Platí podle vás pravidlo dražší olej = kvalitnější olej ???
Já používám v Hayabuse olej Motul 5100 Ester. Kupuji vždy stáčený za 210KČ/L.
1 reakcí na tento příspěvek Není olej jako olej ?
šmudla píše: castrol za výborný peníz
myslíš těch 208 litrů,jo?Co ma Indian predepsano za olej? Ja myslim ze kdyz tam nalejes jakoukoli motocyklovou 10W40ku nebo 15W50ku za max 200kc/l, tak bude spokojenej, a tvoje penezenka taky.
Kdyz to umaze moji R6ku a GSX-R1000 provozovany furt v plnejch na okruhu ....
2 reakcí na tento příspěvek Není olej jako olej ?
Já bych vzal AMSOIL 20W-40 Synthetic V-Twin Motorcycle
Máš motorku za pár stotisíců a řešíš cenu šesti litrů oleje ? ( Náplň je 5,2 litru )
Naposledy editováno 20.12.2023 19:47:48
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Není olej jako olej ?
Obdélník píše: Olej SAE 20W-40 API SM.
Já bych vzal AMSOIL 20W-40 Synthetic V-Twin Motorcycle
Máš motorku za pár stotisíců a řešíš cenu šesti litrů oleje ? ( Náplň je 5,2 litru )
Nevim jak kolega, ale ja jo, resim cenu oleje. Jestli me vymena stoji 1600, nebo 800 kacek resim. Naopak neresim ze pri okruhovym honeni ten olej menim kazdejch cca 500 km (2-3 okruhovy dny). A jestli ma predepsany SAE40 a ne 50, tak libovolna 10W40ka udela dobrou sluzbu. Amsoil za 400+ kc/l bych nekoupil ani kdyby za mnou behal
To prvni (drahej olej) je totiz k nicemu, kdezto zkraceni intervalu zvlast pri extremni namaze je prokazatelne prospesny. Ale at si kazdej dela co chce, nikomu nic nevnucuju.
Mam to stejne i s autem, transit custom ma predepsanou vymenu po 50 tisicich. Kupuju levnej olej od Totalu za cca 130kc/l, ale menim ho kazdejch 15 tisic. Auto ma najeto 330kkm, a nemelo jedinej problem s motorem a periferiema (turbo, vstriky, egr, dpf a podobni dieselovy strasaci). Nikdy nedostal zadnou premiovou naftu, tim mene nejaky zazracny vodicky.
I po tech 15 tisicich a i pres to ze jezdim vetsinou spis delsi trasy (~40kkm rocne) vylejvam ten olej pekne cernej. Nedokazu si predstavit, co bych vylil po 50 tisicich).
Ted kupuju Jumpera, a predpis taky 50kkm/2 roky, sileny. Rozhodne hodlam i u nej jezdit max 15kkm na jeden olej, i kdybych ho menil 3x rocne. A myslim ze by se mi za to mohl stejne jako Fordik odvdecit prikladnou zivotnosti .....
1 reakcí na tento příspěvek Není olej jako olej ?
Slusny, vykopat takovou mrtvolu z roku 2011
taky jsem si rikal – to se skoro divim, ze mi po tech 10 letech porad chodi i puvodni notifikace...
taky nevidim duvod "neresit" cenu oleje (kdyz stejne venuju chvili jeho vlastnimu nakupu)... schvalne jsem se podival do svych dlouhodobych servisnich statistik a za poslednich minimalne 10 let kupuju pravidelne Motul 5100 (10W40) 4l bandasku za lehce kolisajicich skoro konstantnich 150/175 Kc/l a olej je to paradni; daleko vic zalezi KDE olej koupite nez JAKY (pokud hovorime o rozdilu v cenach) a v zadnem pripade neplati levny olej => nekvalitni olej (ctete recenze, vymenujte zkusenosti, studujte tribotechniku, desitky let si delejte aspon zakladni servis na svych strojich a garantuju vam, ze dospejete ke stejnemu zaveru )
V autě mám předepsáno měnit po 15 000 kilometrech, ale měním po 8 000 kilometrech a přesto kupuji olej za 400 korun litr.
Měním ho 3x ročně a to mě opravdu finančně nezruinuje.
Já razím teorii, že rád zaplatím za kvalitní olej, ale termín výměny stejně zkrátím.
Ten Amsoil je špica, stačí se podívat na videa na Youtube, kde dělají test otěru a porovnat s jinými oleji.
Majitel píše, že si tuhle motorku už chce nechat, tak předpokládám, že jí chce dopřát.
Obdélník píše: Olej SAE 20W-40 API SM.
Já bych vzal AMSOIL 20W-40 Synthetic V-Twin Motorcycle
Máš motorku za pár stotisíců a řešíš cenu šesti litrů oleje ? ( Náplň je 5,2 litru )
Neřeším cenu oleje ale cenu za ne moc kvalitní olej a cenu za kvalitní olej. Jediné co je na oleji od INDIANU kvalitní tak jejich marže.
Nad AMSOIL jsem přemýšlel ale je to srovnatelné s jinou značkou za menší zlaťáky.
Videa jsem viděl a hodně jsem o tom přemýšlel že bych kupoval AMSOIL ale nakonec jsem se rozhodl pro PUTOLINE.
Mám měnit po 8 000km ,budu měnit po 6000km ,motorku už nebudu měnit mám ji až do hrobu.
Jo a mám motor na 6 litrů ty na méně jsou starší.
ps: u auta taky měním po 10 000 km (octavia 1 r.v. 1999- naj.390 000 km) a k tomu NANOTECH
Ozzy - Indoš má předepsáno 20w40 ale na americkým webu INDIANU píšou že všechny jejich oleje jsou kompatibilní se všemi stroji takže i olej 15w60 do Scouta může být do mého stroje. U 20w50 čekám že to trochu ztichne(je dost slyšet) a že to bude i tišeji a lepší řadit ,hlavně první tři kvalty. Až vyměním dám vědět .Nic na tom ale nemění to že jejich olej není až takový zázrak za tu cenu.(pokud někdo z Vás četl ten článek)
Prý vykopávku ,možná by ses divil když jsem jezdil na servis ,přišlo mi že se to prodává tak často jako rohlíky jaký tam byl frmol.
1 reakcí na tento příspěvek Není olej jako olej ?
1 reakcí na tento příspěvek Není olej jako olej ?
assassin píše: To ma lanka v bowdenech bez teflonu?
Abych řekl pravdu tak nevím jestli má Indoš lanka v teflonu (budu se muset mrknout ), ale máme sekačky, křoviňák, plotostřih, motorovky(pily), a drahá polovice skútra(čínu) ,kolo a koloběžku jo a ještě babetu. Tento sprej považuji za lepší WDčko tak bude na všechno.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Hayabusa a B-King sraz, tentokrát s... [1 ... 137, 138] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Suzuki B-King | CobrettiCZ | 4115 | 4.6.2024 v 20:02 CobrettiCZ |
Vyroba ventilovych pruzin Honda XL 500 | spilmik | 7 | 12.4.2024 v 11:16 spilmik |
Dynojet Quickshifter - funkce? Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa | Smrči-GSX-F | 13 | 13.3.2024 v 15:48 Smrči-GSX-F |
Kapoty Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa | anonimis | 3 | 31.1.2024 v 12:14 PetrJ81 |
Pálí žárovky [1, 2] Honda XL 500 | quix301 | 52 | 7.1.2024 v 01:19 quix301 |