Mám od nich i čistič a ten čistí obstojně.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konzistence mazani řetězu
Pokud bys potřeboval mazat kvůli odvalování/náběhu na zuby - nejlepší mazivo by byly právě ty hustý sračky co držej - no a ty právě nejsou ideální, neb na sebe vážou abraziva.
Assassin> teď už to naladěný je...ale je to více-méně stejný jak origo...ten motor necuká v zátahu(pod parou)...jen když jede bez zátěže a zejména na spodku(ve městě za autem, s kopce kdy jen tak "přikrmuješ) Viděl si kliku 998/999? má tak 3kg, možná míň. Jak to není v zátahu, má tendence to bejt nevyvážený (už jen koncepce bigbangu s 90° zápalem tomu nahrává) Ohledně plynu - reakce při otočení - s novou mapou je to úplně hladký. Daleko lepší než origo, kde byl znatelnej pocuk.
Budu ještě laborovat s DPmapou...zatím mi Rexxer poslal mojí vlastní upravenou...a to myslím ještě není ono.
t_freedom píše: Stev> počkej kam to zase stáčíš...? ...já nemám problém s nenamazaným rachotícím řetězem. Principiálně, důležitý(pro životnost řetězu) je udržet kroužky neodřený a těsný. To je primární důvod mazání. Odvalování po rozetě/pastorku se namazáním zlepší(ano, určitě) ale o dost dřív než se vykoušou, budeš mít dost těsnění článků orzedřenejch.
Pokud bys potřeboval mazat kvůli odvalování/náběhu na zuby - nejlepší mazivo by byly právě ty hustý sračky co držej - no a ty právě nejsou ideální, neb na sebe vážou abraziva.
Assassin> teď už to naladěný je...ale je to více-méně stejný jak origo...ten motor necuká v zátahu(pod parou)...jen když jede bez zátěže a zejména na spodku(ve městě za autem, s kopce kdy jen tak "přikrmuješ) Viděl si kliku 998/999? má tak 3kg, možná míň. Jak to není v zátahu, má tendence to bejt nevyvážený (už jen koncepce bigbangu s 90° zápalem tomu nahrává) Ohledně plynu - reakce při otočení - s novou mapou je to úplně hladký. Daleko lepší než origo, kde byl znatelnej pocuk.
Budu ještě laborovat s DPmapou...zatím mi Rexxer poslal mojí vlastní upravenou...a to myslím ještě není ono.
to pali po 90 za sebou a pak otacku nic? uff tak to mi podle projevu i 996 i 999 prisly ze pali po otacce jako TLko... jo v tom ustalenym rezimu to jede v closed loop, tam me to cukani taky sralo, o tom prave mluvim, uz sem to posunul o dost dal a neni uz to skoro znat, ale jednou za cas to trosku zavaha... hlavne prechod brzdeni motorem a malinky otevreni klapky.. nekde kolem 4tis... jeste si s tim budu hrat... az rozbehnu datalogg...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jaký kufr pro 2 helmy Suzuki GS 500E | Dejwidos | 9 | 26.9.2024 v 21:36 jandaxx |
Kolik km musím ujet, aby se motorka... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 18 | 12.9.2024 v 14:28 tun |
Olej na řetěz [1, 2] Suzuki GS 500E | ViraxRider | 54 | 7.9.2024 v 21:43 TomasRA |
Jak se prodávají starší motorky [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CBF 500, Suzuki SV 650, Kawasa... | jkprg | 56 | 6.8.2024 v 15:18 TurboLover |
Kolik km musím ujet, aby se motorka... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 6 | 22.6.2024 v 07:45 MungoJerry |