2 reakcí na tento příspěvek NEW Yamaha MT-07
K tomu zajíždění, jak tu někteří povídají že moc nezajíždí. To jste mě překvapili, já byl dlouhou dobu nešťastnej z toho, že se mi z trojky povedlo místo čtyřky dát dvojku a motor vylít do červenejch. Bál jsem se, jestli jsem si něco neposral (mimo trenýrek, ten šok byl celkem velkej). Ale když to někdo berete naplno už od začátku, tak ono to možná nebude tak horký. Já jsem holt příručkovej typ, co je psáno, to je dáno.
V Prestige stojí jedna červená s cedulkou "prodáno". Tak kdo je další?
Haski píše: Aha, no že strkaj EGR i na moto, sem netušil. Transalp má sice spousta e-sensorů, teď jsem to narychlo opsal ze servisního manuálu (IAT,ECT,CMP,TP,MAP,CKP ) , ale EGR naštěstí ne .
EGR nemaj, to je recirkulace spalin. Maj ten sekundární vzduch do výfuku, někdy je to označeno PAIR, někdy AIS atd.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-07
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-07
mmechl píše: Brisket> Já si myslím, že zajíždění smysl má. Že Ti to někdy uletí, to snad tak moc nevadí, ale hned od začátku to solit naplno je podle mne nesmysl.
to jsou vecne dohady tady na foru stejne jako kuze a textil apod. ke me se dostaly informace o tom, ze dnesni motory uz jsou stejne elektronicky odtocene takze to neni zase tak striktni jako tomu bylo drive1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-07
Ke mně se taky dostalo spoustu informací :o) a rozhodně jim všem nevěřím. Takže jen věčné dohady, které zde jsou a budou.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-07
S těma příručkama a techničákama to fakt nechápu. Já dostal všechno hned s motorkou. Příručku česky, anglicky a německy. Co s tím ti prodejci dělají? Ten techničák bych ještě pochopil, jde odněkud z Vídně, pak se do něj musí zapsat nějaký ty keci, že je to způsobilý pro provoz. Ale příručky? Bože, to by mělo jít v krabici s motorkou, stejně jako když si kupuju žehličku.
Prodejce by měl informovat o správném užívání stroje včetně zajíždění. Mě řekli jak se to má zajíždět a téměř se to shodovalo s tím, co je v příručce.
1 reakcí na tento příspěvek NEW Yamaha MT-07
Já taky dostal techničák i českou příručku rovnou k motorce. Jinak ale s cz příručkou to sem nepřijde, pouze s anglickou nebo německou. Tu českou nechává tisknout Yamaha motor czech a holt se to k některejm dealerum dostane pozdějc, holt čechistán
Co se týče záběhu, tk je snad jasný, že prvních cca tisíc kiláků by se neměla jezdit soda a dlouhodobá jízda na konstantní otáčky. Nejdůležitější jsou uplně ty první kilometry, chce to měnit otáčky a hodně řadit ale na lehčí plyn. A hlavně nepodtáčet. Postupem času lehce zátěž zvyšovat. To už když sme jako piškoti ještě na základce zajížděli pincky a simsony po výbrusu, tk nám tatíci a dědkove radili, jak to zajet, aby si to správně sedlo, to se nezapomíná A emtéčko je už moje čtvrtá motorka, kterou mam od novoty, tk už mam záběh jako rutinu
1 reakcí na tento příspěvek NEW Yamaha MT-07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-07
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-07
pavelcigi píše: viděl jsem na eBay,
jako další věci - slidery do řidítek v barvě 500.- , páčky v barvě, stavitelný, dlouhý / krátký 500.- (jsem koupil krátký) , nádržka na brzdovku v hliníku a barvě 500.-
Vše HK /CI , ale na to jsem zvyklý ...
Přišly páčky - 500 + poštovné zdarma , objednaná barevná kombinace souhlasí, kvalita zpracování OK - lepší než originál ...
Teď aby to ještě někdo vyměnil
1 reakcí na tento příspěvek NEW Yamaha MT-07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-07
SuperSic58 píše: Brisket> Cejtil sem nějaký nad 5 tis, ale víc jak 6 sem netočil, tk pak nevim. Do 5 tis uplně bez vibrací.
Jo, mám to stejně, nad 5tis to začne. Jak to začínám častějc točit, tak si toho víc všímám.
