No já vím, už aby bylo jaro
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk
Navic jsem se te ptal kde jsem podle tebe na tebe vytahnul neco nepekneho. Neopovedel si. Jen si zacal bejt sprostej.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk
HMS> a když bych slezl dolů, třeba s pomocí, co pak asi dál? Co jako s motorkou, kterou nelze dát ani na jeden ze stojanů?
A potom tohle
gugo> no kvůli této příhodě jí vozím i s montpákama
A to mi nejde dohromady. Nezvedneš to ale rezervu a montpáky taháš sebou. Proč?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk
A hlavně SEM TO NEPATŘÍ JE NA TO JINÝ VLAKNO
Ventil-TP píše: Proč útok? Prostě mi to hlava nebere. Motorka je tak těžká že jí vlastní silou nedáš na stojan, ale vezeš sebou půl pneuservisu i když nejsi schopen gumu přezout.
Však motorku nemusíš při přezouvání dávat nutně na stojan. Kola se dají odlepit od země třeba i položením motorky na bok
Naposledy editováno 20.03.2019 07:06:03
Proste sa nedala dať moto na stojan kvôli zlým okolnostiam ktoré sa stretli. To som sa ale teda dozvedel riadnu informáciu
a rozhodne je toto zaujímavejšia téma na debatu, než ejektor na výfuk, to ste zavrhli hneď na prvej strane, nie?
Tak vlastne sa táto téma po prvej strane mohla zavrieť...
Naposledy editováno 20.03.2019 07:53:16
Kor v jeho letech asi už není přehození nohy tak vysoko žádná sranda.
S tou dálnicí jsem to sice taky nepochopil, ale to asi jen protože se mi to nechtělo číst celé a pozorně.
1 reakcí na tento příspěvek ejektor na výfuk
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk
se-se píše: kubacech> nebudu riskovat, že se ta karbonová hlavice vybracemi (to není hrubka ale místní folklór) vyviklá. Vono je taky kolem togho výfuku trochu těsno
Abychom se vrátili k tématu. Předpokládám že je řeč o tom Akrapu na fotkách. Tak u toho je ta karbonová hlavice viceméně jen designové zakončení, které nemá na funkci až takový vliv, do styku s horkými plyny skoro nepřichází a případná úprava směrovaní plynů by se dala přimo přivařit na kovovou část, která je uprostřed.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk
K sesedání: s trochou námahy zvednu nohu nad sedlo aniž bych se motorky dotýkal ale dozadu jí nepřehodím - ne že by to bylo obtížnější, to naopak jenže to nejde přes ty veliký kufry. přitom, jak sesedám nepadá v úvahu, abych motorku ještě přidržoval. Bohužel se kvůli těm kufrům nedá ani bezpečně vést, musím na ní sedět. Bez bočáku tedy sesednu jen když mě jí někdo podrží a to když je hned vpravo pangejt tak moc nejde. I plně naloženou zvládnu ze sedu celkem opatrně položit, ale to už je opravdu krajní řešení.
Abys pochopil tu dálnici - představ si, že krajnice je nula cm a za bílou čárou je hned příkop. Na píchlý gumě normálně motorka ještě nějak sedí ale tahle byla jako totální hadr a ráfek seděl prakticky na zemi, nedalo se s tím ani popojíždět. Když jsem sháněl telefonem ten odvoz, tak mě tři lidi nezávisle na sobě důrazně varovali, ať se v žádném případě nepokouším něco opravovat, že to by byl malér i kdyby se nic nestalo. Ten řidič odtahovky pak líčil, co je za průser, když se něco stane v tom zůžení (dálnice má jen 3 pruhy a střední se střídá asi po 3 km), který bylo přede mnou 300 m. to se prý zastavuje dálnice a pomoc jede z protisměru a auto se nakládá rukou. Berou to tam hodně vážně. I s odtahovkou přijelo druhý auto a dělalo zábranu vzadu. Kamioňák který u mě zastavil a sháněl žlutýho anděla, tak tvrdil, že jak bych začal něco spravovat, tak mě hned někdo napráská. Žlutý anděl říkal, že mě pomůže jen jestli můžu pomalu dojet na nejbližší parkoviště, na místě že ani náhodou. Striktně odmítl i že bych sundal kolo a on ho odvezl a ráno přivezl přezutý. Prostě fakt blbý místo, nikde ani třeba lesní cesta. Kdybych se pokusil na tom jet krokem i s nohama na zemi, tak na 100% oddělám ráfek a tím by jsme skončili. Gumu jsem draze koupil ten večer (prodejna před zavíračkou, servisy všechny zavřený) a byla na nosiči a byla mě prd platná bez nářadí a bez placu k výměně. Ta guma tam vyšla na 7300 kč! Nepovedená oprava tý starý v servisu přišla se vším všudy asi na 1000 kč.
