Naposledy editováno 03.06.2017 11:40:45
1 reakcí na tento příspěvek Supercorsa SP vs Bridgestone S21
CB600 píše: No zrovna na ten náklon nemá maximální rychlost ufo bajku žádný vliv. A jestli jezdí v motoGP 64° na speciálních gumách, tak bych neviděl 54° na supercorsách až tak nereálných. Dyť na tom před pár lety jezdily superstocky. Nebo kolik je podle tebe max úhel náklonu Supercors, že to zpochybňuješ?
Vliv ma samozrejme vsechno. nalet do zatacky, naklon a pak co nejdriv plnej a ven. Stopu nema cenu u takakovejch profiku zminovat. Ta je samozrejmosti.
A ne, nevim kolik daj SC ve vinglu. Nikdy sem nad takovejma zbytecnostma nepremejslel.
Merit uhel z fotky, ktera neni ani primo zepredu/zezadu je samo blbost, ale chapu ze to pycha mysli z prdele:)
1 reakcí na tento příspěvek Supercorsa SP vs Bridgestone S21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21
...pro mě jsou třeba zbytečnosti jezdit po zadním a po předním.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21
Jak to zmerit realne? Nevim. Ja jen rozporuju podobnost naklonu gp bajku na okruhu a naklon bajku z kramu na ulici.
Pycha ma za ukol nechat se vyfotit primo zepredu/zezadu a pak prilozime uhlomery na monitor a zkusime udelat naky rezymé
e: jezdeni po zadnim s tim nema co delat. Kdybych resil uhel zvednutyho bajku na zadech, tak ok
Naposledy editováno 17.07.2017 16:31:19
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21
Pokud jsi naměřil 54-58°s palcovým poserpruhem, kolik čekáš, kdybys je dal do kraje? 64° jako v Moto GP?
První a hlavní příčinu vídím v deformaci gumy, takže se ti bude zdát jaký je to náklon a přitom celkem prd.
Rychlost jízdy nemá nijak extrémní vliv na náklon, už při nějakých 20-30km/h se dostaneš na kraj běžných silničních gum.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21
+- 45° to může, podle tebe, být i 49°-50° a pořád se vlezeš do své tolerance, ne?
Já jezdil RS a Q taky vždy do kraje, ale stupačkou jsem si škrtl pouze ve výjimečných situacích, jako je přeložená moto, nebo zvýšený kruháč.Na okruhu ani škrk!Jezdím tlaky od výrobce, vždy. Předek 2,3 a 2,5 zadek.
Ano, psal jsem, že do kraje jsem naměřil 67°. A taky jsem psal, že to nikdy nedám!
Nevím, jak moc si představuješ, že se ta guma deformuje, když má standartní tlak. Podle mne to zas takový šišoid nebude.
Celkem prd náklon to nebude, vidím, jaký náklon mají ostatní.
O rychlosti jízdy vs náklon jsem žádnou zmínku nezaznamenal.
Chce to se svézt na velkém okruhu, kde jedeš zatáčku alespoň 4-5 sekund a nestresuješ se protijedoucíma vozidlama a jinýma překážkama.
... už to tady zaznělo.Pro závodníky není problém jezdit náklon třeba 70°,stači se podívat na motardy. Ale nejdůležitější je rychlost! A ta se zvyšujícím se náklonem od určité hodnoty dost klesá.Což odpovídá náklonu GP jezdců, tedy kolem těch 60°.
Dyť je plný internet videí, kde si borci dávají lokýtek a nejedou při tom GP.
Takže říct apriori, že je takový náklon nemožný, protože jedině MotoGp je podle mě mimo.Co, Dejf?
1 reakcí na tento příspěvek Supercorsa SP vs Bridgestone S21
dejf. píše: ramlik> souhlasim. Ale to neni odpoved. Za barakem v provozu asi nejezdis jako Sykes s Jonatánem, ne?