Dneska jsem zjistil, že mi chybí pojistná matka (kontramatka) na jednom štelováku zadního kola. Na garančce to nejspíš špatně utáhli a někde jsem jí pak ztratil. Druhá strana byla utažená tak ledabyle, že jsem to povolil rukou. Navíc byla jedna strana osy zadního kola o jednu čárku vedle, než druhá strana. Dát to do pořádku byla otázka pár minut, ale jsem z toho mírně rozladěn. Když nedokážou udělat takovouhle základní věc pořádně, jak to asi bude vypadat s tím ostatním? Asi po nich všechno kontrolovat. Ale to tam pak nemá význam jezdit. Jen asi na ty garančky.
1 reakcí na tento příspěvek NEW Yamaha MT-07
1 reakcí na tento příspěvek NEW Yamaha MT-07
PetrA3 píše: Brisket: :( si nepomuzes nikde... Kuli zaruce k nim a pak někdo sikovnej v garáži.. ;)
Jj, asi to tak dopadne. Bejval jsem technicky zdatnej. Třeba kejvačku jsem rozebral, zgenerálkoval a složil sám a ani mi žádný součástky nezbyly. Na tomhle si základní údržbu taky snad zvládnu udělat a servis jen s nějakým průserem víc hluboko...
Dotaz k tomu cestování do Alp. Jeli jste po dálnicích? Jak se na tom dá zvládnout nějakej delší dálniční přejezd? Já jsem občas nešťastnej jak to fouká, když se jede delší dobu svižnějc.
2 reakcí na tento příspěvek NEW Yamaha MT-07
Hh, jj, první dálnice byla A1 asi 200km v kuse, na začátku jsme jeli 115 ale nakonci uz 130, dneska sto km v Německu, kolem 140kmh pořád a říkala, ze v pohodě. Pro ni je to navíc tezky tím, ze zacina a není na to zvykla :) ja jsem nemohl na hornetovi první dny jet víc jak 110 a říkal jsem si, proboha co sem to koupil, dyt se na tom nedá jezdit.. :D takže si myslím, ze na tom fouká jako na kazdym nahaci. Dálnice se da, ale je to nuda a ne moc příjemna a taky hodně o zvyku. Ja mam ale ten vítr rad, z horneta sel dolu plexi stitek. Zrovna plánuju dalsi alpy a premejslim, jestli aspoň do mnichova nedat těch 400km po dalnici, ale radši to pojedu o 3h dýl pres Rudu :) Ale to hlavně z důvodu nudy než větru, ani na nejakym Bmw k1600 bych nevolil dalnici proste.. :(
1 reakcí na tento příspěvek NEW Yamaha MT-07
Jinak ve Zlíně čeká další MT-07 (Race Blue) na nového šťastného majitele a podle prodejce jim příjde ještě jedna během července a pak už nic . Yamaha nestíhá vyrábět a zájem je obrovský a na náš trh se dostane pouze pár kusů .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-07
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-07
žakis píše: ... na náš trh se dostane pouze pár kusů .
Aspoň to u nás nebude tuctovka...
To je dneska stejný skoro všude. Design prodává a je nadřazený praktičnosti a přístupnost je až na x...tém místě
1 reakcí na tento příspěvek NEW Yamaha MT-07
1 reakcí na tento příspěvek NEW Yamaha MT-07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-07
Co z jiného soudku. Zdála se mi dost velká vůle na plynu tak jsem ji seřídil na minimum a stavěcí šroub jsem přestavil skoro o centimetr. Jak to máte vy ostatní? Samozřejmě drobnou vůli jsem nechal, aby se dalo otáčet řidítkama a netahalo to za plyn.
Naposledy editováno 25.06.2014 22:23:51
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dynamo (stator a rotor) Yamaha MT-07 | Frankie8 | 4 | 9.9.2024 v 11:38 Frankie8 |
téma k diskuzi - co vše bych měl vě... [1, 2] Yamaha MT-07 | Andloc | 41 | 13.7.2024 v 22:09 krokoš |
MT-07 kufry, co kdo máte a co nebrat Yamaha MT-07 | Andloc | 1 | 5.7.2024 v 16:41 CB600 |
Otázka ohledně šířky kola Yamaha MT-07 | AlwaysGood | 4 | 3.7.2024 v 21:46 krokoš |
Yamaha MT-07 fórum (nejen)pro majitele [1 ... 32, 33] Yamaha MT-07, Yamaha MT-07 Moto Cage, Yamaha XSR 700... | SuperSic58 | 978 | 29.6.2024 v 20:24 CB600 |