po dvouletý pauze se vracím k jedné stopě a jsa přesycen snad vším od skútrů
až po 130+ koňové čtyř a troj válce, chci trvale zakotvit u stylový, lehčí a konstrukčně
jednoduchý motky na pohodové projížďky, malé výlety a občasnou polňačku.
Měl jsem japonce, angličany, američany i italy ale jediný co mě nikdy neomrzelo
byla Ducna S2R 1000 a Guzzí Breva 1100, které kdybych nemusel tak bych nikdy neprodal.
Projevu jejich motoru, specifickým jízdním vlastnostem a smyslu pro detail se nic
nevyrovnalo.
Do oka mi padla Moto Guzzi V7 Stone a sháním zkušenosti majitelů nebo variant Classic, Special nebo Racer. Hlavně mě zajímají konstrukční chyby, vhodné doplňky, reálný rozdíl zadních tlumičů na jízdní vlastnosti mezi Bitubo z Raceru a standarních ze Stone/Classic.
Od model. roku 2013 má mít plechovou nádrž místo nylonové. Co má ještě z plastu, kromě sání ?
Pokud by se vyskytla nabídka za dobrou cenu, uvažoval bych ještě o Ducně GT1000 případně Triumphu Boneville T100, který má ale na můj vkus zbytečnou nadváhu a válec navíc.
Uvítám, pokud může někdo z vlastní zkušenosti porovnat.
Je mi jasný, že V7 oproti litrovýmu GT nepojede, ale už jsem se nazávodil dost a navíc mám s Guzzi lepší zkušenosti co se týče spolehlivosti a náročnosti na servis.
Předem díky za tipy !
Naposledy editováno 15.08.2014 17:52:28
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MG V7 vs Bonneville T100 vs Ducati GT1000
Redguy píše: seikos> I nedokonala motorka muze byt ohromne zabavna, ale u nove V7 se nemuzu zbavit dojmu, ze velikosti, provedenim a celkovym pojetim cili hlavne na zacinajici jezdce, holky, atd.
A po x letech a desitkach tisicich km si proste nepujdes koupit (priklad) Suzuki GS500.
Au, to bolelo srovnávat Sůzu GS500 s V7
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
Asi je to těžký pochopit, ale už nechci a netoužím brousit ve 150 kolena na trase Liběchov - Dubá nebo lítat na zadním, což jsem stejně nikdy moc neuměl.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MG V7 vs Bonneville T100 vs Ducati GT1000
dunrix píše:
Asi je to těžký pochopit, ale už nechci a netoužím brousit ve 150 kolena na trase Liběchov - Dubá nebo lítat na zadním, což jsem stejně nikdy moc neuměl.
Prave, ze to chapu naprosto presne, presel jsem na tu svoji mrchu po 100+ konovym japonci, jehoz potencial jsem nikdy nevyuzil a jezdeni na nem me nebralo.
Ja jsem asi zaujatej tim, ze mam original, takze kdyz vidim moji a novou V7mu vedle sebe, tak mi to prijde jak kdyz vedle sebe postavis (ted me narychlo napadlo) starej Hummer H1 a novej H3. Ten novej je ve vsem lepsi, uspornejsi, rychlejsi, komfortnejsi, ale pokud jsi jako ja, tak si stejne vyberes H1
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
Jeste mala poznamka na vysvetlenou - muj nejvetsi problem s novou V7 je to, ze je na me proste prtava, jinak je to fajn motorka.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Součásti systému vstřikování paliva... Honda CB 600F Hornet, Yamaha SR 400, Yamaha FZ6 Faze... | Mufiozo | 9 | 11.6.2024 v 16:00 Mufiozo |
Koupit CL500 nebo Guzzi V7 [1, 2, 3] Moto Guzzi V7 Stone, Moto Guzzi V7 850, Honda CL500 | Pebrno85 | 65 | 14.11.2023 v 14:29 elvis78 |
Moto Guzzi V7 - zadní tlumiče [1, 2] Moto Guzzi V7 Stone | oldyno | 43 | 12.10.2023 v 21:18 dzonnek |
Moto Guzzi V7 III - Plexi Moto Guzzi V7 Stone | SPAX | 0 | 23.8.2022 v 09:41 SPAX |
Pohodová motorka na výlety Royal Enfield Interceptor, Moto Guzzi V7 Stone, Moto... | Peter_96 | 29 | 12.6.2022 v 15:51 Peter_96 |