná účastník tajného závodu?
5. Ve vysokých horách máš naopak nasněženo i v létě - takže je OK jet na letňákách jen proto, že kalendářně není zima? Mimochodem, lidi jezdí v zimákách v létě většinou proto, aby za letní gumy prostě ušetřili. Zimní bývají povinné, letní ne. Prostě, přezouvat dvakrát do roka gumy u auta, které jezdí do marketu a na dušičky mi připadá trhlé. Desítky let stačil na výměny lidský rozum, dneska to budeme stanovovat zákonem bez ohledu na realitu.
Naposledy editováno 05.01.2011 10:48:26
1 reakcí na tento příspěvek Změny "silničního zákona"


Už vůbec požadovat dálniční známku na tankodromu kde havarují vozidla díky hrůzostrašnému stavu vozovky je drzost možná jen u nás!! Kam se poděly ty miliardy vybrané na dálnicích. Ty by za ty peníze musely být ze zlata.
blil bych

1 reakcí na tento příspěvek Změny "silničního zákona"
odesilani na STK podle vule straznika mi prijde jako nesmysl, to je proste jen dalsi buzerace a k bezpecnosti provozu to nic neprinese, protoze podil nehod od spatneho stavu a tuningovejch doplnku je minimalni...
a argument ze kdyz uz ma policajt zbran a verime ze ji nezneuzije tak mu dame neomezenou moc protoze v porovnani s bouchackou je to nic mi prijde uplne mimo...
babajezi píše: teď zrovna koukám na TV jak na dálnici probíhá obrovská policejní akce s jediným účelem.Vydřít z řidičů co nejvíc peněz. Lékárničky, dálniční známky na úseku který nebyl zpoplatněn, nové řidičáky atd. Prostě pomáhat a chránit (buzerovat a obírat)
Už vůbec požadovat dálniční známku na tankodromu kde havarují vozidla díky hrůzostrašnému stavu vozovky je drzost možná jen u nás!! Kam se poděly ty miliardy vybrané na dálnicích. Ty by za ty peníze musely být ze zlata.
blil bych
souhlas, to s tema lekarnickama nechapu, ja mam v aute starou lekarnu v dobrem stavu a prijde mi ze staci mit aspon to, rozhodujici je stejne jestli dokazu pomoci a ve finale hlavne to jestli se o to vubec pokusim (skoro bych rek ze vetsina ridicu i s nejnovejsi lekarnickou necha postizeneho chcipnout a budou delat ze ho nevidi)
jako uz vidim jak ty zmeny co v ty lekarne jsou nekomu zachrani zivot, nebo naopak jak se me nepodari zivot zachranit protoze moje obvazy jsou 2 roky prosly...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změny "silničního zákona"
fockewulf píše:
1) To s tou STK je jen tvůj výklad, dá se to klidně vyložit i tak, že pokud je STK dále, než 4km, nemusíš na ní jezdit - chtěl jsem si na mdcr.cz najít ty legislativní návrhy, jestli to tam není přesněji definováno, ale nemůžu se tam dostat...
Pokud do 4 kilometrů nenajdeš žádnou STK,tak s ním musíš sjet do příkopu a tam ho podpálit.
Jinak bacha na Slovensku,tam od ledna můžou zastavovat vozidla i policajti v civilu,za neuposlechnutí příjdou dom pokuty.Musí mít ale na rukávu pásku s nápisem Policie.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změny "silničního zákona"
maco píše: Pokud do 4 kilometrů nenajdeš žádnou STK,tak s ním musíš sjet do příkopu a tam ho podpálit.
Jinak bacha na Slovensku,tam od ledna můžou zastavovat vozidla i policajti v civilu,za neuposlechnutí příjdou dom pokuty.Musí mít ale na rukávu pásku s nápisem Policie.
hlavne by me zajimalo jak nekde v polich zkoumam kde v okruhu 4km je nebo neni STK.. a 4km jizdy nebo radius 4km :) proste zase nakej paskvil.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změny "silničního zákona"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změny "silničního zákona"
assassin píše: hlavne by me zajimalo jak nekde v polich zkoumam kde v okruhu 4km je nebo neni STK.. a 4km jizdy nebo radius 4km :) proste zase nakej paskvil.
