Mám dotaz jestli už někdo něco podobnýho zkoušel.
1 reakcí na tento příspěvek výměna zadního kotouče za větší
Naopak, tím že motor necháš v otáčkách při sjezdu z kopce, chladíš ho líp... On totiž nezanedbatelnou roli hraje i olej a mazání... A karbec tam pustí maximálně pouze volnoběžné množství paliva, tzn téměř nic... Ten motor neprodává žádný výkon, tedy není třeba ho chladit...
Tím co děláš kurvíš jen brzdy a motoru taky moc neprospěješ
Naposledy editováno 09.05.2017 12:02:51
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Wobble, Wobbling Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 20 | 12.4.2024 v 14:49 Piwell |
jednoustopou Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 9 | 3.4.2024 v 12:46 Neeno |
Aký olej doliať Suzuki GSX-R 125, Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 9 | 24.5.2023 v 18:36 Pedl |
Lepenie plexi Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 16 | 20.5.2023 v 12:02 crestik |
řízení Suzuki GSX 1250 FA | rteprapšak | 12 | 9.11.2021 v 01:49 hagrid.hagrid |