Téma: opotřebení zadní pneumatiky
7.7.2018 v 22:31
Zadní guma se mě vždy sjede do lichoběžníka. Tedy splacatí se vršek a sjedou boky, takže zbydou dva hřebeny. Motorka je silně přetížená a nejezdím nijak pomalu. Kupuji vżdy zesílené gumy a hustím o něco více. Zadní na 3,1 místo 2,9 ale je to jak vidím málo. Teď mám novou Pilot road 4 GT asi 700k a chci jî dohustit tak na 3,5. Nevím ale co si můžu dovolit, protože v horku to pak vyletí až o 0,6 výš tak aby to nebylo moc. Pořàd cestou upouštět a dofukovat se mě fakt nechce.
Ta poslední se mě teď odporoučela po 7000 km v půl jedné v noci na dálnici ve Švédsku. Byla to celodenní šílená anabáze. Guma by asi domů s odřenejma ušima dojela ale....
Ráno prázdná, dírka jak po špendlíku nalezena fakt s lupou. Knoty mám ale lepidlo horkem vyteklo a zbylo jen trochu. Navíc jsem to nenechal uschnout a hned jel, takže to ucházelo. Lepidlo nikde neměli, tak jsem až ve čtvrtým pneuservisu sehnal opravu na počkání (čtvrtek 10 ráno!!). Opravář to třikrát!!!zouval a pořád to ucházelo (dírka po tom knotu nic jinýho). Nová guma nebyla, on jen krčil rameny ( cena 300 SEK). V zoufalství jsem tam nafoukal sprej pěny a vyjel jsem 50 km pro novou gumu. Tu jsem koupil ve velký firmě Nord bikes v pět odpoledne (tedy přístupem k zákazníkovi je každý český obchod strčí do kapsy). Servis mají ale přezutí na počkání ani náhodou. Pěna nějak držela ale na 270 km do dalšího ubytování jsem to neviděl, tak jsme se vydali hledat nocleh. Ani náhodou nikde nic (teda nevím kde spěj ti co jezdí na blind). Takže pomalu 70 až 80 vpřed. Po 50 km vyletěl ten špunt nebo co tam dal ten odborník. U pumpy našli tubu lepidla tak jsem tam nacpal 3 knoty a jel jsem. Po dalších 60 km to ušlo náhle během 1km na dálnici (no je pravda že jsem zkoušel jet 90, což jsem asi neměl). Nemají tu krajnice a při prázdný gumě je bočák moc dlouhej a nebylo na co najet ani kam pomalu doťapat (přede mnou bylo zůžení do jednoho pruhu, stát se to o 300m dál zablokoval bych dálnici). Seděl jsem tedy na motorce, nastartovaný motor, blikačky, zadní mlhovky - 3 hodiny) Volal jsem 112(třikrát) ale prostě nijak nepomohli. Zkusil jsem tedy českou asistenci ( platím si havarijko) a ejhle oni to ve 3 ráno zařídili. Odtahovka mě dovezla před pneuservis kde mě ráno gumu přehodili.
Blbá zkušenost. Jako první opatřenî tedy hledám na kolik to foukat, aby to vydrželo víc. Ta dírka byla v tom zeslabeným boku. Na další dluhou cestu zadní novou sebou.
Co myslíte, na kolik se dá ta zadní hustit?
Naposledy editováno 07.07.2018 23:46:05
Blokovaní uživatelé: findejs1310, Uzivatel507
1 reakcí na tento příspěvek opotřebení zadní pneumatiky
Pár postřehů - světlá výška, nic moc. Předělání a zesílení bočáku, dobře, ale pořád to drží na jednom šroubu, a ten já už viděl rupnout dvakrát, B600 a Z750. Hlásiče náklonu - zbytečná váha. Chybí ti rezerva na Rebela, bál bych se o to víko. Chtělo by to gumu spíše na nezpevněné cesty. Dostatečnou zásobu pepřáku na psy - hlavně ho mět po ruce, ne na dně kufru! Ještě bych vyzkoušel tahání samotného Rebela v rukou - nějaký bazmek, který nastrčíš do závěsu a pohodlně chytíš do ruky.
ramlik> ten bočàk je proti překocení v malých úhlech takže malý klopný moment. Světlá výška motorky je jen o 20mm níže než originální. Hlásič náklonu tam je kvůli tomu upravenýmu bočáku - nerad bych škrtal jako první stojanem(zatím jsem škrtl jen jednou a to na kruháči). Rebel nepíchne. A když tak opravitelně. Zatížení toho kola je fakt malý proto tomu na co je dělaný. Rebelem v ruce pojíždím po garáži iokolo domu v pohodě. S těma gumama simoc vybírat nemůžu, po dlouhým vybíráni jsem novou sadukouoil Bridgestone Battlax T31GT. Ale i na cestovních gumách jsem se najezdil fakt hodně po cestách a šotolinách. Opatrně a nerad ale jde to.
Pepřák mám typ Jet a po ruce tak, že je k použití akcí jedné ruky do 4 sec (nacvičeno) a pro nejhorší případ stejně pohotově dost solidní nůž ostrý jako břitva a taky teleskop.
Pepřák mám typ Jet a po ruce tak, že je k použití akcí jedné ruky do 4 sec (nacvičeno) a pro nejhorší případ stejně pohotově dost solidní nůž ostrý jako břitva a taky teleskop.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Wobble, Wobbling Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 20 | 12.4.2024 v 14:49 Piwell |
jednoustopou Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 9 | 3.4.2024 v 12:46 Neeno |
Aký olej doliať Suzuki GSX-R 125, Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 9 | 24.5.2023 v 18:36 Pedl |
Lepenie plexi Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 16 | 20.5.2023 v 12:02 crestik |
řízení Suzuki GSX 1250 FA | rteprapšak | 12 | 9.11.2021 v 01:49 hagrid.hagrid |