globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: YZF R1 2004
Zdravim motorkáři,

potrebuji radu, koupil jsem si pred cca 14ti dny YZF R1, rok 2004, najeto udajne 30 000km, seriový výfuk..Celkovy dojem dobrej, neco povareneho, ale to tak uz proste u stare motorky je...Jako prvni jsem vymenil olej, filtr a jel se projet. Kdyz jsem motorku kupoval tak jsem se samozrejme svezl, ale nijak jsem ji "bohuzel" netrestal...k problemu, motorka ma pri akceleraci caste díry ve výkonu a okolo 11 000- 12 500 to bylo uplne zoufale. Nad 12 500 se motorka opet rozjede a jede tak jak má. Pokud řadím okolo 13 500 problem pri prerazeni není (otáčky neklesnou pod 12 000) ale to je na víte co....Takže, další věc co mě napadla, rozdelal jsem pul motorky, vymeníl svíčky, vyčistil KN filtr a dnes rano po mohutnem boji dokonce i slozil Tajne jsem doufal, ze problém uz nebude, ale bohuzel je. Osobne si myslim, ze vykonove "díry" uz nejsou, ale bohuzel ta mezi 11-12 tam zustala Je to neprijemne, proste to prestane tahnout a pak se se zase rozjede Nemohl byste prosim nekdo poradit??? cim by to mohlo byt??? Dekuji za rozumne rady.

Dikec David

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) YZF R1 2004

10.3.2013 v 19:50 | Nahoru | #1

OpenScars píše: Peter7> Nejsem si jistej jeslti ECU počítá s takovýma proměnnýma... Co sem pročet fórum, tak většinou je názor, že tyhle úpravy (vejfuk, filtr a další) mikroprocesor nezohledňuje a počítá s defaultním stavem a pak to může dělat problémy. Ale je otázka, jestli někdo ve skutečnosti viděl ten firmware, aby to mohl posoudit.



ECU si smes reguluje samo, Nekde se tu zminil o sensoru skrticich klapek - funguje mu dobre, protoze by napsal, ze mu chcipa sem tam. S KN filtrem si ECU poradi, pripadne resetovat tps sensor a nechat ECU to znova nastavit. S ladakem uz to jine....proste neverim tomu, ze propad v takovych otackach dela filtr. Taky by me zajimalo, jak je to znatelne ten propad. Propad byva v mape, ale to by mu rekl byvaly majitel.

(reakce na) YZF R1 2004

10.3.2013 v 19:56 | Nahoru | #2

Peter7 píše: ECU si smes reguluje samo, Nekde se tu zminil o sensoru skrticich klapek - funguje mu dobre, protoze by napsal, ze mu chcipa sem tam. S KN filtrem si ECU poradi, pripadne resetovat tps sensor a nechat ECU to znova nastavit. S ladakem uz to jine....proste neverim tomu, ze propad v takovych otackach dela filtr. Taky by me zajimalo, jak je to znatelne ten propad. Propad byva v mape, ale to by mu rekl byvaly majitel.



zdarec, propad je znatelny, proste se to dusí a pak se zase chytne a jede normalne...byvaly majitel me nic nerekne, mel ji doma rok, vzal si ji protihodnotou za chopera krere prodava a na R1 nejezdil..rok stala...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) YZF R1 2004

10.3.2013 v 19:57 | Nahoru | #3
Peter7> Že si to směs reguluje samo, o tom není pochyb. Otázka je, s jakýma údajema mikroprocesor počítá a co považuje za proměnnou. Pokud by byla napevno nastavená nějaká propustnost vzduchu filtrem, pak KN, kterej je jinej, udělá problém. Ale tohle neposoudim a nevim o nikom, kdo by viděl firmware řídící jednotky, aby jednoznačně mohl říct co může a co nemůže mít vliv.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1184, 1185] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35522 Dnes v 13:24 assassin
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 3 30.4.2024 v 06:46 Gahan37
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 tomassek.32 45 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ


TOPlist