No, já, naštěstí pro mě, mám "jen" Versyse. Ale kurva že se cítím jako Doctor, když to drtím v Násedlovických serpentinách!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21
Takže i v provozu je možné dát náklon 58, ale určitě nebude v takové rychlosti jakou mají oni. Navíc u mě to je limit, protože na jedné straně drhnu výfukem a na druhé stojánkem.
Hlásiče jsou ještě o něco výše, možná padne 60 když sundám stojánek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21
Ale nejdůležitější je rychlost! A ta se zvyšujícím se náklonem od určité hodnoty dost klesá
Tohle jsi vzal kde?Čím větší náklon, tím méně můžeš přidávat nebo brzdit. Honit se tedy za co největším náklonem po dlouhou dobu je jaksi kontraproduktivní. I výše uvedených videí je vidět, že jsou v náklonu nezbytně nutnou dobu. Cílem není dostat se do náklonu, ale co nejrychleji v co největší rychlosti zatočit a náklon je jen prostředek.
Pleteš dohromady celkem dost neporovnatelných věcí. Ale máš možnost nám ukázat, jak s Versysem pojedeš motardovým způsobem v náklonu 70°. To bych moc rád viděl
1 reakcí na tento příspěvek Supercorsa SP vs Bridgestone S21
Krejza píše: ramlik> A taky to může být 0 nebo 90 a pořád budu v toleranci, když si ji udělám dost velikou. +- byl myšlen stupeň, maximálně dva.
Tohle jsi vzal kde?
Čím větší náklon, tím méně můžeš přidávat nebo brzdit. Honit se tedy za co největším náklonem po dlouhou dobu je jaksi kontraproduktivní. I výše uvedených videí je vidět, že jsou v náklonu nezbytně nutnou dobu. Cílem není dostat se do náklonu, ale co nejrychleji v co největší rychlosti zatočit a náklon je jen prostředek.
Pleteš dohromady celkem dost neporovnatelných věcí. Ale máš možnost nám ukázat, jak s Versysem pojedeš motardovým způsobem v náklonu 70°. To bych moc rád viděl
Tak by mě zajímalo, jak jsi přišel na 45° +-1-2 , čím si to jako měřil, když mě si automaticky nasadil toleranci +-10° .
Čím větší náklon, tím menší rychlost.Každý má ty hranice jinde, ale tohle prostě platí.Nebo snad v tom největším náklonu jedou nejrychleji? - "po tvojem" čím víc potřebují zatočit, tím pomaleji jedou, ma jí větší náklon, než když jedou rychle a zatáčí jen málo. Prostě slovíčkaření.
Proč bych měl něco předvádět? Já jen reagoval na nesmyslnost věty, že nikdo nemůže jet náklon jako GP.
to Asassin - psal jsem 56° +- a navíc v Brně, ne v provozu. Spíše bych se pozastavil nad tím, proč dávají na Tuono stupačky s hlásičema tak vysoko, když to stejně skončí na stojanu a výfuku. Nebylo by uživatelsky příjemnější mít méně zalomené nohy? Dyť stejně nikdo nemůže jet náklon 60°.
1 reakcí na tento příspěvek Supercorsa SP vs Bridgestone S21
ad naklon - naklon je prosta fyzika, pokud je teziste na stejnem miste = max vysednuti = nejvetsi naklon = nejvetsi pretizeni = nejvetsi okamzita rychlost.
strategie prujezdu zatackou, a tedy i nejvetsi prumerna rychlost muze byt neco jineho, muzes obetovat cast "pricneho" zrychleni ve prospech "podelneho" a v realu muze vyjit "kdeco" (hodne zalezi na technice, vykon motoru a schopnost motorky ho dostat "na zem") - tak jako tak jsi limitovan treci silou. ta "strategie" prujezdu zatackou se meni s tim, jak se meni technika, materialy atd... driv se v SM jezdily zatacky driftem, v rizenem smyku po brzdeni mit motorku nasmerovanou za zatacky a uz jen topit, dneska top piloti jedou cistou stopu a bez "smyku" ....
hodnotit celej prujezd zatackou neni snadne, ale pro okamzitou rychlost jasne plati zavislost - pretizeni (odstrediva, presneji ale setrvacna sila) - naklon.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21
...v podstatě ale jde o to samé, pokus se rozporovat to co píšu já, a né popisovat správnou terminologii to stejné.
