Minulý týden se mi na tom vysypal pravý kat, jenže jsem tu káru nemohl odstavit a musel jsem jezdit, což mohla být vcelku zasadní chyba . Včera jsem aspoň endoskopem koukl přes otvory na svíčky do spalovacích prostor (njn, halt veterinář ), jestli tam neuvidím kousky keramiky z toho katu, domrdané horní plochy pístů, nebo poškrábané vnitřní plochy válců - na pravé straně všechny tři válce mokré, karbon co se normálně usazuje na horní ploše pístu byl rozpuštěný a uvolněný, kousky cca 1x1 mm, něco jsem vytáhl ven - jen normální karbon bez kousků keramiky, horní plocha pístů bez stop poškození, vnitřní plochá válců také bez viditelného poškození...levá straná vypadala vcelku taky normálně, jen byla sušší...potom co se vysypal ten kat, tak motor začal mít nepravidelný chod na volnoběh, ne úplně hned, ale po nějaké době...za jízdy nejde nic poznat, auto jede pořád stejně, i stejně táhne, jen jde slyšet rachot "šutrů lítajících v plechovce" - vysypaný kat...všechny svíčky měli elektrody solidně zanešené karbonem, resp. na levé straně na posledních dvo válcích měli svíčky vcelku normální barvu...aspoň jsem včera elektrody očistil od toho karbonu a hle motor začal jít na volnoběh vcelku normálně...
Jinak auto už před tím žralo olej, ale ne tak moc - což tipuju na gufera ventilů...chtěl jsem je nechat vyměnit, no ale pak se stalo tohle...
Že jsem debil mi nepiště, to už vím
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mrdka Passat 2,8 4x4 s KO motorem
Creck píše: Zalezi co si pod pojmem auto predstavujes.
Starsi auta mely vydrz, u novych by byli vyrobci sami proti sobe kdyby ty auta byly nesmrtelne.
Jednoduse se priprav na dobu kdy auto vic nez pet let nevydrzi, trend ojebavani materialu je ostatne i u motorek.
jasný to s tebou souhlasím, je rozdíl mezi nějakym městskym sráčem a prassatem
2stroke píše: Creck> veterina je jedno z nejhorších zaměstnání na světě - stres, nejvíc sebevražd, pořád v rachotě a hovno prachy, asi tak...
tak když vidím, jak kousek od naší firmy si postavil veterinář kliniku za 12 mil, tak jsem si myslel, že se nemá zase až tak špatně, ale kolegův pes(Maltézák) si zlomil nohu skokem ze židle, 2x rentgen, operace(nějaká destička), sádra a stálo ho to skoro 11 tis
Na malých městech v malých klinikách mají vetoši běžně 15-20 tyček/měs. a to fakt nekecám...
Navíc veterin je všude třiprdele...
Nic nebavme se o veterině, to sem nepatří...
Pašíka jsem dneska odvezl do servisu, no při nejhorším (výměna motoru kus za kus, k tomu rozvody atd.) jsem v tom za 30, njn...
Naposledy editováno 28.05.2014 20:31:38
Stejně, ten motor nemá tlak ve 2 válcích a pořád šlape...njn, prostě šestihrnek no...
Naposledy editováno 28.05.2014 21:41:05
1 reakcí na tento příspěvek Mrdka Passat 2,8 4x4 s KO motorem
Mluvil jsem s ním jen v krátkosti, takže bohužel nevím, jak vypadá spodek toho mého 2,8čkového motoru, zda je dobrý či ne....
No trochu ta skládačka na mě nedělá dobrý dojem...ale nechám to na nich...předpokládám, že kdyby spodek toho mého 2,8čkového motoru byl dobrý, tak by zrepasoval jenom hlavy a zase to poskládal a nesnažil se je naroubovat na ten 3litr z A6tky...
No pro jistotu jsem obvolal pár inzerátu, naštěstí těch motoru je vcelku dost, sice jiné typy než potřebuju - asi bych musel vyměnit i řídicí jednotku - a mají mnohdy najeto mrtě km apod...při nejhorším to budu muset objet a vybrat ten nejlepší...
