neuvěřitelné se stalo skutečností, spolehlivý japonský motocykl přestal jet a musel být potupně dotažen na kárce za autem. Jelikož bude čas na rozebrání a laborování až v pondělí, tak vás mezitim požádám o radu, třeba mi to zkrátí čas potřebný k opravě
Jedná se o Kawasaki KLE 500, r.v. 2006
Takže, jedu si dneska na výlet a přibližně po 15 kilometrech motorka začala chvílemi slábnout a semtam cukla. Jelikož nemá kawa ukazatel paliva a předevčírem se mi ukroutil náhon tachometru a nevím kolik jsem najel od posledního tankování, tak mě napadlo, že dochází benzín. Přepl jsem teda za jízdy na rezervu a jel dál. Ale motorka se pořád nějak vztekala. Dojel jsem teda ještě asi dva kilometry do nejbližšího města a tam jsem zastavil. Po pár vteřinách zdechla. V nádrži byla benzínu přibližně polovina, takže dostatek. Když jsem jí naklonil, tak z ní najednou šla pára. Očíhl jsem to teda a zjistil, že je pod ní loužička směsi oleje a benzínu (ta pára byla od toho, že to chcalo na výfuk). Potom jsem zjistil, že to teče z hadičky, která vede zespoda krytu vzduchovýho filtru. Zkusil jsem jí ještě jednou nastartovat a zdálo se mi že jde jen na jeden válec. Po pár vteřinách opět zdechla a při naklonění doprava, z výše uvedený hadičky zase vychcala ta směs, tentokrát to byl už spíš jen benzín. No a teď povídejte, máte radu či doporučení co jí může trápit?
1 reakcí na tento příspěvek Je to neuvěřitelné, ale nejede.
a teď vážně, co tak třeba prasklá palivová hadice, karbec pak může třeba vynechávat?
pokud ti odněkud teče olej s benzínem, tak si rozhodně zkontroluj v olejové nádrži stav oleje... zda ti do olejovky neprotéká benzín, zda nemáš třeba někde díru.
jinak to může být nespočet závad to ti tahle nikdo neporadí.
Olej jsem kontroloval hned, je ho tam přesně tolik jako vždy, má stejnou barvu i hustotu, nevypadá nijak jinak než jindy.
Podle mě z toho ze začátku vytekla ta směs hlavně proto že ten benzín, kterej tam dle mého flusnul karburátor, propláchl vzduchovej filtr a smyl z něj olejovej film, takže ta první směs byla taková olejová. Při tom druhym počůrání už to bylo víc benzínový.
1 reakcí na tento příspěvek Je to neuvěřitelné, ale nejede.
2 reakcí na tento příspěvek Je to neuvěřitelné, ale nejede.
Fishi,co se ti nelíbí,na svou kategorii to jede slušně.
A nemyslel jsem hadičku,ale membránu co honí kohoutek.
Naposledy editováno 14.06.2013 21:26:54
Anti píše: Beru zpět,do airboxu to samozřejmě mohlo jít i druhou stranou-přímo z karburátoru.Seklej plovák.
Fishi,co se ti nelíbí,na svou kategorii to jede slušně.
A nemyslel jsem hadičku,ale membránu co honí kohoutek.
jj, to s tou hadičkou byla reakce na odpověď nad tebou
seklej plovák, to by možná šlo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je to neuvěřitelné, ale nejede.
FishX3 píše: Klíííd KLE 500 nejezdily nikdy njn já musel srry
v pohodě, já jsem taky rejpal jak svině, takže bych reagoval podobně Ale když se potočí, tak docela jede.
Gargantua píše: v pohodě, já jsem taky rejpal jak svině, takže bych reagoval podobně Ale když se potočí, tak docela jede.
My se sekačkou na sebe máme trošku vyhraněný názory, ale KLE mne taky nemá ráda...kdo ví, kdo si začal
2 reakcí na tento příspěvek Je to neuvěřitelné, ale nejede.
1 reakcí na tento příspěvek Je to neuvěřitelné, ale nejede.
no a z fishe si už nikdo kdo pročetl pár témat o klepadlech nemůže nic dělat je to známý zarytý odpůrce tohoto odstrkovadla
Naposledy editováno 15.06.2013 10:22:43
droud píše: no každopádně ti jela na jeden válec to vysvětluje proč cukala a na volnoběh zdechla teď je potřeba zjistit proč první se podívej na svíce jestli vůbec šlapou a směs oleje a benzínu muže být tím že benzín tekl do airboxu kde je také odvětrání skříně tím pádem vždy troška oleje a benzín ji vypláchl
no a z fishe si už nikdo kdo pročetl pár témat o klepadlech nemůže nic dělat je to známý zarytý odpůrce tohoto odstrkovadla
jj, takhle jsem si taky vysvětloval ten olej, že to prostě benzínem propláchlo ten airbox a udělalo to takovou směs, protože při pokusu o nastartování, když se pochcala znova, tak už to byl skoro jen čistej benzín
seikos píše: Jestli přestala táhnout a chcal ti olej a benzín z airboxu, tak ti podle mě prasknul kroužek na jednom z pístů. Benzín se ti natlačil kolem pístu dolu ke klice a odvětráním ti natekl nazpátek do airboxu. I s olejem. Ztráta výkonu - ztráta komprese
To by byl smutnej scénář, zdá se mi to jako dost práce
No, jsem zvědavej na to pondělí, až to rozeberu co objevim, nejvíc se mi zatim líbí ta možnost, že prostě jen odešla jedna svíčka
1 reakcí na tento příspěvek Je to neuvěřitelné, ale nejede.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je to neuvěřitelné, ale nejede.
1 reakcí na tento příspěvek Je to neuvěřitelné, ale nejede.
Všem co se tady jen zmínili o přidření, atp... jsem domluvil se správcem blokaci, pač jste plašani a nic neumíte
klerk - mohl bys mi hodit nějakej odkaz na ty jehličky, kde za rozumný prachy koupit? díky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je to neuvěřitelné, ale nejede.
1 reakcí na tento příspěvek Je to neuvěřitelné, ale nejede.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
sedlo Kawasaki KLE 500 | Ladan66 | 9 | 12.8.2024 v 18:28 Kohlstein |
Problém s bohatostí směsi Kawasaki KLE 500 | dadanek1999 | 19 | 17.7.2024 v 19:38 dadanek1999 |
KLE 500 nestartuje Kawasaki KLE 500 | dobryvojaksvejk | 3 | 16.7.2024 v 10:06 dobryvojaksvejk |
Voda v oleji Kawasaki KLE 500 Kawasaki KLE 500 | FormanCZE | 3 | 3.6.2024 v 08:53 FormanCZE |
kawasaki KLE 500 - výmena rotoru [1, 2] Kawasaki KLE 500 | dobryvojaksvejk | 32 | 21.5.2024 v 16:52 krokoš |