Mám dotaz jestli už někdo něco podobnýho zkoušel.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
A k tvemu brzdeni z kopce - brzdi dvouvalec, ne dvoutakt.
Ale i ctyrtakt 1200ccm brzdi slusne, jen je potřeba tam dát dvojku a nechat ten motor motat klidně 8tisíc. a víc. Před zatackou se pak brzdi intenzivne a kratce atd...
Jo taky jsem si myslel... Ale pak jsem jednou s baťůžkem (+dalších asi 8Kg tankvak a tak 15KG kufr+ stan a spacáky) Sjížděl nějaký ty Alpy a po chvíli jsem cítil,jak už brzdy začíjnají vadnout a kdybych brzdil jen motorem, tak bych mašinu uvařil jak čaj, páč bylo horko jak cip a docela provoz a tak mi nezbývalo nic jinýho, než tu brzdu pořád dráždit. Jak jsem byl šťastný, když pak přišla cesta po rovině, kde se to dalo krapet rozjet a nechat brzdy a motor vychladnout.
Fakt už trochu smrďěly. Malinko tedy chápu, proč chce větší.
Co ale nechápu, proč tam má 80Kg nesmyslů. Kdyby jel na expedici kolem světa, tak bych to MOŽNÁ pochopil. Ale takto..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Wobble, Wobbling Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 20 | 12.4.2024 v 14:49 Piwell |
jednoustopou Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 9 | 3.4.2024 v 12:46 Neeno |
Aký olej doliať Suzuki GSX-R 125, Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 9 | 24.5.2023 v 18:36 Pedl |
Lepenie plexi Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 16 | 20.5.2023 v 12:02 crestik |
řízení Suzuki GSX 1250 FA | rteprapšak | 12 | 9.11.2021 v 01:49 hagrid.hagrid |