Téma: Suzuki GSX-600F
6.4.2008 v 12:57
Ahoj chtel jsem se zeptat mam Suzuki GSX-600F mam predelany vyfukove potruby a svedeno do 1vyfuku... kdysi to delal kamos este s jednim klukem... kdyz byla este motorka kamose... muze to mit vliv na spatny chod motoru??? slysel jsem ze ano... a dale bych se chtel zeptat na rizeni teto motorky... koupil jsem si ji na podzim... takze jsem nic nejezdil... jak se chova v zatackach a co muzu od ni cekat?? diky za odpovedi...
2 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX-600F
na stk seru mě zajima z čeho tam pujde širší rafek bez větších úprav
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX-600F
Haesty> díky, taky jsem koupil takovou bečku na 2 helmy asi to půjde místo madla, vypadá to jako nejjednodušší řešení...
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX-600F
Tak to je hodně pěkný takhle si to představuju, ne tu ošklivou užovku z čeho je te rafek? a jaky upravy jsou nutny? diky
Fawkes> Kolo Honda CB600F, r.v. 1999, jiny brzdic, stejna osa, jiny retez, stazena mala rozeta na retez 525 myslim, uprava kyvky. Nedoporucuju delat. Ale jinac super
No a pak to de jeste tak :
Koukni na jeho masinu
Bludevil
Naposledy editováno 12.05.2016 08:34:36
No a pak to de jeste tak :
Koukni na jeho masinu
Bludevil
Naposledy editováno 12.05.2016 08:34:36
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX-600F
Nesmrtelna suza
fafo> Leštěnka..
Já tu svou pustil před 14 dny do světa.. Už potřebovala trochu víc péče a já změnu.. Nový stroj je v garáži, tak teď už jen přežít nějak tu dlouhou zimu..
Každopádně nikdy nezapomentu na eFkovou Sůzinu, byla to moje láska a svým způsobem se mi po ní i trochu bude stejskat, ale život je moc krátkej a těch 7 let s ní bylo tak akorát..
Já tu svou pustil před 14 dny do světa.. Už potřebovala trochu víc péče a já změnu.. Nový stroj je v garáži, tak teď už jen přežít nějak tu dlouhou zimu..
Každopádně nikdy nezapomentu na eFkovou Sůzinu, byla to moje láska a svým způsobem se mi po ní i trochu bude stejskat, ale život je moc krátkej a těch 7 let s ní bylo tak akorát..
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX-600F
ahoj mam dotaz mam gsx600f rok 88 na volnobeh mi nebeži pravidelne začne na 1 valci z leva vynechavat-podle teploty na svodecha když sahnu na plyn tak se to zase srovná ted jsem delal ventily tam to bylo v toleranci,předtim vyčištene karburatory,seřizeni podtlaku,vymena podtlakovych membran- použitych.s plynem to jede normalne na všechny 4,mohla by to delat svička -letos nove,ale jen na vonobeh?nebo by se takhle mohly projevit ty membrany když se nedavaly nove?
alinn> Jak mas povolene jehly volnobehu ? Na kterem zarezu , mas hlavni jehly ? Nesedla Ti blbe prvni membrana (myslim celej dil, soupatko )? Namas nekde diru v prirube ? No a svicky, ja tam mam ted iridia a pokud se masina nezahreje, taky se to trosku hada.
ahoj no přiruby jsou nove od lonska .Bylo po nich,svičky tam od začatku mam NGK DR8ES.četl jsem tady že tam nekdo dava DENSO U27ETR ale podle katalogu by tam mely bejt DENSO X27ESR-U.Rad bych zkusil jiny typ sviček než NGK.jako pokus.jehly ted nevim určite karburator delali v servise i s nastavenim. Na kterem zařezu by meli bejt .když bych posunul jehlu musim znova seřizovat karbeci?jo a ty membrany jsem mel protrženy a sehnaly se použity-protrhly nejsou ale novy taky ne a je na nich videt opotřebeni.čet jsem že to opravovali i lepením.dik za nazor
tak jsem to rozdelal a jehla je na 3 od spodu nebo 3 od vrchu.zarazilo me že na jehle je oleštena plocha v miste šoupatka.jinak membrana na tom krajnim valci vypada takhle
jinak jsem nic nenašel.dneska jsem to projel a po jizde na volnobeh normal na 4 valce. při prudkem přidani plynu z volnobehu se to hadalo-nechtelo to do otaček..po prvnim vytočeni otaček z vonobehu nad 3000 už to funguje normalne a další vytočeni z volnobehu už jde pekně.svičkou to nebude ty jsem prohodil.zapomel jsem je vyfotit ale zejtra to ješte rozdelam a dam sem fotky.třeba mi napišete čim by to mohlo bejt.