Moje chyba byla, že jsem na tý rozhadrovaný gumě ujel asi 130 km a cestou jsem jí několikrát flikoval. Doufal jsem že vydrží a dojedem do hotelu nebo do většího města. Povedlo se to skoro - do města bylo necelých 20 km.
3 reakcí na tento příspěvek ejektor na výfuk
ale jak rikas, upravil jsi to tak, ze ti to plne vyhovuje... takze to neber jako kritiku, ale jen jako srovnani, jak se stejnej problem resi na strojich ktere nejsou pripravene "na vse"
2 reakcí na tento příspěvek ejektor na výfuk
Motorka je silně přetížená a nejezdím nijak pomalu.
v úvodu tématu https://www.motorka.../?t=205937&pgr=2Jeho "nemohl jsem sesednout a dát motorku na boční stojan kvůli bezpečnosti" je podle mě stejná pohádka, jako že by jel po ráfku. Toto by opravdu vyřešil ten třetí stojan-nebo jak psal kubacech-hydraulicky vysouvaný centrál, takže by se-se ani z motorky nemusel slézt, prostě by jen zmáčknul další tlačítko
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk
fockewulf píše: Vždyť sám se-se píše v úvodu tématu https://www.motorka.../?t=205937&pgr=2
Jeho "nemohl jsem sesednout a dát motorku na boční stojan kvůli bezpečnosti" je podle mě stejná pohádka, jako že by jel po ráfku. Toto by opravdu vyřešil ten třetí stojan-nebo jak psal kubacech-hydraulicky vysouvaný centrál, takže by se-se ani z motorky nemusel slézt, prostě by jen zmáčknul další tlačítko
To bych spíše řešil tím dobře zpřevodovaným aktuátorem, jak někdo zmínil. I když bych byl taky zvědavý, jak by tam řešil čerpadlo a další radosti spojené s hydraulikou
se-se píše: kubacech> to je titan a určitě ny něj nic vařit nechci. On je ten výfuk dost utopený mezi kufry. Uvidím až vyjedu, jestli se něco kolem nebude hřát. Spíš asi při stání na místě než za jízdy. Spíš bych to asi řešil nějakým tenkým plechem.
K sesedání: s trochou námahy zvednu nohu nad sedlo aniž bych se motorky dotýkal ale dozadu jí nepřehodím - ne že by to bylo obtížnější, to naopak jenže to nejde přes ty veliký kufry. přitom, jak sesedám nepadá v úvahu, abych motorku ještě přidržoval. Bohužel se kvůli těm kufrům nedá ani bezpečně vést, musím na ní sedět. Bez bočáku tedy sesednu jen když mě jí někdo podrží a to když je hned vpravo pangejt tak moc nejde. I plně naloženou zvládnu ze sedu celkem opatrně položit, ale to už je opravdu krajní řešení.
