Mám dotaz jestli už někdo něco podobnýho zkoušel.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
se-se píše: dva_hrnce> při stejném průměru pístku usí být i stejná síla. To jinak nejde. A vyměnit za jiný třmen je horší anabáze jako dát tam dva třmeny totožné s originálním, kde je geometrie montáže známá. Mimoto je to jednopístek.
To by pak temer vsechny brzdy musely fungovat stejne - vyslednej prevod - mechanickej + hydraulickej - je vsude plus minus stejnej. Ovladani prstem ruky, draha packy je pomerne jasne dana, vse ostatni uz je na tom zavisle. (Pro zadni brzdu je to obdobne)
Teoreticky je to opravdu primitivni hydraulickej prevod, ale v praxi je to docela komplexni zalezitost - ruzny deformace, rozlozeni sily do desky pomoci vice rozdilnych pistku atd - ve vysledku se ucinek brzd vyrazne lisi.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Wobble, Wobbling Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 20 | 12.4.2024 v 14:49 Piwell |
jednoustopou Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 9 | 3.4.2024 v 12:46 Neeno |
Aký olej doliať Suzuki GSX-R 125, Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 9 | 24.5.2023 v 18:36 Pedl |
Lepenie plexi Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 16 | 20.5.2023 v 12:02 crestik |
řízení Suzuki GSX 1250 FA | rteprapšak | 12 | 9.11.2021 v 01:49 hagrid.hagrid |