No já vím, už aby bylo jaro
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk
se-se píše: kubacech> nebudu riskovat, že se ta karbonová hlavice vybracemi (to není hrubka ale místní folklór) vyviklá. Vono je taky kolem togho výfuku trochu těsno
Abychom se vrátili k tématu. Předpokládám že je řeč o tom Akrapu na fotkách. Tak u toho je ta karbonová hlavice viceméně jen designové zakončení, které nemá na funkci až takový vliv, do styku s horkými plyny skoro nepřichází a případná úprava směrovaní plynů by se dala přimo přivařit na kovovou část, která je uprostřed.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk
K sesedání: s trochou námahy zvednu nohu nad sedlo aniž bych se motorky dotýkal ale dozadu jí nepřehodím - ne že by to bylo obtížnější, to naopak jenže to nejde přes ty veliký kufry. přitom, jak sesedám nepadá v úvahu, abych motorku ještě přidržoval. Bohužel se kvůli těm kufrům nedá ani bezpečně vést, musím na ní sedět. Bez bočáku tedy sesednu jen když mě jí někdo podrží a to když je hned vpravo pangejt tak moc nejde. I plně naloženou zvládnu ze sedu celkem opatrně položit, ale to už je opravdu krajní řešení.
Abys pochopil tu dálnici - představ si, že krajnice je nula cm a za bílou čárou je hned příkop. Na píchlý gumě normálně motorka ještě nějak sedí ale tahle byla jako totální hadr a ráfek seděl prakticky na zemi, nedalo se s tím ani popojíždět. Když jsem sháněl telefonem ten odvoz, tak mě tři lidi nezávisle na sobě důrazně varovali, ať se v žádném případě nepokouším něco opravovat, že to by byl malér i kdyby se nic nestalo. Ten řidič odtahovky pak líčil, co je za průser, když se něco stane v tom zůžení (dálnice má jen 3 pruhy a střední se střídá asi po 3 km), který bylo přede mnou 300 m. to se prý zastavuje dálnice a pomoc jede z protisměru a auto se nakládá rukou. Berou to tam hodně vážně. I s odtahovkou přijelo druhý auto a dělalo zábranu vzadu. Kamioňák který u mě zastavil a sháněl žlutýho anděla, tak tvrdil, že jak bych začal něco spravovat, tak mě hned někdo napráská. Žlutý anděl říkal, že mě pomůže jen jestli můžu pomalu dojet na nejbližší parkoviště, na místě že ani náhodou. Striktně odmítl i že bych sundal kolo a on ho odvezl a ráno přivezl přezutý. Prostě fakt blbý místo, nikde ani třeba lesní cesta. Kdybych se pokusil na tom jet krokem i s nohama na zemi, tak na 100% oddělám ráfek a tím by jsme skončili. Gumu jsem draze koupil ten večer (prodejna před zavíračkou, servisy všechny zavřený) a byla na nosiči a byla mě prd platná bez nářadí a bez placu k výměně. Ta guma tam vyšla na 7300 kč! Nepovedená oprava tý starý v servisu přišla se vším všudy asi na 1000 kč.
Moje chyba byla, že jsem na tý rozhadrovaný gumě ujel asi 130 km a cestou jsem jí několikrát flikoval. Doufal jsem že vydrží a dojedem do hotelu nebo do většího města. Povedlo se to skoro - do města bylo necelých 20 km.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Wobble, Wobbling Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 20 | 12.4.2024 v 14:49 Piwell |
jednoustopou Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 9 | 3.4.2024 v 12:46 Neeno |
Aký olej doliať Suzuki GSX-R 125, Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 9 | 24.5.2023 v 18:36 Pedl |
Lepenie plexi Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 16 | 20.5.2023 v 12:02 crestik |
řízení Suzuki GSX 1250 FA | rteprapšak | 12 | 9.11.2021 v 01:49 hagrid.hagrid |