Abys pochopil tu dálnici - představ si, že krajnice je nula cm a za bílou čárou je hned příkop. Na píchlý gumě normálně motorka ještě nějak sedí ale tahle byla jako totální hadr a ráfek seděl prakticky na zemi, nedalo se s tím ani popojíždět. Když jsem sháněl telefonem ten odvoz, tak mě tři lidi nezávisle na sobě důrazně varovali, ať se v žádném případě nepokouším něco opravovat, že to by byl malér i kdyby se nic nestalo. Ten řidič odtahovky pak líčil, co je za průser, když se něco stane v tom zůžení (dálnice má jen 3 pruhy a střední se střídá asi po 3 km), který bylo přede mnou 300 m. to se prý zastavuje dálnice a pomoc jede z protisměru a auto se nakládá rukou. Berou to tam hodně vážně. I s odtahovkou přijelo druhý auto a dělalo zábranu vzadu. Kamioňák který u mě zastavil a sháněl žlutýho anděla, tak tvrdil, že jak bych začal něco spravovat, tak mě hned někdo napráská. Žlutý anděl říkal, že mě pomůže jen jestli můžu pomalu dojet na nejbližší parkoviště, na místě že ani náhodou. Striktně odmítl i že bych sundal kolo a on ho odvezl a ráno přivezl přezutý. Prostě fakt blbý místo, nikde ani třeba lesní cesta. Kdybych se pokusil na tom jet krokem i s nohama na zemi, tak na 100% oddělám ráfek a tím by jsme skončili. Gumu jsem draze koupil ten večer (prodejna před zavíračkou, servisy všechny zavřený) a byla na nosiči a byla mě prd platná bez nářadí a bez placu k výměně. Ta guma tam vyšla na 7300 kč! Nepovedená oprava tý starý v servisu přišla se vším všudy asi na 1000 kč.
Moje chyba byla, že jsem na tý rozhadrovaný gumě ujel asi 130 km a cestou jsem jí několikrát flikoval. Doufal jsem že vydrží a dojedem do hotelu nebo do většího města. Povedlo se to skoro - do města bylo necelých 20 km.
No vidíš, to je další zajímavá výzva na úpravu, upravit ráfek, aby ujel řekněme 20km bez gumy (řekněme že nastala nejhorší situace a plášť je pryč). Osobně bych si o takové úpravě i rád přečetl, stejně jako o výrobě toho centrálu, na který to jde postavit i bez sesedání z motorky .
Ventil-TP píše: "Dámy a pánové, mluví k vám kapitán. Právě se nacházíte na palubě největšího letadla světa. V tomto patře najdete bar a restauraci, v druhém pak bazén a kurty. V třetím patře si pak můžete zkrátit cestu návštěvou kina a divadla. No a teď mi držte palce, já se to hovado pokusím rozjet."
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk
kubacech píše: se-se> ale to by se taky dalo vyřešit úpravou toho bočního stojanu, aby se dala nastavit délka přesně dle místa kde parkuješ
A jde to!
Sice s sebou vezeš (obrazně) díly k zásadní opravě motoru, ale když píchneš nepostavíš to na stojan, aniž bys hledal správný terén nebo díru ? To sorry jako. Na to, jaký kokotiny (opět omluva) tam navěsíš a přitom nemáš vyřešený základní věci mě nepřestává udivovat...
PS já vím, 27. a 28. kamera ještě na moto není, ale když vidím jak se to tady zase rozjelo, nedalo mi to
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk
Ale s tím aktuátorem to je docela dobrý nápad. Kdyby si tam udělal takový bočák i na druhé sraně, tak nejen že bude mít výběr na kterou stranu to opře, ale při použití obou zároveň bude mít i elektrický centrál Sice by u toho byla fajn aretace těch stojanů ve vykopnuté poloze, ale to už je maličkost
Naposledy editováno 20.03.2019 13:16:34
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Wobble, Wobbling Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 20 | 12.4.2024 v 14:49 Piwell |
jednoustopou Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 9 | 3.4.2024 v 12:46 Neeno |
Aký olej doliať Suzuki GSX-R 125, Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 9 | 24.5.2023 v 18:36 Pedl |
Lepenie plexi Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 16 | 20.5.2023 v 12:02 crestik |
řízení Suzuki GSX 1250 FA | rteprapšak | 12 | 9.11.2021 v 01:49 hagrid.hagrid |