Kolikrát vidím na cestách tak zrezivělé auta,že se divím že to vůbec prošlo STK,když mi tam napíšou do závady kdejakou pičovinu,kterou musím opravit.Poslat takového šrota na kontrolu je namístě.Tam asi půjde o to,aby nejel na STK za nějakým svojim známým,kde by mu to zas mohlo projít.V tom bych viděl jediný smysl.3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změny "silničního zákona"
1100Virago píše: assassin: Ale kdepak, policajti budou stát kilometr od spřátelené STK, nahánět tam ovce, STK vždycky něco najde a stát bude spokojený s pokutou a STK s výdělkem. Prostě další paragraf, který se místo ke zvýšení bezpečnosti bude využívat ke generování zisků pro stát.
Nevidíš všechno moc černě? Proč to hned vztahuješ na všechny policajty? Jako chápu, že je to takhle jednoduché-rozumovat od klávesnice, ale jak ty bys řešil případy vraků pohybujících se po silnicích? Teda v případě, že bys s tím chtěl něco dělat...
Jinak na slovensku ti klidně seberou řidičák, když nemáš na zaplacení pokuty na místě a nikdo se s tebou nebaví, o Rakousku ani nemuvě, tam ti poliši vytáhnou z auta třeba rádio, když nemáš na pokutu nebo rovnou auto zabaví(u nás auto můžou taky zabavit, ale jen za určitých podmínek)-to jen ad ty pravomoce...
btw-jak může STKčko generovat zisk státu?
Když si zejména ta STK a ilegální závody hodím do praxe, chce se mi vraždit.
Já se snad odstěhuju do Bangladéše.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změny "silničního zákona"
Ohledně vraků bych se nejdříve pídil po tom, kdo dělal naposledy TK. To je snadno dohledatelné. A není problém takové stanici skočit po licenci. To je první věc. A druhá, už dneska je v zákoně text "Policista může při dohledu na bezpečnost a plynulost provozu na pozemních komunikacích zabránit v jízdě motorovému vozidlu použitím technického prostředku nebo odtažením vozidla, jestliže... ...vozidlo je technicky nezpůsobilé k provozu na pozemních komunikacích tak závažným způsobem, že bezprostředně ohrožuje ostatní účastníky provozu na pozemních komunikacích" což by měl vrak snadno splňovat. Takže buď se ten paragraf nevyužívá a pak - nač další? Nebo využívá a stejně to není nic platné.
Proti kaucím nic nemám, ale nesmí to být za přestupek, ke kterému neexistují pořádné důkazy. Pokud mě změří a já nezaplatím na místě, prosím. Ale ne že mi policajt řekne, že mě viděl přejet plnou čáru a pokud nezaplatím, sebere mi rádio.
STK normálně odvádí daně, ne? Ale zisk státu jsem myslel z pokut, protože pokud STK potvrdí závadu na vozidle, dostaneš pokutu za technický stav.
edit: Odpoví mi už někdo, podle čeho se pozná tajný závod a jeho účastníci?
Naposledy editováno 05.01.2011 14:16:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změny "silničního zákona"
maco píše: Kolikrát vidím na cestách tak zrezivělé auta,že se divím že to vůbec prošlo STK,když mi tam napíšou do závady kdejakou pičovinu,kterou musím opravit.Poslat takového šrota na kontrolu je namístě.Tam asi půjde o to,aby nejel na STK za nějakým svojim známým,kde by mu to zas mohlo projít.V tom bych viděl jediný smysl.
no a v cem ti to rezavy auto vadi? ja takovym jezdil 4roky a nemel jsem jedinej problem ani sem s nim nikomu problem nezpusobil.. jako urcite pujdou vymyslet ruzny coby kdyby, ale to ti vymyslim pro jakykoliv auto, treba na SUVcko, neco silnejsiho, neco slabsiho..
fockewulf píše: Nevidíš všechno moc černě? Proč to hned vztahuješ na všechny policajty? Jako chápu, že je to takhle jednoduché-rozumovat od klávesnice, ale jak ty bys řešil případy vraků pohybujících se po silnicích? Teda v případě, že bys s tím chtěl něco dělat...
Jinak na slovensku ti klidně seberou řidičák, když nemáš na zaplacení pokuty na místě a nikdo se s tebou nebaví, o Rakousku ani nemuvě, tam ti poliši vytáhnou z auta třeba rádio, když nemáš na pokutu nebo rovnou auto zabaví(u nás auto můžou taky zabavit, ale jen za určitých podmínek)-to jen ad ty pravomoce...
btw-jak může STKčko generovat zisk státu?
znova, cemu ty sroty vadi? ja teda kolem cest vidavam rozmlaceny skoro samy novy kary, tech srotu je malo a podle me tou srotovatosti zpusobi minimum nehod, tak proc kvuli tomu menit zakon a pridavat policii dalsi pravomoc?
fockewulf píše: Nevidíš všechno moc černě? Proč to hned vztahuješ na všechny policajty? Jako chápu, že je to takhle jednoduché-rozumovat od klávesnice, ale jak ty bys řešil případy vraků pohybujících se po silnicích? Teda v případě, že bys s tím chtěl něco dělat...