jinak jsem nic nenašel.dneska jsem to projel a po jizde na volnobeh normal na 4 valce. při prudkem přidani plynu z volnobehu se to hadalo-nechtelo to do otaček..po prvnim vytočeni otaček z vonobehu nad 3000 už to funguje normalne a další vytočeni z volnobehu už jde pekně.svičkou to nebude ty jsem prohodil.zapomel jsem je vyfotit ale zejtra to ješte rozdelam a dam sem fotky.třeba mi napišete čim by to mohlo bejt.
Zkontroluj, jestli nepřetéká plovákovka v karburátoru, tím by to přestávalo pálit a kouřilo by to. Toto teď začalo dělat mně, když jsem se vracel z Bosny. Nějak jsem to pak rozjezdil, ale stejně to musím rozhodit a zkontrolovat. Možná se jen zasekával plovák na osce, těžko říct.
Naposledy editováno 20.07.2017 08:53:04
Naposledy editováno 20.07.2017 08:53:04
Jestli to dělá bordel jen na volnoběh, tak bych se zaměřil na seřízení karburátorů - synchronizaci podtlaků, správné nastavení volnoběžné směsi atd. A úplně nejdřív bych možná začal tím, že bych zkontroloval, jestli je vše podle manuálu (typy trysek, jehel atd.), jestli jsou v pořádku všechna těsnění, jestli správně těsní příruby na karburátorech, jestli něco někde nechybí nebo nepřebývá atd. Na Partsdepot jsou schémata (pozor na typ, je jich tam víc), podle nich bych kontroloval, a samozřejmě servisní manuál k tomu.
ok dik za tip zkusim teda se podivat na tu směs.podle svičky to vypada na bohatou.když ji chci ochudit mam šroubek povolit nebo zašroubovat?je jasny označit si polohu ted a max zkusit otočit o 1/4 ot. a vyzkoušet.napište mi prosim na kterou stranu se ta sme ochuzuje at to nezvrtam.dik zaroven se podivam na ty jehly a vymenim svičku.
Čím víc šroubuješ šroubek ven, tím víc to obohacuješ. Začal bych tím, že to nastavím podle manuálu, udělám synchro a podle toho, co to pak bude dělat uvidím co s tím dál. Hladinu paliva v plovákovce... to nevím, ale v servisním manuálu to je, mělo by tam být znázorněno i jak se to měří.
nazdar mužete mi poradit jestli pasuje pružina hlavniho stojanu i z jine motorky?mam model 89 případne kde sehnat jinou?mel jsem ji vytahanou tak jsem si stojan pojistil dratem at mě v naklonu nenakopne a ted koukam pružina fuč.asi toho mela dost a už se mnou nechtela jezdit hned jsem si říkal jak jede lepší když je mašina lehčí
ahoj vypada to že me na další sezonu čeka nova předni pneu ,ted tam mam dunlop D 205 a velka spokojenost ale koukam že už se nedelaj. tak co tam dat když jezdim dost na předni kolo do zataček.podle toho co jsem našel tak je na vyber PIRELLI SPORT DEMON 110/80-17 , DUNLOP STREETSMART 110/80-17 , MICHELIN PILOT ACTIV 110/80-17 nebo ješte tato ale ma index jen na 180
MICHELIN PILOT STREET 110/80-17 což moc nevyhovuje.co tam mate na efku a jaka je spokojenost a vydrž.
MICHELIN PILOT STREET 110/80-17 což moc nevyhovuje.co tam mate na efku a jaka je spokojenost a vydrž.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Suzuki gsx600f vedení hadic Suzuki GSX 600 F | Troppau_Dom | 6 | 26.9.2024 v 17:34 Kohlstein |
Technicka Suzuki GSX 600 F Suzuki Suzuki | KadlecJo | 14 | 26.4.2024 v 07:54 zmulin |
Měřák bohatosti směsy [1, 2] Suzuki GSX 600 F | Loupáček | 56 | 2.12.2023 v 16:56 Krovak |
Správná poloho palivového ventilu S... Suzuki GSX 600 F | robb99 | 9 | 15.7.2023 v 20:32 dewwil |
Motorka nestartuje Suzuki GSX 600 F Suzuki GSX 600 F | Vojtas0034 | 8 | 10.9.2022 v 08:50 Vojtas0034 |