Téma: výměna zadního kotouče za větší
Chci místo zadního brzdového kotouče dát přední. Zadní má průmér240, přední 310, středy a díry na šrouby pasují. Na třmen udélám adaptér. Jestli vyjde vyndavání třmenu pod ráfkem ještě změřím ale vypadá to že to půjde.
Mám dotaz jestli už někdo něco podobnýho zkoušel.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší

25.5.2017 v 22:24 | Nahoru | #1

se-se píše: dakarista> já? Já si mám něco spočítat pořádně? To jako fakt?
Jednak nevím zda se dvoupístek dělá jako plovoucí. No ale jestli ano, pak vyvíjí tutéž sílu (teoretickou sílu pro "někoho") jako pevný čtyřpístek.
Opakuji: nemusíš znát všechno ale chyba je že píšeš jako bych ten neznalý byl já.



Popíráš krapet fyziku, ale dobrý. Beru v potaz, že pumpa má pořád stejný průměr pístku, dejme tomu běžných 18mm . Dvoupístek má 2x34mm a čtyřpístek bude mít 4x34mm

Tak dvoupístek vyvine cca 7x větší tlak než na pumpě
a čtyřpístek vyvine cca 14x větší tlak.

Tak a teď mi to vysvětlí, že je to stejný. Je to hydraulický převod, nic víc

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší

25.5.2017 v 22:31 | Nahoru | #2

dakarista píše: Popíráš krapet fyziku, ale dobrý. Beru v potaz, že pumpa má pořád stejný průměr pístku, dejme tomu běžných 18mm . Dvoupístek má 2x34mm a čtyřpístek bude mít 4x34mm

Tak dvoupístek vyvine cca 7x větší tlak než na pumpě
a čtyřpístek vyvine cca 14x větší tlak.

Tak a teď mi to vysvětlí, že je to stejný. Je to hydraulický převod, nic víc



pozor na to srovnavani brzdicu - michaj se tu pevne a plovouci... a plovouci dvoupist 2x34mm a pevnej 4pist 4x34mm.... to je zas jina pohadka...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší

25.5.2017 v 22:35 | Nahoru | #3
dakarista> tak a to je právě to, co jsem ti chtěl vysvětlit. Prosímtě nepiš, że já popírám fyziku když opravdu ta neznalost je na tvé straně.
Ty jsi psal o PLOVOUCÍM dvoupístku, tedy dva pîstky vedle sebe nikoli naproti sobě. A toto uspořádání působí na kotouč toutéž silou jako pevný třmen se dvěma páry pístků po dvou proti sobě. Že by takto čtyři pístky na kotouč vyvíjely dvojnásobnou sílu je omyl. Jestli si to opravdu myslíš tak prostě neovládáš statiku. Nemusíš to umět ale nepíš że se pletu já. Sakra já to přednášel tak to fakt asi umím.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Wobble, Wobbling Suzuki GSX 1250 FA nippon72 20 12.4.2024 v 14:49 Piwell
jednoustopou Suzuki GSX 1250 FA nippon72 9 3.4.2024 v 12:46 Neeno
Aký olej doliať Suzuki GSX-R 125, Suzuki GSX 1250 FA nippon72 9 24.5.2023 v 18:36 Pedl
Lepenie plexi Suzuki GSX 1250 FA nippon72 16 20.5.2023 v 12:02 crestik
řízení Suzuki GSX 1250 FA rteprapšak 12 9.11.2021 v 01:49 hagrid.hagrid


TOPlist