1.Mám na tom elektronickej otáčkoměr, ale mám pocit, že né zrovna funkčí. Ručička se pohybuje od 1-2tis otáček, což je očividně špatně. Je možné, že jsem při montáži špatně připojit konektory na civky. Jak to má správně být? Mám 2 drátky připojené na jednu cívku, nemají být každý na jedné cívce? Co jsem tak spozoroval tak ten tachometr je taky jen na parádu, nevím jestli jedu 60 nebo 90
2.Další věc je, že v motoru ( ve válcích ) neco... jakovy cvaká, dost nerad bych něco zanedbal. Je to normální (až tak moc tomu nerozumim)?
3.Mám pocit,že mi moc Jawka nejede, na 4 to valim 80-90 (těžko říct)a dál se jí moc nechce. Myslel jsem, že tyhle stroje jezdily 120-140. Rád bych taky někoho předjel cestou do práce.
4.Jakou máte spotřebu a jaký dáváte olej? Schroustne to i horší olej? Na nádrži mám nálepku 1:40 tak se toho poměru držim, ale výfuky jsou dost zahebelený olejem. Čím to?
Děkuji
1 reakcí na tento příspěvek 350 a její výkon?
Na propálený a přidřený píst jsem dojel 100 km cestou z Hořic při velkých povodních, připadal jsem si jako na čz 125 co měl soused.. Bydlím 15 km od Ol, škoda, že s neměl kontakt, pomohl bych ti.
Skutečně si ale myslím, že cukání je problém právě té pracovní skupiny. jak jinak si vysvětlit, že po výměně to nějaký čas maká. Přirovnal bych to ke spojce u OA nebo NA. kde jsou přítlačný talíř a setrvák spolu vyvážené a broušené s velkou přesností. Pokud dojde k poruše rovinnosti jednoho dílu, auto při rozjezdu taky cuká a celé se klepe, rozjedeš se a poho, za jízdy řadíš a taky OK. A pak vezmi v úvahu, že v 638 je těch lamel 5 a třeba jen 2 jsou chybně sjeté. Netvrdím, že tohle je jediná a sparávná úvaha, ale každou jinou umím alespoň z nějakého důvodu vyloučit. Mimoto beru trochu kanibalsky ke spekulacím o příčinách disfunkcí 638 spojky informaci o potížích Jawy při najíždění sériové výroby modelu 638, kdy spojka byla jednou z příčin proč bylo třeba výrobu tohoto typu pozastavit a namísto něj šel do sériové produkce model 632. Pak taky pružná lamela. Není to výmysl nějakého Jardy z Kotěhůlek, je to regulérní díl z konstrukční dílny Jawy který má sloužit k odstranění disfunkce problémové spojky a jejím úkolem je snad jakási regulace vratných sil při spínání spojky.
Je možné, že se zaměřuji špatným směrem, ale pokud opakovaně vyměníš lanko, vypínací mechanismus, koš, vnitřní a vnější unašeč, pružiny, olej a já nevím co všechno, máš v tom nalito peněz jak za půl motky a vždy to maká správně jen po výměně lamel, nebo třeba jen mezilamel moc prostoru ke spekulacím nezůstává .
Jenom moje zkušenosti, ale připouštím, že je třeba chybně hodnotím.
.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawa 350/638 VAPE zapojení Jawa 350/638 | pagi | 16 | 6.6.2024 v 18:02 Jirka_Kirchner |
Jawa 350/638 Zapalování a seřízení... Jawa 350/638 | Jirka-Tajsn | 3 | 23.2.2024 v 09:17 Eddie83 |
ukrajinské vape zapojení do svazku [1, 2] Jawa 350/638 | radys02 | 37 | 24.9.2023 v 18:22 krizak66 |
Svíčky-JAWA 350/638 Jawa 350/638 | Boss.trx850 | 9 | 5.8.2023 v 17:01 pech. |
Servis Jawy okolí Žďáru nad Sázavou... Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/638, Jawa 350/639 | ddhu | 18 | 21.5.2023 v 11:27 papiboy |