Téma: Konzistence mazani řetězu
Pěkně jsem si umyl Suzii a už jen namazat řetěz. Mám něco od Panoline, a po aplikaci je to taková srajda hnusná, vypadá to jak sádlo je to normální nebo jsem koupil nějakou hovadinu? Snad se to rozjezdí jelikož na tom zlatém to vypadá otřesně.
Mám od nich i čistič a ten čistí obstojně.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konzistence mazani řetězu

10.8.2011 v 10:36 | Nahoru | #1
Stev> počkej kam to zase stáčíš...? ...já nemám problém s nenamazaným rachotícím řetězem. Principiálně, důležitý(pro životnost řetězu) je udržet kroužky neodřený a těsný. To je primární důvod mazání. Odvalování po rozetě/pastorku se namazáním zlepší(ano, určitě) ale o dost dřív než se vykoušou, budeš mít dost těsnění článků orzedřenejch.
Pokud bys potřeboval mazat kvůli odvalování/náběhu na zuby - nejlepší mazivo by byly právě ty hustý sračky co držej - no a ty právě nejsou ideální, neb na sebe vážou abraziva.

Assassin> teď už to naladěný je...ale je to více-méně stejný jak origo...ten motor necuká v zátahu(pod parou)...jen když jede bez zátěže a zejména na spodku(ve městě za autem, s kopce kdy jen tak "přikrmuješ) Viděl si kliku 998/999? má tak 3kg, možná míň. Jak to není v zátahu, má tendence to bejt nevyvážený (už jen koncepce bigbangu s 90° zápalem tomu nahrává) Ohledně plynu - reakce při otočení - s novou mapou je to úplně hladký. Daleko lepší než origo, kde byl znatelnej pocuk.
Budu ještě laborovat s DPmapou...zatím mi Rexxer poslal mojí vlastní upravenou...a to myslím ještě není ono.

(reakce na) Konzistence mazani řetězu

10.8.2011 v 10:41 | Nahoru | #2
t_freedom> nikam, naopak neodbíhám od již napsaného, chápu že v tom množství textu se to může ztratit. Vysvětlovat se mi to zpětně už nechce, tak to z mé strany ukončím

(reakce na) Konzistence mazani řetězu

10.8.2011 v 16:32 | Nahoru | #3

t_freedom píše: Stev> počkej kam to zase stáčíš...? ...já nemám problém s nenamazaným rachotícím řetězem. Principiálně, důležitý(pro životnost řetězu) je udržet kroužky neodřený a těsný. To je primární důvod mazání. Odvalování po rozetě/pastorku se namazáním zlepší(ano, určitě) ale o dost dřív než se vykoušou, budeš mít dost těsnění článků orzedřenejch.
Pokud bys potřeboval mazat kvůli odvalování/náběhu na zuby - nejlepší mazivo by byly právě ty hustý sračky co držej - no a ty právě nejsou ideální, neb na sebe vážou abraziva.

Assassin> teď už to naladěný je...ale je to více-méně stejný jak origo...ten motor necuká v zátahu(pod parou)...jen když jede bez zátěže a zejména na spodku(ve městě za autem, s kopce kdy jen tak "přikrmuješ) Viděl si kliku 998/999? má tak 3kg, možná míň. Jak to není v zátahu, má tendence to bejt nevyvážený (už jen koncepce bigbangu s 90° zápalem tomu nahrává) Ohledně plynu - reakce při otočení - s novou mapou je to úplně hladký. Daleko lepší než origo, kde byl znatelnej pocuk.
Budu ještě laborovat s DPmapou...zatím mi Rexxer poslal mojí vlastní upravenou...a to myslím ještě není ono.



to pali po 90 za sebou a pak otacku nic? uff tak to mi podle projevu i 996 i 999 prisly ze pali po otacce jako TLko... jo v tom ustalenym rezimu to jede v closed loop, tam me to cukani taky sralo, o tom prave mluvim, uz sem to posunul o dost dal a neni uz to skoro znat, ale jednou za cas to trosku zavaha... hlavne prechod brzdeni motorem a malinky otevreni klapky.. nekde kolem 4tis... jeste si s tim budu hrat... az rozbehnu datalogg...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaký kufr pro 2 helmy Suzuki GS 500E Dejwidos 9 26.9.2024 v 21:36 jandaxx
Kolik km musím ujet, aby se motorka... Suzuki GS 500E ViraxRider 18 12.9.2024 v 14:28 tun
Olej na řetěz [1, 2] Suzuki GS 500E ViraxRider 54 7.9.2024 v 21:43 TomasRA
Jak se prodávají starší motorky [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CBF 500, Suzuki SV 650, Kawasa... jkprg 56 6.8.2024 v 15:18 TurboLover
Kolik km musím ujet, aby se motorka... Suzuki GS 500E ViraxRider 6 22.6.2024 v 07:45 MungoJerry


TOPlist