Jinak na slovensku ti klidně seberou řidičák, když nemáš na zaplacení pokuty na místě a nikdo se s tebou nebaví, o Rakousku ani nemuvě, tam ti poliši vytáhnou z auta třeba rádio, když nemáš na pokutu nebo rovnou auto zabaví(u nás auto můžou taky zabavit, ale jen za určitých podmínek)-to jen ad ty pravomoce...
btw-jak může STKčko generovat zisk státu?
dane? kdyz tam za pul hod prace technika co si auto prohlizi das 800?...
navic je to statem narizeny, evidentne to nic neresi kdyz tu rikate jake vraky jezdi.. takze je to proste jen statem garantovanej super kseft pro lidi s STK
1100Virago píše: fockewulf: Vidím to černě, protože vidím, jak policie využívá jiné paragrafy (měření rychlosti) ne ke zvýšení bezpečnosti, ale ke generování pokut. Proč mám věřit, že u tohohle to bude jinak?
Ohledně vraků bych se nejdříve pídil po tom, kdo dělal naposledy TK. To je snadno dohledatelné. A není problém takové stanici skočit po licenci. To je první věc. A druhá, už dneska je v zákoně text "Policista může při dohledu na bezpečnost a plynulost provozu na pozemních komunikacích zabránit v jízdě motorovému vozidlu použitím technického prostředku nebo odtažením vozidla, jestliže... ...vozidlo je technicky nezpůsobilé k provozu na pozemních komunikacích tak závažným způsobem, že bezprostředně ohrožuje ostatní účastníky provozu na pozemních komunikacích" což by měl vrak snadno splňovat. Takže buď se ten paragraf nevyužívá a pak - nač další? Nebo využívá a stejně to není nic platné.
Proti kaucím nic nemám, ale nesmí to být za přestupek, ke kterému neexistují pořádné důkazy. Pokud mě změří a já nezaplatím na místě, prosím. Ale ne že mi policajt řekne, že mě viděl přejet plnou čáru a pokud nezaplatím, sebere mi rádio.
STK normálně odvádí daně, ne? Ale zisk státu jsem myslel z pokut, protože pokud STK potvrdí závadu na vozidle, dostaneš pokutu za technický stav.
edit: Odpoví mi už někdo, podle čeho se pozná tajný závod a jeho účastníci?
je to snuska nesmyslu a snad nic z toho neprojde, kdyz jo tak to zas za pul roku znovelizujou do puvodniho stavu + naky jiny picoviny a furt dokola...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změny "silničního zákona"
assassin píše: fockewulf: hele kolik znas nehod zavinenejch technickym stavem toho vraku, jak ty rikas "des co tu jezdi" ???
Nedávno to jeden takovej vrak neubrzdil před přecházející školkou a dneska nebo včera jsem zahlídnul zprávu o upadlém kole u náklaďáku a zraněný ženě

Fakt je ale ten, že tyhle případy asi dost přitáhnou pozornost a pak mám pocit, že ze silnic zmizelo dost aut jako favorit, škodivka, žigulíci, starý una, 205ky atd.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změny "silničního zákona"
U toho náklaďáku jsem četl, že vezl fest přetížený kontejner a v důsledku toho postupně praskly šrouby, držící kolo. To nemá s technickým stavem nic společného, to by se stalo i u funglovky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změny "silničního zákona"
assassin píše: no a v cem ti to rezavy auto vadi? ja takovym jezdil 4roky a nemel jsem jedinej problem ani sem s nim nikomu problem nezpusobil.. jako urcite pujdou vymyslet ruzny coby kdyby, ale to ti vymyslim pro jakykoliv auto, treba na SUVcko, neco silnejsiho, neco slabsiho..
Co mi vadí?Že mi to napsali do vážných závad a musel jsem to opravovat a cpát do toho tisíce a nebylo to ani z pětiny zrezivělé tak jak jsem párkrát potkal šroty,které vypadaly že vyjely právě ze skládky..