Uzavřeno 06.08.2011 v 22:17 uživatelem Foxxator
Otevřeno 06.08.2011 v 22:17 uživatelem Foxxator
Uzavřeno 15.05.2012 v 18:09 uživatelem Foxxator
2 reakcí na tento příspěvek Poradte mi lc4 Enduro nb SM
Naposledy editováno 05.08.2011 11:51:57
1 reakcí na tento příspěvek Poradte mi lc4 Enduro nb SM
A tahle Kawa by se ti třeba nelíbila? Úplný ideál na to, co chceš .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poradte mi lc4 Enduro nb SM
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poradte mi lc4 Enduro nb SM
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poradte mi lc4 Enduro nb SM
kadeloid píše: Foxxator> Co já vim, tak hlavně endura maj užší kyvku.
Taky si myslím, že přední vidle/brýle budou +/- stejně široký. Tu 120 gumu do enduro vidle dostane snad vždycky v pohodě.
1 reakcí na tento příspěvek Poradte mi lc4 Enduro nb SM
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poradte mi lc4 Enduro nb SM
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poradte mi lc4 Enduro nb SM
Přečti si třeba příspěvek od Ládínka . Ten jezdí enduro akce a hodně dobře, ale jezdí na ně po ose přes půl republiky. Ten Treleborg (nově XT644) je opravdu hodně univerzální guma a hlavně je homologovaná. Jezdí ji (na předku) i dost kluků vč. mě jako vyloženě enduro gumu a je úplně v pohodě .
Kdybys chtěl využít maximum jak na silnici tak i v terénu z jedný motorky, tak OK - dvě sady kol, ale na to, co píšeš, je to podle mě úplně zbytečný.
Když seženeš identický náhr. kola k tomu kterýmu typu a přepleteš je na vybraný ráfek, tak je jedno, jestli koupíš SM nebo Enduro. Neměl by být žádný problém s pasováním brzd. Jen je potom lepší přehazovat i kotouč, protože bude zaběhlý do destiček. Nebo měnit i destičky, pokud budeš mít kola i s kotoučema.
A pokud to má náhon/snímač tacho od př. kola, bude ti to fixlovat, když budeš mít 17" nebo 21". Tohle nevím, jak se řeší (možná to má náhon/snímač od zadního kola, ale i tam bude mít Enduro asi 18" a SM 17", takže taky problém.)
Volil bych co nejjednodušší cestu a ušetřený peníze za sadu kol (možná i víc než 15000,-) byl dal buď na pořádnou výbavu - kvalitní boty, protektory, přilba stojí taky ranec nebo bych o ty peníze koupil novější/lepší motorku.
Já chtěl taky na Kawu kupovat sadu jiných kol, ale když jsem o tom přemýšlel, pustil jsem to z hlavy. Teda né úplně, protože bych do zadu dal rád 18" kolo, ale jen z důvodů ambicí v terénu a lepší volbě pneumatik v tom rozměru.
No, dělej jak myslíš.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poradte mi lc4 Enduro nb SM
Janek píše: Foxxator>
A pokud to má náhon/snímač tacho od př. kola, bude ti to fixlovat, když budeš mít 17" nebo 21". Tohle nevím, jak se řeší (možná to má náhon/snímač od zadního kola, ale i tam bude mít Enduro asi 18" a SM 17", takže taky problém.)
tacho na KTM se dá nastavit na 21 a 17 palcu celkem snadno
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poradte mi lc4 Enduro nb SM
1 reakcí na tento příspěvek Poradte mi lc4 Enduro nb SM
A náhodou to řeším i na KTM SER. Tam mně zase sedí zadní kolo a "nesedí" přední. Mám ve výrobě speciálně prolisovaný unašeč předního kotouče, kterým musím řešit též 6 mm diferenci.
Při nákupu druhé sady kol je potřeba dobře vybírat, ať je pak s tím minimum práce a nemusí se řešit hromada detailů jako šířka nábojů, pozice kotoučů, vymezovací podložky, uchycení rozety atd. Člověk by řekl, že je to víc unifikované.
Snad ta snaha bude stát za to.
Naposledy editováno 07.08.2011 18:25:49
1 reakcí na tento příspěvek Poradte mi lc4 Enduro nb SM
predelani kol je otazkou cca 20 - 30 minut, rozdil jestli se jezdi na silnici na spuntech nebo na SM je hodne velky.
Tacho se da lehce prepnout podle rozmeru kola.
Enduro ma mekci podvozek a asi i jinak predni brzdu, ale tim si neujsem jisty, rozmery kyvek nebo vidlic nevim. nicmene pokud tam ty kola jdou nevidim problem.
Za me jit do endura, protoze tvrdy SM podvozek z tebe v terenu vyklepe dusi a nebude tak citelny jako endurackej, kdezto na silnici se nedostanes do takovych extremu, kde by tvrdy podvozek SM mel jasne navrch nad podvozkem Endura. Leda mozna na SM okruhu
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
držák pružin stojanu KTM LC4 KTM LC4 620, KTM LC4 Adventure, KTM LC4 640, KTM LC4 600 | kokoška. | 3 | 20.3.2024 v 17:16 Jardáček |
Mazanie KTM LC4 640 KTM LC4 640 | dere | 2 | 6.1.2024 v 17:26 _SHIFT_ |
Černá svíčka KTM LC4 640 | petrktm3 | 7 | 12.8.2023 v 15:20 gugo |
KTM LC4 KTM LC4 640 | petrktm3 | 15 | 1.7.2023 v 20:19 petrktm3 |
Snížení výkonu KTM LC4 640, KTM 640 LC4 Supermoto | pavouk25 | 6 | 22.6.2023 v 13:26 Krautkopf |