kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Miki: v cechach vyráběny vyfuk nema homologaci zadnej, nebo o tom nevim.
Ale jo, někde kousek od Prahy je laboratoř kde se dodatečně homologují výfuky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: + je to hezký
+ dobře se sundavá kolo*)
- všechno ostatní
_________
*) pokud tam nějaký inžinýr nenasere vejfuk, už nevim na čem to bylo ale na dílně jsem to kdysi měl
např. BMW RT..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
miki83 píše: [quote=assassin]Miki: v cechach vyráběny vyfuk nema homologaci zadnej, nebo o tom nevim.
On píše že některé ano....ale to je jedno, stejně ho nechci
A teď jsem si vzpomněl že když jsem si to četl kdysi dávno tak tam bylo psáno že vyrobí tlumivky a jakože že máš homo.Ale homo nemáš a mít nebudeš.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Petta: spravny pruziny udelaj velkej rozdíl - pokud nejsi hmotnostne v kategorii na kterou je motorka navržena. Úprava tlumice neni easy a pokud nedela kit / nema konfiguraci podlozek nekdo duveryhodnej tak s tim nic neudelas. Ladicu kteří maji shock dyno a umi s nim u nas moc neni. Bez toho neco skládat do tlumice je hodne pokus omyl.
Ja bych do TL chtel jinej central, nejsem s bitubem spokojenej - ale nic vyhpvujiciho se nedela :( vidlice mam ted super, to se ktechu opravdu povedlo.
Třeba když vyměníš ten vyžvejklej rám ze stlačený tmy za něco pevnýho,třeba jako dělaj italové,tak ti to Bitubo začne vyhovovat...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
No a on to nebyl Nalgesin,ale Viagra,takže se nad ránem probudil na chcaní,ale to nešlo,bo mu stálo brko převelice pevně a když už si odpoledne nevěděl fakt rady co s tim,tak sem mu přivezl od pumpy pytel párty ledu a opakovaně mu ukazoval fotky kamarádů z vlákna.Fousatej Libor nezabral,páč co je teď hipster,tak vypadá jak píča,syreček s cedulkou na čele je k pohlazení atdatd a nakonec zabrala až tvoje fotka z prvního VDW jak máš tu klobásu v hubě.To se hned oklepal a okamžitě zapomněl co mu bylo...
zmulin píše: Třeba když vyměníš ten vyžvejklej rám ze stlačený tmy za něco pevnýho,třeba jako dělaj italové,tak ti to Bitubo začne vyhovovat...
Nemyslim si, ze je to tuhosti ramu. Ale mam nachystanou vyztuzenou kyvku z TLR, uz ale moc neverim, ze tomu pomůže. Tam kde je osa kyvky je ram docela masivní a hlavne je “vyztuženej” motorem. Spis je tam na tlumic malo mista a to co se tam vejde je spis parodie na tlumic. Mam jedno to bitubo doma rozebrane a nejak se mi konstrukce moc nelibi - na dynu jsem ten tlumic nemel, takze je to jen subjektivní dojem...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Z hovna bič neupletes a tim, ze do toho nasypes kupu drahých komponent se nic zasadne nezmění. Ja mam mensi hmotnost, jinou geo, jiny brzdy a odpruzeni a asi by ve sve dobe ta motorka byla relativne ok, ale v dnesni dobe je to spis parodie na sporotovni moto. Ale TL ke me uz tak nejak patri a fungujici moderni motorka by jen způsobila, ze pojedu v provozu rychleji... a to asi uplne neni dobrej napad. Ostatne hlavne kvuli tomu jsem se zbavil gsxr1k. A hlavni kouzlo TL je to, ze je “mod friendly” - existuje velka základna tech co to upravuji, protoze ty upravy jsou znat. Kdyz vezmes fungujici motorku, tak te nebavi ji upravovat, kdyz vysledek je spis horsi nez serie
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ivos píše: Roman Pokorný vyrábí Věřím že dělá velice dobré koncovky ale za cenu koncovek s homologací je nesmysl
Zase ten kdo valí jen okruh a když spadne tak to má dobré se servisem
RPtuning je za mě skvělá volba co se týká dostupnosti, funkčnosti a hlavně přístupu k zákazníkům. Mám jen dobré zkušenosti.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
blackbiker píše: RPtuning je za mě skvělá volba co se týká dostupnosti, funkčnosti a hlavně přístupu k zákazníkům. Mám jen dobré zkušenosti.
To nemění ale nic na tom, že ekonomicky je to leckdy nesmysl.
(Mně nabízel za čtyřicet s daní nehomo kopii těch QD varhan co stojej třicet s daní homologovaný. Soryjako, takovej vlastenec zas nejsem.)
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 19.02.2020 10:48:28
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Stev píše: assassin> za 16 byl (nevím jestli nezdražil) Nitron s expanzkou, u kterýho si troufnu říct že bude dobrej. Problém je v tom že to platí jen pro konvenční aplikace :)
Jo, nitron by se mi libil. Jestli se nekdy v budoucnu dostane projekt BMW 328 a triumph bonneville do tak pokročilé fáze tak bych chtel nitron podvozek na oboje.
U TL je problem presne jak popisujes, nestandardní tlumic, nikomu se nechtelo vyvíjet speciální tlumic na motorku, kde vlastne stejne nic nefunguje.
Ono to bitubo ma taky nadobku a stelovani komprese a reboundu... asi by to ani nebyl zasadni problem pro sériovou vidlici, jen ted s tou upravenou je to podle me nevyvážené, vidlice ted funguje jinak (lip) nez tlumic...
Naposledy editováno 19.02.2020 10:56:12
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Jo, nitron by se mi libil. Jestli se nekdy v budoucnu dostane projekt BMW 328 a triumph bonneville do tak pokročilé fáze tak bych chtel nitron podvozek na oboje.
U TL je problem presne jak popisujes, nestandardní tlumic, nikomu se nechtelo vyvíjet speciální tlumic na motorku, kde vlastne stejne nic nefunguje.
Ono to bitubo ma taky nadobku a stelovani komprese a reboundu... asi by to ani nebyl zasadni problem pro sériovou vidlici, jen ted s tou upravenou je to podle me nevyvážené, vidlice ted funguje jinak (lip) nez tlumic...
….no a kuli tomu si byl na školení,aby tě tam naučili hodit stávající podvozek do rovnováhy,která bude fungovat s celou motorkou a ne že se ti budou přetlačovat nabušený vidle s tupějšim zadkem.Takový to méně může znamenat více
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
miki83 píše:
Ty vole, to je porno [/quote] má rád tmavý dlouhý kobásy hluboko v krku, to co kouká ven, to je jen třetina
Naposledy editováno 19.02.2020 11:15:36
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: Frennky> si můžete podat ruce, můj soused policista byl taky minulý týden na kapačkách, bumbal vodu do ostřikovačů
Vy už taky nevíte roupama co byste chlastali
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: Za ty prachy taky gůůůůt www.motorkari.cz/motobazar/motorky/mv-agusta/mv-agusta-brutale-910-r/mv-agusta-brutale-910-1522751.html
jsem nikdy nepochopil k čemu je informace 1. majitel v ČR, vysvětlí někdo?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tady je eRko za super cenu.
Mít prachy navíc,už je doma,ale možná 1078RR by bylo lepší