Znova říkám, to SM jsem dal jen jako příklad, proboha!Když někdo napíše, že nelze jet větší náklon než v GP!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21
ramlik píše: assassin> to byla ironie
...v podstatě ale jde o to samé, pokus se rozporovat to co píšu já, a né popisovat správnou terminologii to stejné.
Znova říkám, to SM jsem dal jen jako příklad, proboha!Když někdo napíše, že nelze jet větší náklon než v GP!
jenze SM vetsi naklon nejede, ale klouze se, casto i tak ze motorku podpira pilot botou atd, ve chvili kdy ubrzdi "prebytecnou" rychlost opet ziska grip a pokracuje v jizde... tzn to neni z hlediska pretizeni, rychlosti atd stejny pripad.
jezdit vetsi naklon (pri stejne rychlosti) v podstate nejde - ten je zavislej na nekolika promennych, koeficient treni (coz tvoje sport/cestovni guma urcite nema lepsi nez zavodni), poloha teziste - tezko motorka ktera je primarne stavena uplne na neco jineho ma "lepsi" nez motogp special...
on zas neni takovej problem to zmerit... ale rozhodne se najdou presnejsi a snazsi reseni nez kurty a naklapeni staticke motorky v garazi.
Naposledy editováno 17.07.2017 22:17:08
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21
... nevadí mě, že mě taková píčovina napadla, ale že jsem takový .... a šel to zrealizovat!
V podstatě moc nesouhlasím s tím, co jsi teď napsal, ale uznávám, že s SM je to trochu jinak.Nicméně věřím, že už Dejf nebude tvrdit, že GP jezdí kosmické náklony.
Raději zkus tedy navrhnout nějaký "měřák" , ten by zajímal určitě více lidí, než moje řeči.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21
ramlik píše: assassin> Kurva ani mě ten tělocvik v garáži nepřipomínej!
... nevadí mě, že mě taková píčovina napadla, ale že jsem takový .... a šel to zrealizovat!
V podstatě moc nesouhlasím s tím, co jsi teď napsal, ale uznávám, že s SM je to trochu jinak.Nicméně věřím, že už Dejf nebude tvrdit, že GP jezdí kosmické náklony.
Raději zkus tedy navrhnout nějaký "měřák" , ten by zajímal určitě více lidí, než moje řeči.
tak ono to v podstate vychazi, pokud maji pristup k nejlepsimu materialu, jak jinak bys dokazal vetsi naklon?
zmerit tohle neni zadna veda, mereni naklonu/pretizeni ma dnes kazdej datalogg...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Výfuková klapka Aprilia Tuono V4 1100/RR | nazram | 4 | 25.6.2024 v 11:27 pospit |
Super duke vs Tuono v4 [1, 2] KTM 1290 Super Duke R, Aprilia Tuono V4 1100 Factory | Chuck... | 36 | 31.5.2024 v 19:54 Kubák |
Super duke vs Tuono v4 KTM 1290 Super Duke R, Aprilia Tuono V4 1100 Factory | Chuck... | 0 | 27.5.2024 v 11:49 Chuck... |
Prevodovka po 5000km Aprilia Tuono V4 1100/RR, Aprilia RSV4 1100 Factory,... | vein | 14 | 9.8.2023 v 19:18 jardusking |
Průměr díry na ventilek Aprilia Tuono V4 1100 RR | nazram | 8 | 14.9.2022 v 08:06 PetrL3 |