No, trochu si říkám, že jsem si ten motor měl možná sehnat sám a taky ho sám i přehodit, nemám sice dílenský zvedák, nebo "šibenici", ale tak nějakou konstrukci z lešeňových trubek pro demontáž/zpětnou montáž motoru už bych postavil...ten motor bude mít i s převodovkou tak 200-250 kg ...
No co už...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mrdka Passat 2,8 4x4 s KO motorem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mrdka Passat 2,8 4x4 s KO motorem
MedWed píše: 2stroke> hod to ze skaly a porid 1,9tdi ve stribrny octavkovsky metle
takovou mám přesně já, ještě dodám, že v kombi a slabší verzi 66 kW, tudíž s obyč turbem a ne turbem s proměnlivými lopatkami (81 kW), najeto skoro 240 tis, mám ji doma 6 let a žádný problém, taky jsem kupoval na hlínách
1 reakcí na tento příspěvek Mrdka Passat 2,8 4x4 s KO motorem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mrdka Passat 2,8 4x4 s KO motorem
Bez motoru je to neprodejné, resp. je, ale asi tak za 20-30 tyček...a na to prdím, to raději opravím a auto si nechám
1 reakcí na tento příspěvek Mrdka Passat 2,8 4x4 s KO motorem
Ten pašík je v plynu ...
P.S: no nechce se mi tam teď volat a ptát se, jestli ten spodek je ok a jestli by nešlo to a tohle...už tak tam volám pomalu co druhý den ...počkám na borce až mi zavolá, jestli půjdou v těch mých hlavách přefrézovat olejové kanály na ten 3litrový spodek...
Naposledy editováno 16.06.2014 17:20:11
J.M.K. píše: Jen technická otázka... jak by se mohly kousky keramiky z kaťáku (zařazeného na výfukové cestě) dostat do válců? Jinak, pokud jsou některé válce a svíčky zakarbonované a přitom z odfuku karteru to nefouká stejně, jako z laufu, tak nejspíš budou po smrti gufera na sacích ventilech. A měření kompresních tlaků může ukázat na vyběhané kroužky, ale také na podpálené, nebo rozštelované ventily.
U Fábií s tříválcem běžná věc. Z katíku se uvolňují částečky tý skelný vaty která je kolem tý keramiky a ten bordel potom vydírá vodítka ventilů tak dlouho až se ventil podpálí....
1 reakcí na tento příspěvek Mrdka Passat 2,8 4x4 s KO motorem
1 reakcí na tento příspěvek Mrdka Passat 2,8 4x4 s KO motorem
1 reakcí na tento příspěvek Mrdka Passat 2,8 4x4 s KO motorem
Creck píše: Zalezi co si pod pojmem auto predstavujes.
Starsi auta mely vydrz, u novych by byli vyrobci sami proti sobe kdyby ty auta byly nesmrtelne.
Jednoduse se priprav na dobu kdy auto vic nez pet let nevydrzi, trend ojebavani materialu je ostatne i u motorek.
Před 10 lety stály auta nový auta i 2x tolik...vážně si myslíš, že jde dnes reálně postavit auto, který vydrží milion kilometrů? Jasně že jde, ale nikdo ti ho nezaplatí!!!
Vše je jen poptávka-nabídka.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mrdka Passat 2,8 4x4 s KO motorem
Pomohl bych kdyby to šlo.
Primárně jsem tam to auto odvezl na diagnostiku a přip. opravu, protože mám leda tak malý 2T hever - motor bych s tím těžko z auta vytáhl...no nicméně pokud se mi někdy něco takového stane znovu, tak na nějaký servis kašlu a postavím si raději konstrukci z lešeňových trubek, nebo si tu "šibenici" někde půjčím...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mrdka Passat 2,8 4x4 s KO motorem
Artepx píše: já čekám, až to bude mít 400tis a pak s tím pojedem do Řecka (i když to se říká o Fordech - autem tam, vlakem zpět... ale ten ford to dal )
hele, važ slova jo!!!